Ik ben lekker vrij.quote:
Hmm, ik sla over.quote:Op zondag 21 december 2014 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
niks mis mee. Ligt aan de foto
[ afbeelding ]
Nee heb twee weken vrij genomen.quote:
Nee, maar met even googlen kom je er vast. Voel je vrij haar hier te postenquote:Op zondag 21 december 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Nu vind ik haar hoofd wat minder.
Heb je een foto van nummer 1 ?
Heb jij geen kerstvakantie dan?quote:
Komt ze wel weer overheen.quote:Op zondag 21 december 2014 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het arme meisje zal er vast kapot van zijn
Nee, aankomende week nog werken. Dagje thuis en twee dagen naar Utrecht. Daarna heb ik wel vrij genomen inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 23:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij geen kerstvakantie dan?
Vind ik de onze toch leukerquote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is dit haar
[ afbeelding ]
Krijg er geen druk van op de broek.quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is dit haar
[ afbeelding ]
Werk je in Utrecht? Of eenmalig?quote:Op zondag 21 december 2014 23:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, aankomende week nog werken. Dagje thuis en twee dagen naar Utrecht. Daarna heb ik wel vrij genomen inderdaad.
Soms, ligt er aan of ik mijn snor laat staan.quote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Ben jij eigenlijk een beetje lekker yasmin
Paar dagen in de week de laatste jaren.quote:Op zondag 21 december 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Werk je in Utrecht? Of eenmalig?
Yasmin en haar buiksnorquote:Op zondag 21 december 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms, ligt er aan of ik mijn snor laat staan.
Vast niet. Of wel. Ik weet amper wat ik vanochtend voor ontbijt had johquote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jullie hadden het de hele tijd over een buiksnor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |