wat als ik morgen ineens van mijn mountainbike afval, er kan van alles gebeuren. ik wil het nú wetenquote:Op zondag 21 december 2014 19:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bewaar het.
Wrm zou ik eerder stemmen? Wie weet wat er nog gebeurt
Mountainbiker4life kloontjequote:Op zondag 21 december 2014 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als ik morgen ineens van mijn mountainbike afval, er kan van alles gebeuren. ik wil het nú weten
Dit. Geen kristalkind zijnquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef terrastegel het volgende:
Hij is echt een debiel he KLB / sorry maar er zaten een stel gasten achter mijn laptop..
quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef terrastegel het volgende:
Hij is echt een debiel he KLB / sorry maar er zaten een stel gasten achter mijn laptop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel waarquote:Op zondag 21 december 2014 19:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik iets niet heb zijn dat wel grote tieten.
GGMM en ik kwamen samen met FFquote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
He Toot, haxball al afgeblazen zie ik?
Klonen mag, zo lang het geen trollkloon is.quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Weten dat hij een kloon is van MTB4life en hem toch niet permanent bannen
Banaanvraag!
Je mag gewoon klonen hè, zolang je niet gebanned bent. Dus op dat gebied doet hij niet echt iets verkeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Weten dat hij een kloon is van MTB4life en hem toch niet permanent bannen
Banaanvraag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |