SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
ja lolquote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijken er toch weel een beetje op?
quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Neuk jij veel chicks (serieuze vraag), nee hè?
Als je niet veel chicks neukt moet je je bek houden. Dit niet begrijpenquote:Op zondag 21 december 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
"neuk jij veel chicks, nee hè?"
Ja jongens, wij zijn degenen met het niveau van 15-jarigen.
Er mist een werkwoord en een persoonlijk voornaamwoord.quote:Op zondag 21 december 2014 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Coming up I was confused my mommy kissing a girl?
Hoeveel heb jij er al gepenetreerd? Niet veel he?quote:Op zondag 21 december 2014 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je niet veel chicks neukt moet je je bek houden. Dit niet begrijpen
ZIEN ER UIT ALS DEKU NUTS UIT ZELDA JA TOG HEquote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
Cool, ik heb de koekjes ook gezien
ziet er nice uit
kquote:Op zondag 21 december 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er mist een werkwoord en een persoonlijk voornaamwoord.
Als je van geglazuurde labia's houdt wel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
Cool, ik heb de koekjes ook gezien
ziet er nice uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ik vind ze wel mooi zoals ze zijn hoor!quote:Op zondag 21 december 2014 19:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik iets niet heb zijn dat wel grote tieten.
quote:
Hoeveel chicks neuk jij zoal alvorens ze weg te werpen als een vieze vaatdoek (srs)? Ik weet het antwoord al, dus hou maar gewoon je bek.quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al gepenetreerd? Niet veel he?
Hou dan aub je bek in het vervolg.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme ik lach bijna m'n hechtingen eruit
TEN MINSTE 1 JA. En die gooi ik niet weg.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoeveel chicks neuk jij zoal alvorens ze weg te werpen als een vieze vaatdoek (srs)? Ik weet het antwoord al, dus hou maar gewoon je bek.
hehehequote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme ik lach bijna m'n hechtingen eruit
Hoezo als een excuus?quote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ze wel mooi zoals ze zijn hoor!Het werkt gewoon als een goed excuus tegen FOK!kers om te zeggen dat ze groot zijn.
om eerlijk te zijn boeit dit mij niet eensquote:
Je fleshlight telt niet mee jongen. Zonde om weg te gooien inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TEN MINSTE 1 JA. En die gooi ik niet weg.
Zou je die willen delen?quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TEN MINSTE 1 JA. En die gooi ik niet weg.
wat kom je hier postenquote:Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Je fleshlight telt niet mee jongen. Zonde om weg te gooien inderdaad.
de stalker van djedjequote:
Ik snap dat je een oud account achterwegen je laat. Maar begin ook niet "raar" te doen op die nieuwe van je. Want voor mij kom je echt over als een aandachttrekker die niet al te intelligent overkomt en over mij loopt te praten in deze reeks.quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Anders gaat mijn reputatie eraan.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet zo vijandig poebeliewoepsie
Was oprechte interessequote:
wat is zijn nieuwe oude account dan?quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap dat je een oud account achterwegen je laat. Maar begin ook niet "raar" te doen op die nieuwe van je. Want voor mij kom je echt over als een aandachttrekker die niet al te intelligent overkomt en over mij loopt te praten in deze reeks.
Idk. Hij wilt het liever niet zeggen, wat ik wel begrijp aangezien het een slechte reputatie heeft.quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is zijn nieuwe oude account dan?
je gaat je toch altijd afvragen welke vent daar vrijwillig overheen is gegaanquote:
Een echte beta die alles piktquote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef .sfinx het volgende:
[..]
je gaat je toch altijd afvragen welke vent daar vrijwillig overheen is gegaan
een FOK!ker dusquote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een echte beta die alles pikt
Als ze nu wat agressiever waren geweest en zich minder onderdanig zouden opstellen dan hadden ze al lang labiele, hoog sensitieve, achterlijke kutjes kunnen neuken.quote:
Haha ik wil echt niet lullig doen, maar dit is de eerste keer (notabene door een mbo'er) dat ik onintelligent word genoemd.quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap dat je een oud account achterwegen je laat. Maar begin ook niet "raar" te doen op die nieuwe van je. Want voor mij kom je echt over als een aandachttrekker die niet al te intelligent overkomt en over mij loopt te praten in deze reeks.
quote:
doe zelfquote:
Misschien heeft iemand nog een overschot aan testosteron.quote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ze nu wat agressiever waren geweest en zich minder onderdanig zouden opstellen dan hadden ze al lang labiele, hoog sensitieve, achterlijke kutjes kunnen neuken.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Stratman het volgende:
Chroestjov, je bent echt een zielig onzeker beta mannetje, mag hopen dat je internet gauw afgesloten word.
Wat boeit dat nou verdommequote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nu met je software. Ik kan geen goeie voor mac vinden.
Ik verloor mijn haar erdoor, dus Hoink, kom maar voor een infuusquote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand nog een overschot testosteron over.
Nee, dankje. Dan maar iets vrouwelijker met een dikke bos haar.quote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik verloor mijn haar erdoor, dus Hoink, kom maar voor een infuus
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.quote:
Hou toch op manquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Haha ik wil echt niet lullig doen, maar dit is de eerste keer (notabene door een mbo'er) dat ik onintelligent word genoemd.
quote:
hey hey, djedje houdt niet van het k-woordquote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.
hbo is inderdaad ook niet echt een uitdaging.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hou toch op man
Dat gedoe altijd met mbo en hbo. Ik had makkelijk hbo kunnen doen. Maar hey, als jij graag mensen in hokjes plaatst dmv studiekeuzes..
En ik zeg dat jij voor mij overkomt.
Heb je weleens je reacties gelezen oid?
ik vind het nooit cool, en ik ben niet KLB, ik ben S_Zquote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het not-done om dat soort opmerkingen in KLB te maken?
Als mensen er ook daadwerkelijk echt bekende bij gaan betrekken omdat ze zich anders geen raad meer weten in een discussie zijn ze sneu.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.
Het houdt maar niet op met de escalaties de laatste dagen he?quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hou toch op man
Dat gedoe altijd met mbo en hbo. Ik had makkelijk hbo kunnen doen. Maar hey, als jij graag mensen in hokjes plaatst dmv studiekeuzes..
En ik zeg dat jij voor mij overkomt.
Applequote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nu met je software. Ik kan geen goeie voor mac vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Apple
zakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals haan zou zeggen:quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het houdt maar niet op met de escalaties de laatste dagen he?
Schattig, je klinkt als een tokkie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, daar heb je ook wel gelijk in inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als mensen er ook daadwerkelijk echt bekende bij gaan betrekken omdat ze zich anders geen raad meer weten in een discussie zijn ze sneu.
Ok, als je gewoon FOK!kers beledigt die anoniem zijn gaat ook wel ver, maar iemand zoals George Van Dijk wat dan toevallig famillie is vind ik echt niet kunnen, en dan gaat het er niet om dat het mijn oom is, maar uberhaupt, je gaat er geen familie leden/bekende van iemand bijhalen op een internet forum.
Kerst hangt in de luchtquote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het houdt maar niet op met de escalaties de laatste dagen he?
Vind dat zo lelijk en dom klinken.quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey hey, djedje houdt niet van het k-woord
Wacht. Ben jij een kloon van Braddie?quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als mensen er ook daadwerkelijk echt bekende bij gaan betrekken omdat ze zich anders geen raad meer weten in een discussie zijn ze sneu.
Ok, als je gewoon FOK!kers beledigt die anoniem zijn gaat ook wel ver, maar iemand zoals George Van Dijk wat dan toevallig famillie is vind ik echt niet kunnen, en dan gaat het er niet om dat het mijn oom is, maar uberhaupt, je gaat er geen familie leden/bekende van iemand bijhalen op een internet forum.
Andere inmiddels bekendere zakkkieeequote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
zakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat weet jij nu pas?quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wacht. Ben jij een kloon van Braddie?
Stoer man.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hou toch op man
En ik zeg dat jij voor mij zo overkomt.
Op welke reacties doel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef Mikkie het volgende:
Van dat volk dat dat net het vmbo heeft gehaald, zich niet kan meten met de rest van Nederland, en dan ter compensatie zegt 'Ja ik had ook wel vwo kunnen doen maar ik had geen zin'. Of 'ja ik doe nu mbo niveau 2, maar hbo had ik ook makkelijk gekund maar dat kost teveel tijd'.
Wat een KUT excuses. Helemaal niet erg als je er te dom voor bent of andere prioriteiten hebt, maar ga dan niet als één of andere azijnpisser achteraf alles goed lopen praten. Je hebt ervoor gekozen om een opleiding te doen, ga jezelf dan niet omhoog proberen te kletsen. Feit blijft dat je het niet hebt gedaan omdat je kennelijk niet voldoende competenties had om het te volbrengen in de tijd die jij er aan wilde besteden.
Klacht: domme rukkers die zichzelf beter proberen te praten.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Andere inmiddels bekendere zakkkieee
Ja godverdomme ik kom hier toch niet zo vaak meer.quote:
Ik snap het wel als mensen ermee schelden aan de ene kant. Maar om het daadwerkelijk te typenquote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms scheldt het wel lekker.
Dit zijn echt de stressvolle dagen voor het nieuwe jaar, dat merk je aan alles en iedereen, zelfs op FOK! heerst onrust.quote:
KM?quote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja wordt echt tijd voor een nieuw account he
Deze is bekender dan KM inmiddels
Geen ontkomen meer aan. Straks word ook jij gebeld door de AIVD.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
deel je liefde met mijquote:
debieltjes jennen hoort erbij.quote:
Ach. Ik kan me er eerlijk gezegd niet om bekommeren, schelden met ziektes blijft schelden met ziektes en niemand lijdt er ook echt onder.quote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap het wel als mensen ermee schelden aan de ene kant. Maar om het daadwerkelijk te typen
Zeg dan tyfus tering kut weet ik veel. Dat komt nog minder erg over voor de meeste.
Hee dikke ben je weer terug ;pquote:
Tijd van het jaar, hè? Vorig jaar was het de Zaak Roadtrip dat ontplofte.quote:
Wat is het verschil tussen schelden met tering en schelden met kanker?quote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap het wel als mensen ermee schelden aan de ene kant. Maar om het daadwerkelijk te typen
Zeg dan tyfus tering kut weet ik veel. Dat komt nog minder erg over voor de meeste.
Oh ja dat was ook mooiquote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tijd van het jaar. Vorig jaar was het de Zaak Roadtrip dat ontplofte.
Linkje?quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook mooiToen zelfs Yvonne zich ermee ging bemoeien
soo gelijk mad migadoquote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Waarom stik je niet in een korstje brood, eend?
Gast, dat is echt teveel moeite om dat te gaan zoeken.quote:
Whaha wat een goed voorbeeld haal je erbij. Mbo 2 naar hbo. Gast, ten eerste ik doe mbo4 en haal met de standaardvakken hoge cijfers. Met mijn diploma had ik havo kunnen doen. Maar nee ik koos daar niet voor.quote:
eyquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Remqo het volgende:
Geen Tatjana-remqo deze keer.
Maar Madeliefff met haar koekjes![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, waarom?quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whaha wat een goed voorbeeld haal je erbij. Mbo 2 naar hbo. Gast, ten eerste ik doe mbo4 en haal met de standaardvakken hoge cijfers. Met mijn diploma had ik havo kunnen doen. Maar nee ik koos daar niet voor.
Waarom zou ik het nog aan je uitleggen. Alles op mij afschuiven, omdat ik, ja een fucking mbo'er jou niet al te intelligent vind overkomen. Boehoe.
Die was er opeens zo klaar meequote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook mooiToen zelfs Yvonne zich ermee ging bemoeien
die gaat in mijn fobo, heb ik toch nog een picquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Remqo het volgende:
Geen Tatjana-remqo deze keer.
Maar Madeliefff met haar koekjes![]()
[ afbeelding ]
Het interesseert me echt niet of je nou mbo 1 of mbo 4 doet. Ik vind het gewoon ironisch dat ik nooit onintelligent word genoemd, maar opeens door iemand die mbo doet wel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whaha wat een goed voorbeeld haal je erbij. Mbo 2 naar hbo. Gast, ten eerste ik doe mbo4 en haal met de standaardvakken hoge cijfers. Met mijn diploma had ik havo kunnen doen. Maar nee ik koos daar niet voor.
Waarom zou ik het nog aan je uitleggen. Alles op mij afschuiven, omdat ik, ja een fucking mbo'er jou niet al te intelligent vind overkomen. Boehoe.
Wow zo empathischquote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die gaat in mijn fobo, heb ik toch nog een pic
Ja, iedereen is aan het vechten met elkaar en ik vermaak me uitstekend als toeschouwer.quote:
Helemaal topquote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die gaat in mijn fobo, heb ik toch nog een pic
opleiding =/= intelligentie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het interesseert me echt niet of je nou mbo 1 of mbo 4 doet. Ik vind het gewoon ironisch dat ik nooit onintelligent word genoemd, maar opeens door iemand die mbo doet wel.
Omdat ik dan weet op welke reacties je doelt.
Ik vind jou ook onintelligent.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het interesseert me echt niet of je nou mbo 1 of mbo 4 doet. Ik vind het gewoon ironisch dat ik nooit onintelligent word genoemd, maar opeens door iemand die mbo doet wel.
Ben jij zo'n gast die dan de boel nog gaat opfokken?quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, iedereen is aan het vechten met elkaar en ik vermaak me uitstekend als toeschouwer.
Ik snap fitties op het internet totaal niet. Allemaal randdebielen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier fittie, in SC fittie, overal fitties
Dat doe ik graag, maar dat lijkt vandaag niet nodig te zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gast die dan de boel nog gaat opfokken?
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gast die dan de boel nog gaat opfokken?
Ja het gaat nogal hardquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Zaktabak het volgende:
Ik schakel even over naar m'n computer. Mobiel kan ik dit niet bijbenen, al tik ik 12 tekens per seconde. Tering
Beentjes op tafel, pilsje d'r bij?quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, iedereen is aan het vechten met elkaar en ik vermaak me uitstekend als toeschouwer.
jeweetzellufquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beentjes op tafel, pilsje d'r bij?
met swiftkey typ je 12 woorden per seconde broerquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Zaktabak het volgende:
Ik schakel even over naar m'n computer. Mobiel kan ik dit niet bijbenen, al tik ik 12 tekens per seconde. Tering
Dat zeg ik altijd als iemand vraagt "hoe gaat het"quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Het gaat allemaal mooi zijn gangetje.
Swiftkey is goedquote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef Blackings het volgende:
[..]
met swiftkey typ je 12 woorden per seconde broer
Waar is de andere fight?quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doe ik graag, maar dat lijkt vandaag niet nodig te zijn.
O ok.quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd als iemand vraagt "hoe gaat het"
Ik zeg altijd "jaa tres bien man".quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd als iemand vraagt "hoe gaat het"
In de SC netquote:
smoothquote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "jaa tres bien man".
ouiquote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik zeg altijd ''laat me met rust''quote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het welquote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom doet Sherlock het niet godverdomme? Ik wil weten of ik nog gemist ben in de afgelopen tijd
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom doet Sherlock het niet godverdomme? Ik wil weten of ik nog gemist ben in de afgelopen tijd
Neequote:
Kan jij ook Frans of is dat echt een Marokkanen ding?quote:
Wat vind je van mijn sneeuw plaatje?quote:
quote:
lolwatquote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 508
wandelgangetje?quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Het gaat allemaal mooi zijn gangetje.
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter vraag je het netjes aan maestro Deadprez
Dopequote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn sneeuw plaatje?
ik zou wel beledigd zijnquote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laat proberen maar weg.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?
Als je niet inziet dat opleiding te maken heeft met hoe je overkomt, dan heb je inderdaad niets op het hbo te zoeken.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.
Dus val me niet meer lastig met je rare opmerkingen, dankje.
Ze zijn niet erg happig op je koekjes meerquote:
Ga er dan niet steeds op in...quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.
Dus val me niet meer lastig met je rare opmerkingen, dankje.
doe dan zelf meequote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef terrastegel het volgende:
In het SC fittie topic gebeurd er ook niets meer zeg
Of? Gaat die battie me dan anaal te verkrachten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?
Nice.quote:
lolquequote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan jij ook Frans of is dat echt een Marokkanen ding?
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 20:06 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan anaal te verkrachten?
Goed verband. Daarnaast hbo... plsquote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat opleiding te maken heeft met hoe je overkomt, dan heb je inderdaad niets op het hbo te zoeken.
Waarom ?quote:
het is al avondquote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef terrastegel het volgende:
Ik vind het welletjes geweest voor even.
Tot vanavond
laterquote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef terrastegel het volgende:
Ik vind het welletjes geweest voor even.
Tot vanavond
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Zaktabak het volgende:
Is de storm weer gaan liggen? Want dan ga ik er weer vandoor.
nietquote:
quote:
Hbo is een stuk theoretischer dan mbo.quote:Op zondag 21 december 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goed verband. Daarnaast hbo... plswaar hebben we het over
Zijn tieten nog steeds toegestaan?quote:
Jupquote:Op zondag 21 december 2014 20:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn tieten nog steeds toegestaan?
Plsquote:Op zondag 21 december 2014 20:09 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Hbo is een stuk theoretischer dan mbo.
Ja, maar linkjes naar tumblrs waar gifs staan van meisjes die masturberen met een gagball in hun mond niet.quote:Op zondag 21 december 2014 20:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn tieten nog steeds toegestaan?
quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, maar linkjes naar tumblrs waar gifs staan van meisjes die masturberen met een gagball in hun mond niet.
hoi als in doeiquote:
Ooit op een mbo rondgelopen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Plshet hbo is het meest hopeloze dat ik ooit mee gemaakt heb
je hebt het toch niet over dat kitten-sophie kind?quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, maar linkjes naar tumblrs waar gifs staan van meisjes die masturberen met een gagball in hun mond niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Nou dit dus hequote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dan gewoon meteen wat je bedoeld sjonge jongehhh
Ja.quote:
ik kwam deze Jopen* nog ergens tegenquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ik kwam deze jopen tegenniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
jammer dat ze zeer waarschijnlijk fake zijn.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
jammer dat ze zeer waarschijnlijk fake zijn.
[..]
ik kwam deze Jopen* nog ergens tegenSnijd ze af en verkoop de siliconen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke ik zal bekennen, je zat inderdaad niet op het hbo, we hebben je gefopt!quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.
Ik kreeg trouwens in mijn 3e jaar op het hbo vakken die mijn zusje op mbo jaar 1 kreeg. Zelfde stof, zelfde tentamen.
Godver, ook dat nogquote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke ik zal bekennen, je zat inderdaad niet op het hbo, we hebben je gefopt!
Ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.
Ik kreeg trouwens in mijn 3e jaar op het hbo vakken die mijn zusje op mbo jaar 1 kreeg. Zelfde stof, zelfde tentamen.
Waarom is dat voor jou jammer?quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
jammer dat ze zeer waarschijnlijk fake zijn.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij begreep me toch welquote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dan gewoon meteen wat je bedoeld sjonge jongehhh
Cursistenmentaliteit heb je.quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal me aan de kont oxideren wat jij wel of niet gelooft.
[..]
ik kwam deze Jopen* nog ergens tegenbeetje raar kweenieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
tetten manquote:
nou ik dacht van wel, maar nu ben je dus nog hier dus nee ik snap er helemaaaal niks meer van eendjequote:
Stop nou met stoer doen manquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]Leuk dat je interesse toont, heb DM verstuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hbo is dan ook een cursus.
Ja maar omdat iedereen ineens zei dat ze weggingenquote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ik dacht van wel, maar nu ben je dus nog hier dus nee ik snap er helemaaaal niks meer van eendje
Kappersacademiequote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
universiteit van de straat voor de echten
Ik vind het ook niet zo moeilijk maar heb dan ook een IQ van 146quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hbo is dan ook een cursus.
p.s. je weet dat je geen kleding aan hebt he?quote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar omdat iedereen ineens zei dat ze weggingen
dm teruggestuurdquote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuk dat je interesse toont, heb DM verstuurd
wel een stuk goedkoperquote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
universiteit van de straat voor de echten
Ook dat zal me aan de kont oxiderenquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo moeilijk maar heb dan ook een IQ van 146
Heb je hem ook op camquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
p.s. je weet dat je geen kleding aan hebt he?
Toto heeft hem gemaakt hij is echt een pervertquote:Op zondag 21 december 2014 20:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
p.s. je weet dat je geen kleding aan hebt he?
Dat is bij mij best nog een werkquote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef madeliefff het volgende:
gewoon verder dan mijn neus lang is toch
Hoe lang is jouw neus eigenlijks?quote:Op zondag 21 december 2014 20:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik kijk gewoon op fok, gewoon verder dan mijn neus lang is toch
Als je zo blijft doen krijg je een tiefusschop naar de andere slowchat. Ben er echt he-le-maal klaar mee nu.quote:Op zondag 21 december 2014 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook dat zal me aan de kont oxideren
Wil je dat ik langs kom?quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
houden jullie van kont sex
Spreid je billen maar alvast.quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je zo blijft doen krijg je een tiefusschop naar de andere slowchat. Ben er echt he-le-maal klaar mee nu.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook dat zal me aan de kont oxideren
30 cmquote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe lang is jouw neus eigenlijks?
ik denk steeds dat je frank bent zeg met je usericonquote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Frank had wel geweten dat je kontseks aan elkaar schrijft.quote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk steeds dat je frank bent zeg met je usericon
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat kun je dan rustig een forse neus noemen
Geloof er niets vanquote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja
wat ik beneden mis heb ik daar
Vrouwen vinden het fantastisch
Vergeten & vergeven.quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk
Ik denk ik doe ook eens stoer
Het spijt me
Een tampeloers die een extra broekspijp vereist zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 20:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja
wat ik beneden mis heb ik daar
Vrouwen vinden het fantastisch
Hoeveel cm is je D dan?quote:Op zondag 21 december 2014 20:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk
Ik denk ik doe ook eens stoer
Het spijt me
nja dan moet je naar de paint van Remqo kijkenquote:Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe lang is jouw neus eigenlijks?
Die kan ik niet openenquote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nja dan moet je naar de paint van Remqo kijken
niet echtquote:
Ja, vieze kutdingen zijn dat zegquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef DjeDje het volgende:
Kennen jullie die onesies?
Nou super vervelend als je nodig moet plassen.
Zitten wel lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja, vieze kutdingen zijn dat zeg
Hieromquote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
waarom zou je zo'n ding überhaupt dragen
Ik wist nooit dat dat één geheel wasquote:Op zondag 21 december 2014 20:35 schreef DjeDje het volgende:
Kennen jullie die onesies?
Nou super vervelend als je nodig moet plassen.
whehe die is wel baasquote:
waarom denk je dat het zo heetquote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat dat één geheel was![]()
Hahaha ONEsie.quote:Op zondag 21 december 2014 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wist nooit dat dat één geheel was![]()
't zal allemaal welquote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Had ik nooit over nagedacht
quote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beetje al a deadprez die 30 februari iets gaat doen
jaquote:Op zondag 21 december 2014 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Beetje al a deadprez die 30 februari iets gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |