nietquote:
quote:
Hbo is een stuk theoretischer dan mbo.quote:Op zondag 21 december 2014 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goed verband. Daarnaast hbo... plswaar hebben we het over
Zijn tieten nog steeds toegestaan?quote:
Jupquote:Op zondag 21 december 2014 20:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn tieten nog steeds toegestaan?
Plsquote:Op zondag 21 december 2014 20:09 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Hbo is een stuk theoretischer dan mbo.
Ja, maar linkjes naar tumblrs waar gifs staan van meisjes die masturberen met een gagball in hun mond niet.quote:Op zondag 21 december 2014 20:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zijn tieten nog steeds toegestaan?
quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, maar linkjes naar tumblrs waar gifs staan van meisjes die masturberen met een gagball in hun mond niet.
hoi als in doeiquote:
Ooit op een mbo rondgelopen?quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Plshet hbo is het meest hopeloze dat ik ooit mee gemaakt heb
je hebt het toch niet over dat kitten-sophie kind?quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, maar linkjes naar tumblrs waar gifs staan van meisjes die masturberen met een gagball in hun mond niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Nou dit dus hequote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dan gewoon meteen wat je bedoeld sjonge jongehhh
Ja.quote:
ik kwam deze Jopen* nog ergens tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ik kwam deze jopen tegenniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
jammer dat ze zeer waarschijnlijk fake zijn.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
jammer dat ze zeer waarschijnlijk fake zijn.
[..]
ik kwam deze Jopen* nog ergens tegenSnijd ze af en verkoop de siliconen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke ik zal bekennen, je zat inderdaad niet op het hbo, we hebben je gefopt!quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.
Ik kreeg trouwens in mijn 3e jaar op het hbo vakken die mijn zusje op mbo jaar 1 kreeg. Zelfde stof, zelfde tentamen.
Godver, ook dat nogquote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke ik zal bekennen, je zat inderdaad niet op het hbo, we hebben je gefopt!
Ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.
Ik kreeg trouwens in mijn 3e jaar op het hbo vakken die mijn zusje op mbo jaar 1 kreeg. Zelfde stof, zelfde tentamen.
Waarom is dat voor jou jammer?quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
jammer dat ze zeer waarschijnlijk fake zijn.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij begreep me toch welquote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg dan gewoon meteen wat je bedoeld sjonge jongehhh
Cursistenmentaliteit heb je.quote:Op zondag 21 december 2014 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zal me aan de kont oxideren wat jij wel of niet gelooft.
[..]
ik kwam deze Jopen* nog ergens tegenbeetje raar kweenieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
tetten manquote:
nou ik dacht van wel, maar nu ben je dus nog hier dus nee ik snap er helemaaaal niks meer van eendjequote:
Stop nou met stoer doen manquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]Leuk dat je interesse toont, heb DM verstuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hbo is dan ook een cursus.
Ja maar omdat iedereen ineens zei dat ze weggingenquote:Op zondag 21 december 2014 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ik dacht van wel, maar nu ben je dus nog hier dus nee ik snap er helemaaaal niks meer van eendje
Kappersacademiequote:Op zondag 21 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
universiteit van de straat voor de echten
Ik vind het ook niet zo moeilijk maar heb dan ook een IQ van 146quote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hbo is dan ook een cursus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |