Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.quote:
Hou toch op manquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Haha ik wil echt niet lullig doen, maar dit is de eerste keer (notabene door een mbo'er) dat ik onintelligent word genoemd.
quote:
hey hey, djedje houdt niet van het k-woordquote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.
hbo is inderdaad ook niet echt een uitdaging.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hou toch op man
Dat gedoe altijd met mbo en hbo. Ik had makkelijk hbo kunnen doen. Maar hey, als jij graag mensen in hokjes plaatst dmv studiekeuzes..
En ik zeg dat jij voor mij overkomt.
Heb je weleens je reacties gelezen oid?
ik vind het nooit cool, en ik ben niet KLB, ik ben S_Zquote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het not-done om dat soort opmerkingen in KLB te maken?
Als mensen er ook daadwerkelijk echt bekende bij gaan betrekken omdat ze zich anders geen raad meer weten in een discussie zijn ze sneu.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Stuur je adres, vrij grote kans dat ik de komende dagen dichtbij je huis ga komen, misschien dat ik een steen door je ruit kanker.
Het houdt maar niet op met de escalaties de laatste dagen he?quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hou toch op man
Dat gedoe altijd met mbo en hbo. Ik had makkelijk hbo kunnen doen. Maar hey, als jij graag mensen in hokjes plaatst dmv studiekeuzes..
En ik zeg dat jij voor mij overkomt.
Applequote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nu met je software. Ik kan geen goeie voor mac vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Apple
zakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals haan zou zeggen:quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het houdt maar niet op met de escalaties de laatste dagen he?
Schattig, je klinkt als een tokkie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, daar heb je ook wel gelijk in inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als mensen er ook daadwerkelijk echt bekende bij gaan betrekken omdat ze zich anders geen raad meer weten in een discussie zijn ze sneu.
Ok, als je gewoon FOK!kers beledigt die anoniem zijn gaat ook wel ver, maar iemand zoals George Van Dijk wat dan toevallig famillie is vind ik echt niet kunnen, en dan gaat het er niet om dat het mijn oom is, maar uberhaupt, je gaat er geen familie leden/bekende van iemand bijhalen op een internet forum.
Kerst hangt in de luchtquote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Het houdt maar niet op met de escalaties de laatste dagen he?
Vind dat zo lelijk en dom klinken.quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey hey, djedje houdt niet van het k-woord
Wacht. Ben jij een kloon van Braddie?quote:Op zondag 21 december 2014 19:50 schreef Stratman het volgende:
[..]
Als mensen er ook daadwerkelijk echt bekende bij gaan betrekken omdat ze zich anders geen raad meer weten in een discussie zijn ze sneu.
Ok, als je gewoon FOK!kers beledigt die anoniem zijn gaat ook wel ver, maar iemand zoals George Van Dijk wat dan toevallig famillie is vind ik echt niet kunnen, en dan gaat het er niet om dat het mijn oom is, maar uberhaupt, je gaat er geen familie leden/bekende van iemand bijhalen op een internet forum.
Andere inmiddels bekendere zakkkieeequote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
zakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat weet jij nu pas?quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wacht. Ben jij een kloon van Braddie?
Stoer man.quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hou toch op man
En ik zeg dat jij voor mij zo overkomt.
Op welke reacties doel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef Mikkie het volgende:
Van dat volk dat dat net het vmbo heeft gehaald, zich niet kan meten met de rest van Nederland, en dan ter compensatie zegt 'Ja ik had ook wel vwo kunnen doen maar ik had geen zin'. Of 'ja ik doe nu mbo niveau 2, maar hbo had ik ook makkelijk gekund maar dat kost teveel tijd'.
Wat een KUT excuses. Helemaal niet erg als je er te dom voor bent of andere prioriteiten hebt, maar ga dan niet als één of andere azijnpisser achteraf alles goed lopen praten. Je hebt ervoor gekozen om een opleiding te doen, ga jezelf dan niet omhoog proberen te kletsen. Feit blijft dat je het niet hebt gedaan omdat je kennelijk niet voldoende competenties had om het te volbrengen in de tijd die jij er aan wilde besteden.
Klacht: domme rukkers die zichzelf beter proberen te praten.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Andere inmiddels bekendere zakkkieee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |