wandelgangetje?quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Het gaat allemaal mooi zijn gangetje.
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het interesseert me echt niet of je nou mbo 1 of mbo 4 doet. Ik vind het gewoon ironisch dat ik nooit onintelligent word genoemd, maar opeens door iemand die mbo doet wel.
Omdat ik dan weet op welke reacties je doelt.
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter vraag je het netjes aan maestro Deadprez
Dopequote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn sneeuw plaatje?
ik zou wel beledigd zijnquote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "jaa tres bien man".
Laat proberen maar weg.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?
Als je niet inziet dat opleiding te maken heeft met hoe je overkomt, dan heb je inderdaad niets op het hbo te zoeken.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.
Dus val me niet meer lastig met je rare opmerkingen, dankje.
Ze zijn niet erg happig op je koekjes meerquote:
Ga er dan niet steeds op in...quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.
Dus val me niet meer lastig met je rare opmerkingen, dankje.
doe dan zelf meequote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef terrastegel het volgende:
In het SC fittie topic gebeurd er ook niets meer zeg
Of? Gaat die battie me dan anaal te verkrachten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?
Nice.quote:
lolquequote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan jij ook Frans of is dat echt een Marokkanen ding?
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 20:06 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan anaal te verkrachten?
Goed verband. Daarnaast hbo... plsquote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat opleiding te maken heeft met hoe je overkomt, dan heb je inderdaad niets op het hbo te zoeken.
Waarom ?quote:
het is al avondquote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef terrastegel het volgende:
Ik vind het welletjes geweest voor even.
Tot vanavond
laterquote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef terrastegel het volgende:
Ik vind het welletjes geweest voor even.
Tot vanavond
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Zaktabak het volgende:
Is de storm weer gaan liggen? Want dan ga ik er weer vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |