Ontzettend brave beestjes, maar alleen als je wat schapen moet bewaken.quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NiceMaar de koning der honden kan alleen maar een Border Collie zijn.
Die van ons werken dan ook met schaapjesquote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ontzettend brave beestjes, maar alleen als je wat schapen moet bewaken.
Engelse setters zijn meer voor de jacht op vogels (fazanten, geen kanaries).
Wat zijn je plannen precies?quote:Op zondag 21 december 2014 17:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nog geen idee.. Heb je een voorstel?
Is niet zo goed voor honden dacht ik, waarom geef je dat?quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn honden worden niet ziek, ik laat ze elke dag een bak melk drinken.
Een wijs man op dit forum zei mij ooit dat je daar bovenmenselijke krachten van krijgt, misschien gaat dit niet op voor honden.quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is niet zo goed voor honden dacht ik, waarom geef je dat?
Melk is beter.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Je honden rattengif voeren lijkt me ook niet zo handig.
Chocolade ijsjes vinden ze ook heerlijk. En de kroketten van mijn moeder.quote:
Pindakaas ook, Corrie weet dit soort dingen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chocolade ijsjes vinden ze ook heerlijk. En de kroketten van mijn moeder.
Chocola is niet goed voor honden.quote:Op zondag 21 december 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chocolade ijsjes vinden ze ook heerlijk. En de kroketten van mijn moeder.
Rattengif ook niet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Chocola is niet goed voor honden.
Hondenhaters zijn tot veel in staat. Heb nog aangifte proberen te doen maar zoiets boeit niemand iets natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 18:39 schreef Mani89 het volgende:
Je honden rattengif voeren lijkt me ook niet zo handig.
Je had Dion Graus moeten bellen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hondenhaters zijn tot veel in staat. Heb nog aangifte proberen te doen maar zoiets boeit niemand iets natuurlijk.
Geen hekel ben wel doodsbang ervoor.quote:Op zondag 21 december 2014 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Wedden dat corrie ook een hekel aan honden heeft
Oooohhh, die was raak hoor Ali.quote:Op zondag 21 december 2014 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die was druk bezig met zijn zoon Specularium op te voeden.
Ja, we gaan het gewoon zo spelen. Is leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oooohhh, die was raak hoor Ali.
Karina je bent er weerquote:Op zondag 21 december 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen hekel ben wel doodsbang ervoor.
Gelukkig heb je haar niet helemaal weggejaagd, nu is je kans om iets aardiger te doen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet zo overdreven doen, Arie.
Cnor valt niet weg te jagen, die houdt wel van een beetje harde behandeling.quote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je haar niet helemaal weggejaagd, nu is je kans om iets aardiger te doen.
Ga je nu bekennen dat Arrested Development ook niet leuk vindt?quote:Op zondag 21 december 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes, Mani en Alors luisteren naar de Diarree Straids.
Nooit gezien, heb geen tijd meer voor series.quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je nu bekennen dat Arrested Development ook niet leuk vindt?
Welk spoor is het geworden?quote:Op zondag 21 december 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb er gewoon helemaal geen zin in.
Masterlijke seriequote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neuh dat is het niet hoor. Ik weet dat jullie eigenlijk gewoon niet zo stoer zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnor valt niet weg te jagen, die houdt wel van een beetje harde behandeling.
6/10quote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar leukste scenes. Althans, de eerste 2 seizoenen.quote:
Ook geweldigquote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Tem het volgende:
Laatste comedy die ik heb gevolgd is Curb your enthusiasm.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook geweldigmoet ik vaak aan denken bij situaties in het dagelijks leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |