quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Niet zo vijandig poebeliewoepsie
Was oprechte interessequote:
wat is zijn nieuwe oude account dan?quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap dat je een oud account achterwegen je laat. Maar begin ook niet "raar" te doen op die nieuwe van je. Want voor mij kom je echt over als een aandachttrekker die niet al te intelligent overkomt en over mij loopt te praten in deze reeks.
Idk. Hij wilt het liever niet zeggen, wat ik wel begrijp aangezien het een slechte reputatie heeft.quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is zijn nieuwe oude account dan?
je gaat je toch altijd afvragen welke vent daar vrijwillig overheen is gegaanquote:
Een echte beta die alles piktquote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef .sfinx het volgende:
[..]
je gaat je toch altijd afvragen welke vent daar vrijwillig overheen is gegaan
een FOK!ker dusquote:Op zondag 21 december 2014 19:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een echte beta die alles pikt
Als ze nu wat agressiever waren geweest en zich minder onderdanig zouden opstellen dan hadden ze al lang labiele, hoog sensitieve, achterlijke kutjes kunnen neuken.quote:
Haha ik wil echt niet lullig doen, maar dit is de eerste keer (notabene door een mbo'er) dat ik onintelligent word genoemd.quote:Op zondag 21 december 2014 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik snap dat je een oud account achterwegen je laat. Maar begin ook niet "raar" te doen op die nieuwe van je. Want voor mij kom je echt over als een aandachttrekker die niet al te intelligent overkomt en over mij loopt te praten in deze reeks.
quote:
doe zelfquote:
Misschien heeft iemand nog een overschot aan testosteron.quote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ze nu wat agressiever waren geweest en zich minder onderdanig zouden opstellen dan hadden ze al lang labiele, hoog sensitieve, achterlijke kutjes kunnen neuken.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Stratman het volgende:
Chroestjov, je bent echt een zielig onzeker beta mannetje, mag hopen dat je internet gauw afgesloten word.
Wat boeit dat nou verdommequote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nu met je software. Ik kan geen goeie voor mac vinden.
Ik verloor mijn haar erdoor, dus Hoink, kom maar voor een infuusquote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand nog een overschot testosteron over.
Nee, dankje. Dan maar iets vrouwelijker met een dikke bos haar.quote:Op zondag 21 december 2014 19:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik verloor mijn haar erdoor, dus Hoink, kom maar voor een infuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |