Ja godverdomme ik kom hier toch niet zo vaak meer.quote:
Ik snap het wel als mensen ermee schelden aan de ene kant. Maar om het daadwerkelijk te typenquote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms scheldt het wel lekker.
Dit zijn echt de stressvolle dagen voor het nieuwe jaar, dat merk je aan alles en iedereen, zelfs op FOK! heerst onrust.quote:
KM?quote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja wordt echt tijd voor een nieuw account he
Deze is bekender dan KM inmiddels
Geen ontkomen meer aan. Straks word ook jij gebeld door de AIVD.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.
deel je liefde met mijquote:
debieltjes jennen hoort erbij.quote:
Ach. Ik kan me er eerlijk gezegd niet om bekommeren, schelden met ziektes blijft schelden met ziektes en niemand lijdt er ook echt onder.quote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap het wel als mensen ermee schelden aan de ene kant. Maar om het daadwerkelijk te typen
Zeg dan tyfus tering kut weet ik veel. Dat komt nog minder erg over voor de meeste.
Hee dikke ben je weer terug ;pquote:
Tijd van het jaar, hè? Vorig jaar was het de Zaak Roadtrip dat ontplofte.quote:
Wat is het verschil tussen schelden met tering en schelden met kanker?quote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap het wel als mensen ermee schelden aan de ene kant. Maar om het daadwerkelijk te typen
Zeg dan tyfus tering kut weet ik veel. Dat komt nog minder erg over voor de meeste.
Oh ja dat was ook mooiquote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tijd van het jaar. Vorig jaar was het de Zaak Roadtrip dat ontplofte.
Linkje?quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook mooiToen zelfs Yvonne zich ermee ging bemoeien
soo gelijk mad migadoquote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Waarom stik je niet in een korstje brood, eend?
Gast, dat is echt teveel moeite om dat te gaan zoeken.quote:
Whaha wat een goed voorbeeld haal je erbij. Mbo 2 naar hbo. Gast, ten eerste ik doe mbo4 en haal met de standaardvakken hoge cijfers. Met mijn diploma had ik havo kunnen doen. Maar nee ik koos daar niet voor.quote:
eyquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Remqo het volgende:
Geen Tatjana-remqo deze keer.
Maar Madeliefff met haar koekjes![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, waarom?quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whaha wat een goed voorbeeld haal je erbij. Mbo 2 naar hbo. Gast, ten eerste ik doe mbo4 en haal met de standaardvakken hoge cijfers. Met mijn diploma had ik havo kunnen doen. Maar nee ik koos daar niet voor.
Waarom zou ik het nog aan je uitleggen. Alles op mij afschuiven, omdat ik, ja een fucking mbo'er jou niet al te intelligent vind overkomen. Boehoe.
Die was er opeens zo klaar meequote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja dat was ook mooiToen zelfs Yvonne zich ermee ging bemoeien
die gaat in mijn fobo, heb ik toch nog een picquote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef Remqo het volgende:
Geen Tatjana-remqo deze keer.
Maar Madeliefff met haar koekjes![]()
[ afbeelding ]
Het interesseert me echt niet of je nou mbo 1 of mbo 4 doet. Ik vind het gewoon ironisch dat ik nooit onintelligent word genoemd, maar opeens door iemand die mbo doet wel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Whaha wat een goed voorbeeld haal je erbij. Mbo 2 naar hbo. Gast, ten eerste ik doe mbo4 en haal met de standaardvakken hoge cijfers. Met mijn diploma had ik havo kunnen doen. Maar nee ik koos daar niet voor.
Waarom zou ik het nog aan je uitleggen. Alles op mij afschuiven, omdat ik, ja een fucking mbo'er jou niet al te intelligent vind overkomen. Boehoe.
Wow zo empathischquote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die gaat in mijn fobo, heb ik toch nog een pic
Ja, iedereen is aan het vechten met elkaar en ik vermaak me uitstekend als toeschouwer.quote:
Helemaal topquote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die gaat in mijn fobo, heb ik toch nog een pic
opleiding =/= intelligentie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het interesseert me echt niet of je nou mbo 1 of mbo 4 doet. Ik vind het gewoon ironisch dat ik nooit onintelligent word genoemd, maar opeens door iemand die mbo doet wel.
Omdat ik dan weet op welke reacties je doelt.
Ik vind jou ook onintelligent.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Het interesseert me echt niet of je nou mbo 1 of mbo 4 doet. Ik vind het gewoon ironisch dat ik nooit onintelligent word genoemd, maar opeens door iemand die mbo doet wel.
Ben jij zo'n gast die dan de boel nog gaat opfokken?quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, iedereen is aan het vechten met elkaar en ik vermaak me uitstekend als toeschouwer.
Ik snap fitties op het internet totaal niet. Allemaal randdebielen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier fittie, in SC fittie, overal fitties
Dat doe ik graag, maar dat lijkt vandaag niet nodig te zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gast die dan de boel nog gaat opfokken?
Ja.quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ben jij zo'n gast die dan de boel nog gaat opfokken?
Ja het gaat nogal hardquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Zaktabak het volgende:
Ik schakel even over naar m'n computer. Mobiel kan ik dit niet bijbenen, al tik ik 12 tekens per seconde. Tering
Beentjes op tafel, pilsje d'r bij?quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, iedereen is aan het vechten met elkaar en ik vermaak me uitstekend als toeschouwer.
jeweetzellufquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beentjes op tafel, pilsje d'r bij?
met swiftkey typ je 12 woorden per seconde broerquote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef Zaktabak het volgende:
Ik schakel even over naar m'n computer. Mobiel kan ik dit niet bijbenen, al tik ik 12 tekens per seconde. Tering
Dat zeg ik altijd als iemand vraagt "hoe gaat het"quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Het gaat allemaal mooi zijn gangetje.
Swiftkey is goedquote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef Blackings het volgende:
[..]
met swiftkey typ je 12 woorden per seconde broer
Waar is de andere fight?quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doe ik graag, maar dat lijkt vandaag niet nodig te zijn.
O ok.quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd als iemand vraagt "hoe gaat het"
Ik zeg altijd "jaa tres bien man".quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd als iemand vraagt "hoe gaat het"
In de SC netquote:
smoothquote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd "jaa tres bien man".
ouiquote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik zeg altijd ''laat me met rust''quote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het welquote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom doet Sherlock het niet godverdomme? Ik wil weten of ik nog gemist ben in de afgelopen tijd
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waarom doet Sherlock het niet godverdomme? Ik wil weten of ik nog gemist ben in de afgelopen tijd
Neequote:
Kan jij ook Frans of is dat echt een Marokkanen ding?quote:
Wat vind je van mijn sneeuw plaatje?quote:
quote:
lolwatquote:Aantal posts voor deadprez voor vandaag tot nu toe: 508
wandelgangetje?quote:Op zondag 21 december 2014 20:00 schreef housesoftheholy het volgende:
Het gaat allemaal mooi zijn gangetje.
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter vraag je het netjes aan maestro Deadprez
Dopequote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn sneeuw plaatje?
ik zou wel beledigd zijnquote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Laat proberen maar weg.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?
Als je niet inziet dat opleiding te maken heeft met hoe je overkomt, dan heb je inderdaad niets op het hbo te zoeken.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.
Dus val me niet meer lastig met je rare opmerkingen, dankje.
Ze zijn niet erg happig op je koekjes meerquote:
Ga er dan niet steeds op in...quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jouw vorige reacties zijn gewoon vaag. Je bent onduidelijk. Daarom vind ik je niet intelligent over komen. Niveau heeft geen fuck te maken met hoe iemand overkomt.
Dus val me niet meer lastig met je rare opmerkingen, dankje.
doe dan zelf meequote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef terrastegel het volgende:
In het SC fittie topic gebeurd er ook niets meer zeg
Of? Gaat die battie me dan anaal te verkrachten?quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Of? Gaat die battie me dan proberen anaal te verkrachten?
Nice.quote:
lolquequote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan jij ook Frans of is dat echt een Marokkanen ding?
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 20:06 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Of? Gaat die battie me dan anaal te verkrachten?
Goed verband. Daarnaast hbo... plsquote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat opleiding te maken heeft met hoe je overkomt, dan heb je inderdaad niets op het hbo te zoeken.
Waarom ?quote:
het is al avondquote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef terrastegel het volgende:
Ik vind het welletjes geweest voor even.
Tot vanavond
laterquote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef terrastegel het volgende:
Ik vind het welletjes geweest voor even.
Tot vanavond
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Zaktabak het volgende:
Is de storm weer gaan liggen? Want dan ga ik er weer vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |