Had je anders nog een leuke mop ofzo?quote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef YokiKater het volgende:
Nu gaat iedereen zeker slapen met hun hoofd.

Nee, ik ga ook maar eens naar mijn nest.quote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je anders nog een leuke mop ofzo?

We zitten hier allemaal op een mop te wachten jaquote:Op zondag 21 december 2014 01:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook maar eens naar mijn nest.

Deze website stamt uit 1994.quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef YokiKater het volgende:
http://thejellehaters.tripod.com/id1.html

melatonine is voor homo's. nét een trapje hoger dan homeopathische zooiquote:Op zondag 21 december 2014 01:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik neem nog ff 10mg melatonine in en dan val ik zo wel in slaap.

Drugs are bad mkay.quote:Op zondag 21 december 2014 01:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik mix nog even een GHB'tje in mijn bier en dan ga ik ook maar slapen.

De meesten die het boek gelezen hebben zijn het waarschijnlijk met ons eens, gok ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is het hier mee eens, het viel hem een tikkeltje tegen. En als de grootste Tolkien fan op deze aardbol dat zegt dan klopt dat.

Jaquote:

quote:Op zondag 21 december 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja
Heb er nog twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

I know.quote:Op zondag 21 december 2014 12:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, Weird Science. Past wel bij je, DH

En dan te bedenken dat Mutant bang is voor dit soort schattigheid.quote:Op zondag 21 december 2014 11:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja
Heb er nog twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geitjes en hertjes vinden ze leuker.quote:Op zondag 21 december 2014 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben je toch harteloos, vinden jouw kinderen eendjes niet leuk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |