Nee jij gaat naar de hobbit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef anonymoussie het volgende:
Die gast is behoorlijk naar de klote.
Lekker de binnenkant van zijn mond kapotkauwen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij gaat naar de hobbit.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben weer PIMP!![]()
[ afbeelding ]
YEEEAAAAHHH!!
Ik word nu wel een beetje boos om jouw constante minachting jegens Mark Knopfler, een legende. Moeten er uberhaupt wel eens mensen lachen om je schijtlollige naams verbasteringen? Ja je moeder misschien.quote:
Nou je mag best even lachen want ik vond deze grap best leuk, zeker voor een vrouw.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal even lachen jongens.
Mijn moeder is er niet meer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word nu wel een beetje boos om jouw constante minachting jegens Mark Knopfler, een legende. Moeten er uberhaupt wel eens mensen lachen om je schijtlollige naams verbasteringen? Ja je moeder misschien.
Ok sorry man, dat wist ik niet.quote:
Een wijs man zei ooit: als ik er zelf maar lol om heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:19 schreef Tem het volgende:
Daarnaast moet ik er vaak zelf wel heel hard om lachen, dat is doorgaans genoeg.
Dat zei ik toch ook?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou je mag best even lachen want ik vond deze grap best leuk, zeker voor een vrouw.
Jij bent altijd sarcastisch, Karina is het hier mee eens.quote:
Karina komt nu alleen nog in de VBL SC, en dat hebben we allemaal aan jou te danken. Paardenlul!quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef Specularium het volgende:
Corrie is ook een toppertje hoor.
Godverquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is net weg. Eerste kerstdag zie ik haar weer.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is net weg. Eerste kerstdag zie ik haar weer.
Denk even mee met deze man, mensjes. Hier is een lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/2014quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:18 schreef timmmmm het volgende:
poesjes, denk eens even met me mee. Voor de FP zijn we aan het denken over een jaaroverzicht. We willen bepaalde grote nieuwsitems breed uitmeten zoals MH17, ebola en ISIS. Ik wil er nog een paar hebben, maar ik weet niet zo goed wat. Hebben jullie nog dingen waarvan je denkt dat het leuk is
Jaaroverzicht: http://nl.wikipedia.org/wiki/2014quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk even mee met deze man, mensjes. Hier is een lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/2014
Wat mag er absoluut niet missen in het jaaroverzicht?
Dat Minder Marokkanen hield ook iedereen bezig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk even mee met deze man, mensjes. Hier is een lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/2014
Ik ben nog aan het bijkomen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef Uccie het volgende:
Is het nou niemand (inclusief ikzelf) opgevallen dat ik hetzelfde linkje gepost heb als yoki
Het valt me tegen, ga jullie schamen voor het gebrek aan scherpte!quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat Minder Marokkanen hield ook iedereen bezig.
En Onno en Albert niet vergeten natuurlijk.
Jawel, ik heb er alleen niets van gezegdquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef Uccie het volgende:
Is het nou niemand (inclusief ikzelf) opgevallen dat ik hetzelfde linkje gepost heb als yoki
We hebben Tim Knol gisteren al goeie tips gegeven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil jij nu zeggen dat jij onze Cnor niet moet ofzo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Karina komt nu alleen nog in de VBL SC, en dat hebben we allemaal aan jou te danken. Paardenlul!
Dat was geen topshow.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
We hebben Tim Knol gisteren al goeie tips gegeven.
Ik zit er ook van te genieten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannende fitties hebben jullie hier in de Feedback.
Misschien moet ik me er tussen gooien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit er ook van te genieten.
Of gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik me er tussen gooien?
Ik heb wat klassiekers in huis zoals
• mad
• het ziet diep
• Uh, oké
Nah, dan ontaard het straks in een slowchat. Gewoon popcorn pakken en meekijkenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik me er tussen gooien?
Ik heb wat klassiekers in huis zoals
• mad
• het ziet diep
• Uh, oké
Bij voetbal en Mark Knopfler concerten gaat men er ook altijd met gestrekt been in.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, dan ontaard het straks in een slowchat. Gewoon popcorn pakken en meekijken
Ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je het geld al naar me overgemaakt?
Hij was razend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb aan Stadskanoal gezegd dat jij dit zei, en hij was bepaald niet blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |