quote:
Hoeveel chicks neuk jij zoal alvorens ze weg te werpen als een vieze vaatdoek (srs)? Ik weet het antwoord al, dus hou maar gewoon je bek.quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al gepenetreerd? Niet veel he?
Hou dan aub je bek in het vervolg.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme ik lach bijna m'n hechtingen eruit
TEN MINSTE 1 JA. En die gooi ik niet weg.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoeveel chicks neuk jij zoal alvorens ze weg te werpen als een vieze vaatdoek (srs)? Ik weet het antwoord al, dus hou maar gewoon je bek.
hehehequote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme ik lach bijna m'n hechtingen eruit
Hoezo als een excuus?quote:Op zondag 21 december 2014 19:36 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ze wel mooi zoals ze zijn hoor!Het werkt gewoon als een goed excuus tegen FOK!kers om te zeggen dat ze groot zijn.
om eerlijk te zijn boeit dit mij niet eensquote:
Je fleshlight telt niet mee jongen. Zonde om weg te gooien inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TEN MINSTE 1 JA. En die gooi ik niet weg.
Zou je die willen delen?quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TEN MINSTE 1 JA. En die gooi ik niet weg.
wat kom je hier postenquote:Op zondag 21 december 2014 19:38 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Je fleshlight telt niet mee jongen. Zonde om weg te gooien inderdaad.
de stalker van djedjequote:
Ik snap dat je een oud account achterwegen je laat. Maar begin ook niet "raar" te doen op die nieuwe van je. Want voor mij kom je echt over als een aandachttrekker die niet al te intelligent overkomt en over mij loopt te praten in deze reeks.quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Anders gaat mijn reputatie eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |