Ik ben geen badboy hoor. Integendeel.quote:Op zondag 21 december 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je kent dat soort types toch. Eigenlijk heel onzeker maar op het internet hangen de ze badboy uit ?
Ik weet nog steeds niet of ze aantrekkelijk is, dus of ik me moet interesseren voor haar 'gevoelige plekken'quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Tem het volgende:
Merk wel dat het een gevoelig puntje is voor Yasmijntje.
Zeer waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ze aantrekkelijk is, dus of ik me moet interesseren voor haar 'gevoelige plekken'
Zo hè, kap eens met die vragen stellen johquote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel vragen he? Kolere.
Wat is er precies gevoelig ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Tem het volgende:
Merk wel dat het een gevoelig puntje is voor Yasmijntje.
Zo hou je toch een gesprek gaande ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij stelt wel heel veel vragen he? Kolere.
Waarom moet dat? Het lijkt wel een kruisverhoor.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo hou je toch een gesprek gaande ?
Hou niet van marokkaanse thee.quote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Yasmin zullen we een keer Marokkaanse thee drinken?
Typische reactie weer. En dan beginnen we weer opnieuwquote:
1 vraag is een kruisverhoor ?quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Het lijkt wel een kruisverhoor.
Takkie had hier ook op kunnen reageren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon meningen het topic ingooien.quote:Op zondag 21 december 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |