100 euro voor 'n half uurtje.quote:Op zondag 21 december 2014 16:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jou in een kooi stoppen en met stokken prikken is leuk.

Wat hebben ze jou nou weer aangedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
honden. Ik heb echt een intense pleureshekel aan die teringbeesten
Allemaal afknallen aub

Die van mij zijn liev!quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef timmmmm het volgende:
honden. Ik heb echt een intense pleureshekel aan die teringbeesten
Allemaal afknallen aub

Dat is Swift.quote:Op zondag 21 december 2014 16:35 schreef Webschip het volgende:
Wat een schattig beessie. Wat is ie knap!

Hoe oud kunnen ze worden?quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tien. En Donja wordt 2e kerstdag 11.

De gemiddelde leeftijd is 12/13 jaar, maar we hebben er ook 2 gehad die bijna 16 zijn geworden.quote:

Ik hoop dat ze oud mogen worden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is 12/13 jaar, maar we hebben er ook 2 gehad die bijna 16 zijn geworden.

Mjah, je ontkomt er niet aan. Het is keihard janken en weer doorgaan.quote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze oud mogen worden.
Als een hond sterf is dat verschrikkelijk.

ooit ga ik er een kopen.
 ooit ga ik er een kopen. 

Maar wel stiekem pindakaas halen elke week.quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Wedden dat corrie ook een hekel aan honden heeft

Post even wat stoere mannen dingen, Arnie. Genees ons!quote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef anonymoussie het volgende:
Sjezus! Lijkt nu wel echt op een wijventopic.

Kan me niet vaak genoeg gebeurenquote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze oud mogen worden.
Als een hond sterft is dat verschrikkelijk.

quote:Op zondag 21 december 2014 17:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Post even wat stoere mannen dingen, Arnie. Genees ons!

Zijn heel duur, mijn moeder wilde er altijd wel eentje, maar klein huis en ik ben niet van de honden.quote:Op zondag 21 december 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn mijn favoriete hondenooit ga ik er een kopen.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |