100 euro voor 'n half uurtje.quote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou in een kooi stoppen en met stokken prikken is leuk.

Wat hebben ze jou nou weer aangedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
honden. Ik heb echt een intense pleureshekel aan die teringbeesten
Allemaal afknallen aub

Die van mij zijn liev!quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
honden. Ik heb echt een intense pleureshekel aan die teringbeesten
Allemaal afknallen aub

Dat is Swift.quote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Webschip het volgende:
Wat een schattig beessie. Wat is ie knap!

Hoe oud kunnen ze worden?quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tien. En Donja wordt 2e kerstdag 11.

De gemiddelde leeftijd is 12/13 jaar, maar we hebben er ook 2 gehad die bijna 16 zijn geworden.quote:

Ik hoop dat ze oud mogen worden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is 12/13 jaar, maar we hebben er ook 2 gehad die bijna 16 zijn geworden.

Mjah, je ontkomt er niet aan. Het is keihard janken en weer doorgaan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze oud mogen worden.
Als een hond sterf is dat verschrikkelijk.

ooit ga ik er een kopen.
 ooit ga ik er een kopen. 

Maar wel stiekem pindakaas halen elke week.quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Wedden dat corrie ook een hekel aan honden heeft

Post even wat stoere mannen dingen, Arnie. Genees ons!quote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus! Lijkt nu wel echt op een wijventopic.

Kan me niet vaak genoeg gebeurenquote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze oud mogen worden.
Als een hond sterft is dat verschrikkelijk.

quote:Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post even wat stoere mannen dingen, Arnie. Genees ons!

Zijn heel duur, mijn moeder wilde er altijd wel eentje, maar klein huis en ik ben niet van de honden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn mijn favoriete hondenooit ga ik er een kopen.
[ afbeelding ]

Nou ja zeg.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn heel duur, mijn moeder wilde er altijd wel eentje, maar klein huis en ik ben niet van de honden.

Dat heb ik van de week toch uitgelegd!quote:

Hoe duur zijn ze dan? Niet dat dit iets uit maak voor mij hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 17:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn heel duur, mijn moeder wilde er altijd wel eentje, maar klein huis en ik ben niet van de honden.

Weet ik niet meer, was toen ik kind was. Maar zijn echte rashonden met stamboom enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn ze dan? Niet dat dit iets uit maak voor mij hoor.

Je zei dat je goede vrienden was met een hond.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik van de week toch uitgelegd!

Ik weet het niet.quote:Op zondag 21 december 2014 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zit ik naar te kijken? Zijn dit de tetters van Henktown?

Ja, maar heel beperkt.quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei dat je goede vrienden was met een hond.

Ja ik zag ze all voorbij komen voor 500 euro laatst, dat is toch te doen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef Uccie het volgende:
Oh ze roept, rond de fl.1000 maar dus >20 jaar geleden.

Mijn honden worden niet ziek, ik laat ze elke dag een bak melk drinken.quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt elke maand ook veel kosten aan een hond he, denk ook aan medicijnen als ze ziek worden.

Met die van mij zou je zo vrienden worden, die is alleen een beetje bang voor lange mensen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar heel beperkt.
Over het algemeen vind ik ze eng.

Met pizza.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn honden worden niet ziek, ik laat ze elke dag een bak melk drinken.

Dat zijn Border Collies ook, die doen 700-1000 euri's. Kampioensnesten uitgezonderd.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, was toen ik kind was. Maar zijn echte rashonden met stamboom enzo.

Dat klinkt niet heel gezond.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Onze vorige hond had leerallergie. Beetje jammer dat zijn hobby net op de bank liggen was.quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Wat voor honden heb je?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met die van mij zou je zo vrienden worden, die is alleen een beetje bang voor lange mensen.

Dat scheeltquote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met die van mij zou je zo vrienden worden, die is alleen een beetje bang voor lange mensen.

Nog geen idee.. Heb je een voorstel?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke film ga je kijken met je dinnetje?

Nicequote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De koning der honden, de Engelse setter.
 Maar de koning der honden kan alleen maar een Border Collie zijn.
  Maar de koning der honden kan alleen maar een Border Collie zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |