De exacte woorden waren nog net niet zo erg als Jellereppe hier in de feedback, maar veel scheelde het niet.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De exacte woorden waren nog net niet zo erg als Jellereppe hier in de feedback, maar veel scheelde het niet.
Dan zal ik de volgende keer dat ik in Groningen ben een biertje voor hem kopen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb aan Stadskanoal gezegd dat jij dit zei, en hij was bepaald niet blij.
Lijkt ons hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan zal ik de volgende keer dat ik in Groningen ben een biertje voor hem kopen.
Ik wil je best twee euro geven hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg elke keer dat de dames dat aan me vragen, Disana
Goed verhaal, lekker kort.quote:
Nou vertel dan, hoe was het?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Samen met mijn vriendin en wat vrienden.
Pics van je vriendin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met je Friends?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als UI zou ik voor het kort maar krachtige ik neuk je de moeder gaan
Deze had ik als gif UI, wat een prachtgozer.quote:
Johannes is het hier mee eens, het viel hem een tikkeltje tegen. En als de grootste Tolkien fan op deze aardbol dat zegt dan klopt dat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, maar viel inhoudelijk een beetje tegen gezien het boek.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi gemaakt, maar viel inhoudelijk een beetje tegen gezien het boek.
quote:Op zondag 21 december 2014 00:38 schreef timmmmm het volgende:
specularium, hou eens op met FOK! stuk maken
Ik heb ook de hele tijd tegen die F5 lopen springen.quote:Op zondag 21 december 2014 00:41 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat onze Cnor weer boos op F5 loopt te rammen met haar wijn.
Kreeg net een of andere browsercheck.quote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook de hele tijd tegen die F5 lopen springen.
Ohja, daar had Fokker89 het ook over, heb je teveel ge-F5't.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg net een of andere browsercheck.
Iets nieuws, ik vond het spannend.
Dat had ik ook. Het was fascinerend.quote:Op zondag 21 december 2014 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kreeg net een of andere browsercheck.
Iets nieuws, ik vond het spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |