Lamsvlees vind ik wel weer lekker.quote:Op zondag 21 december 2014 13:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En geitjes zijn niet te vreten. winwin

Natte appeltaart komt straks boos doen omdat we lamsrack lekkerder vinden dan haar rack hoorquote:

quote:Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Geiten zijn wel te neuken, geen enkel probleem. Mutant is het hier mee eens.

quote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
Kijk Specu zijn homosensuele kant tonen

quote:Op zondag 21 december 2014 13:29 schreef Peunage het volgende:
Kijk Specu zijn homosensuele kant tonen
Schaam je niet, van bovenstaand bericht wordt iedere man een beetje warmer van binnenquote:Op zondag 21 december 2014 13:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik begin gewoon een beetje in de kerststemming te komen, het is ongelooflijk.

Hehe. Ben je geobsedeerd geraakt?quote:Op zondag 21 december 2014 13:26 schreef Mani89 het volgende:
Geiten zijn wel te neuken, geen enkel probleem. Mutant is het hier mee eens.

Zoveel liefde op FOK! Ik pik bijna een traantje weg.quote:Op zondag 21 december 2014 13:51 schreef timmmmm het volgende:
Schaam je niet, van bovenstaand bericht wordt iedere man een beetje warmer van binnen

Waarom heb jij een israhel vlag in UI vieze verkaasde verrader tfoequote:Op zondag 21 december 2014 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe. Ben je geobsedeerd geraakt?

Omdat het kan.quote:Op zondag 21 december 2014 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een israhel vlag in UI vieze verkaasde verrader tfoe

Dat kan altijd nog he.quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde net de groetjes gaan doen aan de mensen van POL.

Nee, feedback is feedback en geen SC. Er moet een streep worden getrokken anders gaat dat ook maar eeuwig door.quote:

Ach ja, maar die streep is eigenlijk geen streep. Hooguit voor een uur of dag. Totdat er weer een persoonlijke sneer wordt uitgedeeld.quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, feedback is feedback en geen SC. Er moet een streep worden getrokken anders gaat dat ook maar eeuwig door.

Doe je dat toch in POL?quote:Op zondag 21 december 2014 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde net de groetjes gaan doen aan de mensen van POL.

Ongetwijfeld, en dat geeft de mods weer meer werk. Ga ik niet aan bijdragen. Misschien wip ik van de week nog wel even het cafe binnen om de mensen fijne feestdagen te wensen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach ja, maar die streep is eigenlijk geen streep. Hooguit voor een uur of dag. Totdat er weer een persoonlijke sneer wordt uitgedeeld.

Een suggestie is dan ook om die persoonlijke sneren weg te halen uit Feedback. Als dat blijft staan dan zie je gewoon dat het offtopic postgedrag uitlokt. Het is natuurlijk helemaal niet slim als moderators zelf persoonlijke sneren gaan uitdelen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, en dat geeft de mods weer meer werk. Ga ik niet aan bijdragen. Misschien wip ik van de week nog wel even het cafe binnen om de mensen fijne feestdagen te wensen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |