Nee jij gaat naar de hobbit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef anonymoussie het volgende:
Die gast is behoorlijk naar de klote.
Lekker de binnenkant van zijn mond kapotkauwen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij gaat naar de hobbit.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben weer PIMP!![]()
[ afbeelding ]
YEEEAAAAHHH!!
Ik word nu wel een beetje boos om jouw constante minachting jegens Mark Knopfler, een legende. Moeten er uberhaupt wel eens mensen lachen om je schijtlollige naams verbasteringen? Ja je moeder misschien.quote:
Nou je mag best even lachen want ik vond deze grap best leuk, zeker voor een vrouw.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal even lachen jongens.
Mijn moeder is er niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word nu wel een beetje boos om jouw constante minachting jegens Mark Knopfler, een legende. Moeten er uberhaupt wel eens mensen lachen om je schijtlollige naams verbasteringen? Ja je moeder misschien.
Ok sorry man, dat wist ik niet.quote:
Een wijs man zei ooit: als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef Tem het volgende:
Daarnaast moet ik er vaak zelf wel heel hard om lachen, dat is doorgaans genoeg.
Dat zei ik toch ook?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou je mag best even lachen want ik vond deze grap best leuk, zeker voor een vrouw.
Jij bent altijd sarcastisch, Karina is het hier mee eens.quote:
Karina komt nu alleen nog in de VBL SC, en dat hebben we allemaal aan jou te danken. Paardenlul!quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef Specularium het volgende:
Corrie is ook een toppertje hoor.
Godverquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is net weg. Eerste kerstdag zie ik haar weer.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is net weg. Eerste kerstdag zie ik haar weer.
Denk even mee met deze man, mensjes. Hier is een lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/2014quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:18 schreef timmmmm het volgende:
poesjes, denk eens even met me mee. Voor de FP zijn we aan het denken over een jaaroverzicht. We willen bepaalde grote nieuwsitems breed uitmeten zoals MH17, ebola en ISIS. Ik wil er nog een paar hebben, maar ik weet niet zo goed wat. Hebben jullie nog dingen waarvan je denkt dat het leuk is
Jaaroverzicht: http://nl.wikipedia.org/wiki/2014quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk even mee met deze man, mensjes. Hier is een lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/2014
Wat mag er absoluut niet missen in het jaaroverzicht?
Dat Minder Marokkanen hield ook iedereen bezig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk even mee met deze man, mensjes. Hier is een lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/2014
Ik ben nog aan het bijkomen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef Uccie het volgende:
Is het nou niemand (inclusief ikzelf) opgevallen dat ik hetzelfde linkje gepost heb als yoki
Het valt me tegen, ga jullie schamen voor het gebrek aan scherpte!quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat Minder Marokkanen hield ook iedereen bezig.
En Onno en Albert niet vergeten natuurlijk.
Jawel, ik heb er alleen niets van gezegdquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef Uccie het volgende:
Is het nou niemand (inclusief ikzelf) opgevallen dat ik hetzelfde linkje gepost heb als yoki
We hebben Tim Knol gisteren al goeie tips gegeven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil jij nu zeggen dat jij onze Cnor niet moet ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Karina komt nu alleen nog in de VBL SC, en dat hebben we allemaal aan jou te danken. Paardenlul!
Dat was geen topshow.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
We hebben Tim Knol gisteren al goeie tips gegeven.
Ik zit er ook van te genieten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende fitties hebben jullie hier in de Feedback.
Misschien moet ik me er tussen gooien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit er ook van te genieten.
Of gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik me er tussen gooien?
Ik heb wat klassiekers in huis zoals
• mad
• het ziet diep
• Uh, oké
Nah, dan ontaard het straks in een slowchat. Gewoon popcorn pakken en meekijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik me er tussen gooien?
Ik heb wat klassiekers in huis zoals
• mad
• het ziet diep
• Uh, oké
Bij voetbal en Mark Knopfler concerten gaat men er ook altijd met gestrekt been in.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, dan ontaard het straks in een slowchat. Gewoon popcorn pakken en meekijken
Ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je het geld al naar me overgemaakt?
Hij was razend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb aan Stadskanoal gezegd dat jij dit zei, en hij was bepaald niet blij.
De exacte woorden waren nog net niet zo erg als Jellereppe hier in de feedback, maar veel scheelde het niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De exacte woorden waren nog net niet zo erg als Jellereppe hier in de feedback, maar veel scheelde het niet.
Dan zal ik de volgende keer dat ik in Groningen ben een biertje voor hem kopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb aan Stadskanoal gezegd dat jij dit zei, en hij was bepaald niet blij.
Lijkt ons hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zal ik de volgende keer dat ik in Groningen ben een biertje voor hem kopen.
Ik wil je best twee euro geven hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg elke keer dat de dames dat aan me vragen, Disana
Goed verhaal, lekker kort.quote:
Nou vertel dan, hoe was het?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Samen met mijn vriendin en wat vrienden.
Pics van je vriendin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met je Friends?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als UI zou ik voor het kort maar krachtige ik neuk je de moeder gaan
Deze had ik als gif UI, wat een prachtgozer.quote:
Johannes is het hier mee eens, het viel hem een tikkeltje tegen. En als de grootste Tolkien fan op deze aardbol dat zegt dan klopt dat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, maar viel inhoudelijk een beetje tegen gezien het boek.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, maar viel inhoudelijk een beetje tegen gezien het boek.
quote:Op zondag 21 december 2014 00:38 schreef timmmmm het volgende:
specularium, hou eens op met FOK! stuk maken
Ik heb ook de hele tijd tegen die F5 lopen springen.quote:Op zondag 21 december 2014 00:41 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat onze Cnor weer boos op F5 loopt te rammen met haar wijn.
Kreeg net een of andere browsercheck.quote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele tijd tegen die F5 lopen springen.
Ohja, daar had Fokker89 het ook over, heb je teveel ge-F5't.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg net een of andere browsercheck.
Iets nieuws, ik vond het spannend.
Dat had ik ook. Het was fascinerend.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg net een of andere browsercheck.
Iets nieuws, ik vond het spannend.
Had je anders nog een leuke mop ofzo?quote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef YokiKater het volgende:
Nu gaat iedereen zeker slapen met hun hoofd.
Nee, ik ga ook maar eens naar mijn nest.quote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je anders nog een leuke mop ofzo?
We zitten hier allemaal op een mop te wachten jaquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook maar eens naar mijn nest.
Deze website stamt uit 1994.quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef YokiKater het volgende:
http://thejellehaters.tripod.com/id1.html
melatonine is voor homo's. nét een trapje hoger dan homeopathische zooiquote:Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik neem nog ff 10mg melatonine in en dan val ik zo wel in slaap.
Drugs are bad mkay.quote:Op zondag 21 december 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik mix nog even een GHB'tje in mijn bier en dan ga ik ook maar slapen.
De meesten die het boek gelezen hebben zijn het waarschijnlijk met ons eens, gok ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is het hier mee eens, het viel hem een tikkeltje tegen. En als de grootste Tolkien fan op deze aardbol dat zegt dan klopt dat.
Jaquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja
Heb er nog twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know.quote:Op zondag 21 december 2014 12:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, Weird Science. Past wel bij je, DH![]()
En dan te bedenken dat Mutant bang is voor dit soort schattigheid.quote:Op zondag 21 december 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja
Heb er nog twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geitjes en hertjes vinden ze leuker.quote:Op zondag 21 december 2014 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben je toch harteloos, vinden jouw kinderen eendjes niet leuk?
Lamsvlees vind ik wel weer lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En geitjes zijn niet te vreten. winwin
Natte appeltaart komt straks boos doen omdat we lamsrack lekkerder vinden dan haar rack hoorquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Geiten zijn wel te neuken, geen enkel probleem. Mutant is het hier mee eens.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
Kijk Specu zijn homosensuele kant tonen
quote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
Kijk Specu zijn homosensuele kant tonen
Schaam je niet, van bovenstaand bericht wordt iedere man een beetje warmer van binnenquote:Op zondag 21 december 2014 13:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik begin gewoon een beetje in de kerststemming te komen, het is ongelooflijk.
Hehe. Ben je geobsedeerd geraakt?quote:Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Geiten zijn wel te neuken, geen enkel probleem. Mutant is het hier mee eens.
Zoveel liefde op FOK! Ik pik bijna een traantje weg.quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef timmmmm het volgende:
Schaam je niet, van bovenstaand bericht wordt iedere man een beetje warmer van binnen
Waarom heb jij een israhel vlag in UI vieze verkaasde verrader tfoequote:Op zondag 21 december 2014 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe. Ben je geobsedeerd geraakt?
Omdat het kan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een israhel vlag in UI vieze verkaasde verrader tfoe
Dat kan altijd nog he.quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde net de groetjes gaan doen aan de mensen van POL.
Nee, feedback is feedback en geen SC. Er moet een streep worden getrokken anders gaat dat ook maar eeuwig door.quote:
Ach ja, maar die streep is eigenlijk geen streep. Hooguit voor een uur of dag. Totdat er weer een persoonlijke sneer wordt uitgedeeld.quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, feedback is feedback en geen SC. Er moet een streep worden getrokken anders gaat dat ook maar eeuwig door.
Doe je dat toch in POL?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde net de groetjes gaan doen aan de mensen van POL.
Ongetwijfeld, en dat geeft de mods weer meer werk. Ga ik niet aan bijdragen. Misschien wip ik van de week nog wel even het cafe binnen om de mensen fijne feestdagen te wensen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach ja, maar die streep is eigenlijk geen streep. Hooguit voor een uur of dag. Totdat er weer een persoonlijke sneer wordt uitgedeeld.
Een suggestie is dan ook om die persoonlijke sneren weg te halen uit Feedback. Als dat blijft staan dan zie je gewoon dat het offtopic postgedrag uitlokt. Het is natuurlijk helemaal niet slim als moderators zelf persoonlijke sneren gaan uitdelen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, en dat geeft de mods weer meer werk. Ga ik niet aan bijdragen. Misschien wip ik van de week nog wel even het cafe binnen om de mensen fijne feestdagen te wensen.
Ah oke. Klinkt niet als Jelle. Maar goed, whatever happened happened.quote:Op zondag 21 december 2014 14:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die begon in het wilde weg te bashen.
Jett Rebel. On top of the world.quote:Op zondag 21 december 2014 15:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welk liedje ben je aan het luisteren?
Dit is pas epischquote:Op zondag 21 december 2014 15:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Heel goddelijk. Hij maakt ook goddelijke muziek.
quote:Op zondag 21 december 2014 16:10 schreef Webschip het volgende:
Ik vind BorderCollies de mooiste honden die er bestaan.
Lief zijn!quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
honden. Ik heb echt een intense pleureshekel aan die teringbeesten
Allemaal afknallen aub
Honden zijn leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal afknallen aub
Jou in een kooi stoppen en met stokken prikken is leuk. Honden zijn klotebeestenquote:
100 euro voor 'n half uurtje.quote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou in een kooi stoppen en met stokken prikken is leuk.
Wat hebben ze jou nou weer aangedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal afknallen aub
Die van mij zijn liev!quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal afknallen aub
Dat is Swift.quote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Webschip het volgende:
Wat een schattig beessie. Wat is ie knap!
Hoe oud kunnen ze worden?quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tien. En Donja wordt 2e kerstdag 11.
De gemiddelde leeftijd is 12/13 jaar, maar we hebben er ook 2 gehad die bijna 16 zijn geworden.quote:
Ik hoop dat ze oud mogen worden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is 12/13 jaar, maar we hebben er ook 2 gehad die bijna 16 zijn geworden.
Mjah, je ontkomt er niet aan. Het is keihard janken en weer doorgaan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze oud mogen worden.
Als een hond sterf is dat verschrikkelijk.
Maar wel stiekem pindakaas halen elke week.quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Wedden dat corrie ook een hekel aan honden heeft
Post even wat stoere mannen dingen, Arnie. Genees ons!quote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus! Lijkt nu wel echt op een wijventopic.
Kan me niet vaak genoeg gebeurenquote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze oud mogen worden.
Als een hond sterft is dat verschrikkelijk.
quote:Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post even wat stoere mannen dingen, Arnie. Genees ons!
Zijn heel duur, mijn moeder wilde er altijd wel eentje, maar klein huis en ik ben niet van de honden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn mijn favoriete hondenooit ga ik er een kopen.
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn heel duur, mijn moeder wilde er altijd wel eentje, maar klein huis en ik ben niet van de honden.
Dat heb ik van de week toch uitgelegd!quote:
Hoe duur zijn ze dan? Niet dat dit iets uit maak voor mij hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn heel duur, mijn moeder wilde er altijd wel eentje, maar klein huis en ik ben niet van de honden.
Weet ik niet meer, was toen ik kind was. Maar zijn echte rashonden met stamboom enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze dan? Niet dat dit iets uit maak voor mij hoor.
Je zei dat je goede vrienden was met een hond.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week toch uitgelegd!
Ik weet het niet.quote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zit ik naar te kijken? Zijn dit de tetters van Henktown?
Ja, maar heel beperkt.quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei dat je goede vrienden was met een hond.
Ja ik zag ze all voorbij komen voor 500 euro laatst, dat is toch te doen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
Oh ze roept, rond de fl.1000 maar dus >20 jaar geleden.
Mijn honden worden niet ziek, ik laat ze elke dag een bak melk drinken.quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt elke maand ook veel kosten aan een hond he, denk ook aan medicijnen als ze ziek worden.
Met die van mij zou je zo vrienden worden, die is alleen een beetje bang voor lange mensen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar heel beperkt.
Over het algemeen vind ik ze eng.
Met pizza.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn honden worden niet ziek, ik laat ze elke dag een bak melk drinken.
Dat zijn Border Collies ook, die doen 700-1000 euri's. Kampioensnesten uitgezonderd.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, was toen ik kind was. Maar zijn echte rashonden met stamboom enzo.
Dat klinkt niet heel gezond.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze vorige hond had leerallergie. Beetje jammer dat zijn hobby net op de bank liggen was.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat voor honden heb je?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met die van mij zou je zo vrienden worden, die is alleen een beetje bang voor lange mensen.
Dat scheeltquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met die van mij zou je zo vrienden worden, die is alleen een beetje bang voor lange mensen.
Nog geen idee.. Heb je een voorstel?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken met je dinnetje?
Nicequote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De koning der honden, de Engelse setter.
Ontzettend brave beestjes, maar alleen als je wat schapen moet bewaken.quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NiceMaar de koning der honden kan alleen maar een Border Collie zijn.
Die van ons werken dan ook met schaapjesquote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ontzettend brave beestjes, maar alleen als je wat schapen moet bewaken.
Engelse setters zijn meer voor de jacht op vogels (fazanten, geen kanaries).
Wat zijn je plannen precies?quote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nog geen idee.. Heb je een voorstel?
Is niet zo goed voor honden dacht ik, waarom geef je dat?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een wijs man op dit forum zei mij ooit dat je daar bovenmenselijke krachten van krijgt, misschien gaat dit niet op voor honden.quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is niet zo goed voor honden dacht ik, waarom geef je dat?
Melk is beter.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Je honden rattengif voeren lijkt me ook niet zo handig.
Chocolade ijsjes vinden ze ook heerlijk. En de kroketten van mijn moeder.quote:
Pindakaas ook, Corrie weet dit soort dingen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chocolade ijsjes vinden ze ook heerlijk. En de kroketten van mijn moeder.
Chocola is niet goed voor honden.quote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chocolade ijsjes vinden ze ook heerlijk. En de kroketten van mijn moeder.
Rattengif ook niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Chocola is niet goed voor honden.
Hondenhaters zijn tot veel in staat. Heb nog aangifte proberen te doen maar zoiets boeit niemand iets natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Je honden rattengif voeren lijkt me ook niet zo handig.
Je had Dion Graus moeten bellen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hondenhaters zijn tot veel in staat. Heb nog aangifte proberen te doen maar zoiets boeit niemand iets natuurlijk.
Geen hekel ben wel doodsbang ervoor.quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Wedden dat corrie ook een hekel aan honden heeft
Oooohhh, die was raak hoor Ali.quote:Op zondag 21 december 2014 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die was druk bezig met zijn zoon Specularium op te voeden.
Ja, we gaan het gewoon zo spelen. Is leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oooohhh, die was raak hoor Ali.
Karina je bent er weerquote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen hekel ben wel doodsbang ervoor.
Gelukkig heb je haar niet helemaal weggejaagd, nu is je kans om iets aardiger te doen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo overdreven doen, Arie.
Cnor valt niet weg te jagen, die houdt wel van een beetje harde behandeling.quote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je haar niet helemaal weggejaagd, nu is je kans om iets aardiger te doen.
Ga je nu bekennen dat Arrested Development ook niet leuk vindt?quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes, Mani en Alors luisteren naar de Diarree Straids.
Nooit gezien, heb geen tijd meer voor series.quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je nu bekennen dat Arrested Development ook niet leuk vindt?
Welk spoor is het geworden?quote:Op zondag 21 december 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb er gewoon helemaal geen zin in.
Masterlijke seriequote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neuh dat is het niet hoor. Ik weet dat jullie eigenlijk gewoon niet zo stoer zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnor valt niet weg te jagen, die houdt wel van een beetje harde behandeling.
6/10quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar leukste scenes. Althans, de eerste 2 seizoenen.quote:
Ook geweldigquote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Laatste comedy die ik heb gevolgd is Curb your enthusiasm.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook geweldigmoet ik vaak aan denken bij situaties in het dagelijks leven.
4/10quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Laatste comedy die ik heb gevolgd is Curb your enthusiasm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |