quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Vergeten we voor het gemak die Bakkali ffquote:Op woensdag 17 december 2014 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Man, wat is dat PSV toch dom zeg
Of hebben we het daar al over gehad?
Wijnaldum, Luuk de Jong, Guardado, Zoet, Rekik, etcquote:Op woensdag 17 december 2014 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.. de huidige selectie van PSV heeft zeldzaam veel halve zolen die toevalligerwijs allemaal van allochtone herkomst zijn
Vertrouwen in je kwaliteiten =/= vertrouwen in je acties.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:07 schreef Cara het volgende:
Als die Bilal al Kuipvrees had komt dat nu iig helemáál nooit meer goed met dat zelfvertrouwen. Wilkshere rechtsbuiten? Man man man..
Ik vind wel dat ze tenminste een cursus Nederlands moeten volgen. Hoe moet dat straks als ze in Engeland, Spanje of Duitsland zitten?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Wijnaldum, Luuk de Jong, Guardado, Zoet, Rekik, etc
het valt wel mee. Ook bij Feyenoord lopen er genoeg rond waarvan je je af vraagt of ze links en rechts uit elkaar kunnen houden.
Het is vooral zo dat Willems en in mindere mate Depay het gemiddelde en het beeld wel heel erg omlaag trekken. En dan valt het me weer alles mee dat Willems in zijn spel eigenlijk weer helemaal geen domme-kracht is, het kan dus ook weinig boeien.
daar heb je weinig aan Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze tenminste een cursus Nederlands moeten volgen. Hoe moet dat straks als ze in Engeland, Spanje of Duitsland zitten?.
Je vergeet Maher, die is misschien net wat minder dom dan die andere twee, maar kom opquote:Op woensdag 17 december 2014 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Wijnaldum, Luuk de Jong, Guardado, Zoet, Rekik, etc
het valt wel mee. Ook bij Feyenoord lopen er genoeg rond waarvan je je af vraagt of ze links en rechts uit elkaar kunnen houden.
Het is vooral zo dat Willems en in mindere mate Depay het gemiddelde en het beeld wel heel erg omlaag trekken. En dan valt het me weer alles mee dat Willems in zijn spel eigenlijk weer helemaal geen domme-kracht is, het kan dus ook weinig boeien.
Dat snap ik, het was meer als in, als ze al zoveel moeite hebben om correct hun moedertaal te spreken, hoe moet het dan zo als ze in het buitenland zitten .quote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan Nederlands
sorryquote:Op woensdag 17 december 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik, het was meer als in, als ze al zoveel moeite hebben om correct hun moedertaal te spreken, hoe moet het dan zo als ze in het buitenland zitten .
Die zien de bui al hangen.quote:
Alle 1200 kaarten zijn uitverkocht. Wel zonde dat jullie er geen 1600 meer verkopen, wat het uitvak toelaat. Maargoed, jullie blijven binnen de regeltjes van de bond.quote:
Doe niet zo op je pik getrapt, jankemmer. Ik vraag me gewoon af of er nog een trein moet komen o.i.dquote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alle 1200 kaarten zijn uitverkocht. Wel zonde dat jullie er geen 1600 meer verkopen, wat het uitvak toelaat. Maargoed, jullie blijven binnen de regeltjes van de bond.
Zit je niet in het stadion?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe niet zo op je pik getrapt, jankemmer. Ik vraag me gewoon af of er nog een trein moet komen o.i.d
Toen we al die topwedstrijden wonnenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef Muto het volgende:
Komt vast goed. Hoe vaak hebben we Koeman wel niet uitgelachen toen hij met een vage opstelling kwam aanzetten. Uiteindelijk pakte dat ook altijd goed uit.
Als je van Feyenoord naar PSV gaat ben je sowieso niet goed bij je hoofd .quote:Op woensdag 17 december 2014 20:15 schreef Blackings het volgende:
Mensen die hier zeggen dat Wijnaldum niet dom is
Hij praat als een geestelijk gehandicapte en vertelt in een interview van 2 minuten alleen dat het 2-0 is geworden en dat het beter moet.
Jawel, normaal enkel uitwedstrijden maar voor Feyenoord bezoek ik onze openlucht kroeg.quote:
Huh wat? Ik probeerde geen sneer uit te delen of wat, denk dat je het verkeerd begreep ouwe reus. Was oprechte teleurstelling dat in Nederland clubs zo weinig uitkaarten weggeven, zeker als het binnen de eigen macht ligt om er meer te geven.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe niet zo op je pik getrapt, jankemmer. Ik vraag me gewoon af of er nog een trein moet komen o.i.d
Ik denk dat ik maar wat anders ga kijken. Ik kan dit niet aanquote:Op woensdag 17 december 2014 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Fretsjert is aan het trollen.
Hij is wegquote:Op woensdag 17 december 2014 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wat anders ga kijken. Ik kan dit niet aan
Ah sorry, my bad. Ik las hem anders. Ik zit aan de zijkant, dus ik zie de helft, zeg maar. Bovenste vier rijen leeg, ik wist niet dat PSV 1200/1600 verkocht.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Huh wat? Ik probeerde geen sneer uit te delen of wat, denk dat je het verkeerd begreep ouwe reus. Was oprechte teleurstelling dat in Nederland clubs zo weinig uitkaarten weggeven, zeker als het binnen de eigen macht ligt om er meer te geven.
[ afbeelding ]
Hier zit het er niet naar uit dat er nog een trein mist.
Vanaf 20 meter over de middenlijn op kniehoogte geven, echt geweldig.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:22 schreef Muto het volgende:
Wilkshire heeft na Van Beek wel de beste voorzet van het elftal.
Het is iig uitverkocht. Er kwamen na het verplaatsen een stuk of 125 kaarten terug, die zijn vervolgens binnen een paar seconden weer verkocht. Volgens mij was de eerste verkoopoptie al binnen 30 seconden uitverkocht.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah sorry, my bad. Ik las hem anders. Ik zit aan de zijkant, dus ik zie de helft, zeg maar. Bovenste vier rijen leeg, ik wist niet dat PSV 1200/1600 verkocht.
Volgens mij heeft de KNVB die regels begin vorig seizoen veranderd. Waar het eerst 1600 was, is nu 1200 de max. Daarom heeft Feijenoord ook haar uitvak verbouwd tot een flexibel geval, en worden uitsupporters niet meer op de eerste ring gehuisvest. Wat wel jammer is, toch altijd meer interactie met de uitfans toen ze dichter op het veld zaten.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah sorry, my bad. Ik las hem anders. Ik zit aan de zijkant, dus ik zie de helft, zeg maar. Bovenste vier rijen leeg, ik wist niet dat PSV 1200/1600 verkocht.
Dat doen ze altijd toch al.. Ik zie de puntjes, dus ik vermoed sarcasme, maar toch, lijkt er op dat wij ook niet echt van plan zijn om vol op de aanval te gaan spelen, dus counter vs counterquote:Op woensdag 17 december 2014 20:26 schreef Vasion het volgende:
Laffe opstelling!
Het is maar te hopen dat PSV niet heel de wedstrijd gaat counteren...
Ik denk een 0-0 vanavond.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd toch al.. Ik zie de puntjes, dus ik vermoed sarcasme, maar toch, lijkt er op dat wij ook niet echt van plan zijn om vol op de aanval te gaan spelen, dus counter vs counter
Beide ploegen krijgen weinig goals tegen, zowel Cocu als Fredsj staan niet direct bekend om hun wissels die een wedstrijd doen kantelen. Ik voorzie 90 min schaken op een voetbalveld #blessquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan Nederlands
Jep.. Stream kan het niet aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef XSbig het volgende:
Is Janlul bij jullie ook zo sloom/loopt achter?
Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef XSbig het volgende:
FOX stream welquote:Op woensdag 17 december 2014 20:46 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Jep.. Stream kan het niet aan.
We zijn niet allemaal zo rijk jaquote:
Kwestie van seizoen kopen, niet per maand betalen... Scheelt veel geldquote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo rijk ja
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef XSbig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nederlands commentaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Tja, maar voor die 10 wedstrijden die ik kijk via stream..quote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwestie van seizoen kopen, niet per maand betalen... Scheelt veel geld
Moet je het zeker niet doen... Veel te duurquote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, maar voor die 10 wedstrijden die ik kijk via stream..
Wat kost een seizoen?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwestie van seizoen kopen, niet per maand betalen... Scheelt veel geld
Inderdaad. Verdomme, was ik maar wat egoďstischer geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij hapert steeds meer sinds je die link hier geplaatst hebt.
Precies, dan maar wat meer gekut met streams en lastig doen. Maar het is voor veel mensen wel een goede oplossing jaquote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je het zeker niet doen... Veel te duur
neequote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Sloggi het volgende:
Zit er ook publiek van PSV in dat stadion eigenlijk?
Is wel enkel onlinequote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil. Wist ik niet
quote:
Gaat lekker gezellig plaatjes posten in het ajax topic bitte.quote:
quote:
Nou, ik denk wel 2 hier.. Maar schitterende goal, toch maar even zoeken naar andere streamquote:
Clasie gehouden voor het huidige seizoen is al een bonus tochquote:Op woensdag 17 december 2014 21:01 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Laten we niet die prachtige pass van Clasie vergeten. Hoop dat we hem nog een seizoentje houden hierna, maar dat zal wel niet..
No offense, hij schoot kakslechtquote:Op woensdag 17 december 2014 21:00 schreef ArtoriasTAW het volgende:
MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU MANU
Hij wilde toch blijven tot een kampioenschap? Laten we hopen dat hij voor z'n pensioen nog weg kan danquote:Op woensdag 17 december 2014 21:01 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Laten we niet die prachtige pass van Clasie vergeten. Hoop dat we hem nog een seizoentje houden hierna, maar dat zal wel niet..
Niet zo negatief, dat was expres om te laten zien hoe slecht die Bruma wel niet isquote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
No offense, hij schoot kakslecht
Mooi doorgejaagd van sexy lexy
Clasie-Ahmadi is serieus per definitie het beste middenveld van Nederland, ongeacht wie er verder nog naast staat.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:01 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Doet het altijd... Die verdediging is echt onthutsend slecht. Wat hun lage aantal tegendoelpunten wel weer heel knap maakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Ligt vrij open achterin bij psv, beter uitspelen.
De Jong trekt Kongolo ondersteboven. Schandalig slecht dat Kuipers dat niet zietquote:Op woensdag 17 december 2014 21:07 schreef RvLaak het volgende:
Welke Feyenoord neger ging waarom liggen?
Willemsquote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je vergeet Maher, die is misschien net wat minder dom dan die andere twee, maar kom op
En Willems geen domme kracht? Vooruit waggelen met die dikke reet van 'm en dan die bal 3000 keer voorgeven. Ja, dan gaat er wel eens iets goed. Zet Willems in een grote competitie en hij speelt niets klaar.
Kongolo werd onderuit getrokken en toen werd er gescoord. Ben je wel aan het opletten? (onterecht doelpunt dus)quote:Op woensdag 17 december 2014 21:07 schreef RvLaak het volgende:
Ik zag het nu net ookquote:Op woensdag 17 december 2014 21:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
De Jong trekt Kongolo ondersteboven. Schandalig slecht dat Kuipers dat niet ziet
Dit veld.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:07 schreef RvLaak het volgende:
godverdommequote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Scheidsrechter heeft het niet gezien, dus mooie casus voor de aanklager van de KNVBquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Wat voor een blinde ankerscheids ben je als dat niet ziet dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Dat die tyfuslul z'n hamstrings in 8 stukken mag scheuren danquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Raakt ook nog de voet denk ik.quote:
Scheidsrechter heeft het niet gezien, dus mooie casus voor de aanklager van de KNVBquote:
Geen overtreding natuurlijk.. Kuipersquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Werken hier nagenoeg altijd en elk bedrijf heeft wel eens problemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
erg duur als je afhankelijk bent van internet, ook hun streams zijn niet geweldig
En dan? Geel lijkt me maximale strafquote:Op woensdag 17 december 2014 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Scheidsrechter heeft het niet gezien, dus mooie casus voor de aanklager van de KNVB.
Lijkt er op, opmerkelijk want: KNJBquote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij mag Feyenoord niet winnen
Dus kan de aanklager er bijzonder weinig mee imo. De uitslag wordt er toch niet door verandert.quote:
Hopelijk halen we het einde met 11 manquote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef De_Pel het volgende:
En hoppa, derde gele kaart, gaat ook lekker
edl had nog een los internet abo, was 11e/maand tov 18 voor dtvquote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werken hier nagenoeg altijd en elk bedrijf heeft wel eens problemen.
Maar het is een keuze. Scheelt geld, maar je hebt idd wel het nadeel van internet-only.
Dit is het losse internet aboquote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
edl had nog een los internet abo, was 11e/maand tov 18 voor dtv
dat was te doen. nu betaal ik te veel, binnenkort verhuizen en dtv aanschaffen. dan is het goed
Was niet onaardig...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:14 schreef Bombvis het volgende:
Nou, wellicht dat we nu wel wat kunnen uit een corner
Het blijft Feyenoord, nee dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:14 schreef Bombvis het volgende:
haha. Al 40-45 jaar niet meer johquote:Op woensdag 17 december 2014 21:14 schreef Bombvis het volgende:
Nee, inderdaad.. Maar ja, niet onaardig is niet goed genoeg helaasquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:14 schreef Bombvis het volgende:
Helemaal niets. Het is eerder een penalty. Waar the fuck is Kuipers mee bezig?quote:
Dat ook niet, helemaal niets aan de handquote:Op woensdag 17 december 2014 21:17 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Helemaal niets. Het is eerder een penalty. Waar the fuck is Kuipers mee bezig?
Blijkbaar... aan de andere kant was het waarschijnlijk een penalty en een rode kaart voor de keeper geweestquote:
Een Feyenoord-shirt dragen?quote:
Ja, bizar...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijkbaar... aan de andere kant was het waarschijnlijk een penalty en een rode kaart voor de keeper geweest.
Niet te zien op deze gif..quote:
Dit is penalty en rood.quote:
Kan best kloppen als je wereld erg klein is natuurlijk...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Tortugal het volgende:
En dan is Kuipers volgens velen de beste scheids van de wereld...
Je zit niet in het PSV-topicquote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Guardado is veel te goed voor de eredivisie.
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Hopen dat het 11 tegen 11 blijft .
Alles of niets hč.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:24 schreef Haringkop het volgende:
Wat is dat toch dat Manu dit soort kansen voor zichzelf om zeep helpt.
Zoveel dreiging heeft die gast. Jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:24 schreef Haringkop het volgende:
Niet zo moeilijk. Simpelweg gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:24 schreef Haringkop het volgende:
Nou nou nouquote:Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zou tevrede zijn met een rode kaart als de jong met zijn aids hoofd doormidden geschopt word. Wat een tering jong.
http://bvls2013.com/quote:Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef ursel het volgende:
Heeft er nog iemand een stream, janlul ligt eruit.
Zit nu op radio rijnmond, maar beeld is ook altijd wel prettig.
kuch bvls2013.com kuchquote:Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef ursel het volgende:
Heeft er nog iemand een stream, janlul ligt eruit.
Zit nu op radio rijnmond, maar beeld is ook altijd wel prettig.
Is dat dan nodig met de explosies aan JAAAAAAAAAAA's of een explosie aan GVD, KUTZOOI etc.?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Jongens, graag ook de score vermelden... (of wat er dan ook gebeurt)... Mijn stream loopt een minuut achter
De mijne geloof ik een kwartier ondertussenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Jongens, graag ook de score vermelden... (of wat er dan ook gebeurt)... Mijn stream loopt een minuut achter
quote:
Best vervelend om dit te lezen en nog een minuut te moeten wachten of hij nou heeft gescoord of Depay's neus heeft gebrokenquote:
Rode kaart voor PSV?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is dat dan nodig met de explosies aan JAAAAAAAAAAA's of een explosie aan GVD, KUTZOOI etc.?
Meh, dat zou lekker zijn, maar niet zo'n explosie gok ik. En totaal onverwacht met Kuipersquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is dat dan nodig met de explosies aan JAAAAAAAAAAA's of een explosie aan GVD, KUTZOOI etc.?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Best vervelend om dit te lezen en nog een minuut te moeten wachten of hij nou heeft gescoord of Depay's neus heeft gebroken![]()
ik zit in de 36e minuutquote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De mijne geloof ik een kwartier ondertussen
Beide... de bal stuiterde vanuit het doel zo op de neus van Depayquote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Best vervelend om dit te lezen en nog een minuut te moeten wachten of hij nou heeft gescoord of Depay's neus heeft gebroken![]()
Deze Ajacied kan ik wel waarderen.quote:
Waarom niet DM en waarom dump je hem niet gewoon?quote:
Nu serieus, 44:40 hierquote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef BObNL het volgende:
Lol ik stop maar met lezen zit ook op minuut 39
DM kan ook. Mag niet volgens de regels.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom niet DM en waarom dump je hem niet gewoon?
Er worden constant streams gedumpt hier, dus denk niet dat je er wat voor zal krijgen hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
DM kan ook. Mag niet volgens de regels.
Ja, by far zijn beste wedstrijd tot dusver.quote:
Dit waardeer ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef Blackings het volgende:
[..]
Deze Ajacied kan ik wel waarderen.
Kuipers -> nee dusquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Haringkop het volgende:
Das toch ook te laat van de jong, en dus geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |