twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:47:11De opstellingen #psvfey http://t.co/SQJLUtpRrJ reageer retweet
Op Depay hoef je op dit moment niemand te zetten. Die raakt geen pepernoot.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat Fred de linkerflank van PSV uit wil schakelen, Hansie.
En wel meer gevaarlijke maar zeer prachtige assists.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als hij moet verdedigen kan hij er geen klote van. Maar hij heeft wel al aardig wat assists gegeven.
En dan zou hij toevallig vandaag een goede wedstrijd spelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op Depay hoef je op dit moment niemand te zetten. Die raakt geen pepernoot.
Het is een momentenvoetballer hè. Al zit hij wel in een ongelofelijk dipje.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zou hij toevallig vandaag een goede wedstrijd spelen.
De dip die zich grootheidswaanzin noemt. Met z'n Memphis. En z'n "beste speler ter wereld" worden. Man man man man man, wat is dat jochie dom. En dan loopt daar ergens achter nog Willems ook. Ik denk dat PSV de domste linkerkant van de wereld heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een momentenvoetballer hè. Al zit hij wel in een ongelofelijk dipje.
0 vertrouwen in de vervangers dan. Lijkt me duidelijk. Geen lekker signaal naar je reservespelers toe hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
Hij had dus met snelle buitenspelers willen beginnen. Maar als dan die buitenspeler weg valt zet je maar 2 opa's aan de rechterkant.
Logica. Waar is het
Die domme linkerkant gaat dadelijk wel voor heel veel geld verkocht worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De dip die zich grootheidswaanzin noemt. Met z'n Memphis. En z'n "beste speler ter wereld" worden. Man man man man man, wat is dat jochie dom. En dan loopt daar ergens achter nog Willems ook. Ik denk dat PSV de domste linkerkant van de wereld heeft.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De dip die zich grootheidswaanzin noemt. Met z'n Memphis. En z'n "beste speler ter wereld" worden. Man man man man man, wat is dat jochie dom. En dan loopt daar ergens achter nog Willems ook. Ik denk dat PSV de domste linkerkant van de wereld heeft.
Dom zijn kan ook veel voordelen hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die domme linkerkant gaat dadelijk wel voor heel veel geld verkocht worden.
Idd. Hij had gewoon Boetius moeten vervangen voor Bilal. Klaar. Op die opstelling + tactiek is toch achter gesloten deuren getraind van de week? Nee je moet lekker alles om gaan gooienquote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
Hij had dus met snelle buitenspelers willen beginnen. Maar als dan die buitenspeler weg valt zet je maar 2 opa's aan de rechterkant.
Logica. Waar is het
Na 10 bier is hij in ieder geval sneller dan jij, dt durf ik anders ook niet zomaar te zeggen als ik Boularouz met mensen vergelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 19:51 schreef Caland het volgende:
Afijn. Ik duik maar eens de kroeg in. Wellicht dat Boelderoes na 10 bier wel wat sneller oogt.
Genieten dit.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:54 schreef Blackings het volgende:
Speelt troubleboy Mathijssen weer?
plaatjes
Heb er wel zin in.
Centrale verdediger Boulahrouz centrale verdediger, en rechtsback wilkshire rechtsback.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Wilkshere en Boulahrouz beiden spelen, wie staat dan waar? Ik niet begrijp
Ga snijden dan joh, emoquote:Op woensdag 17 december 2014 19:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Hij had gewoon Boetius moeten vervangen voor Bilal. Klaar. Op die opstelling + tactiek is toch achter gesloten deuren getraind van de week? Nee je moet lekker alles om gaan gooien![]()
Ik heb er nu al geen zin meer in.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Maastoren het volgende:
Wordt helemaal niks vanavond. Waardeloos waardeloos waardeloos.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:35:46OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards en Manu. #psvFEY reageer retweet
Toen had je Lens nog, die was zo mogelijk net zo dom als Willems en Depay bij elkaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:54 schreef Blackings het volgende:
Speelt troubleboy Mathijssen weer?
Heb er wel zin in.
Dus we spelen met 3 centrale verdedigers vandaag?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Centrale verdediger Boulahrouz centrale verdediger, en rechtsback wilkshire rechtsback.
Die schuimbekkende Bruma dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen had je Lens nog, die was zo mogelijk net zo dom als Willems en Depay bij elkaar.
Dan had Mathijsen wel gespeeld neem ik aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dus we spelen met 3 centrale verdedigers vandaag?Lowie deed het ook zo dacht ik, dus misschien is Fred wel geniaal en raakt PSV in de war
Die is óók heel erg dom ja. Haha.. Die hele selectie is dom geloof ik. Maher bijv.quote:
Mathijsen is net als Schaken het slachtoffer van de uiterst succesvolle seizoensstart van Feyenoord.. die zien we niet meer terug in de basis denk ikquote:Op woensdag 17 december 2014 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan had Mathijsen wel gespeeld neem ik aan.
Voetballers zijn nu eenmaal geen raketgeleerden, maar leuk dat je dat alleen op PSV probeert af te schuivenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is óók heel erg dom ja. Haha.. Die hele selectie is dom geloof ik. Maher bijv.. Of Locadia
. Of Rekik
. Enige spelers met wat niveau zijn Wijnaldum (hier opgeleid he..) en Guardado.
Toen had je Lens nog, die was zo mogelijk net zo dom als Willems en Depay bij elkaar.quote:
Mathijsen is centraal 10x beter dan Boulah.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mathijsen is net als Schaken het slachtoffer van de uiterst succesvolle seizoensstart van Feyenoord.. die zien we niet meer terug in de basis denk ik
Leuk hequote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetballers zijn nu eenmaal geen raketgeleerden, maar leuk dat je dat alleen op PSV probeert af te schuiven
Hij heeft anders wel gelijk.. de huidige selectie van PSV heeft zeldzaam veel halve zolen die toevalligerwijs allemaal van allochtone herkomst zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetballers zijn nu eenmaal geen raketgeleerden, maar leuk dat je dat alleen op PSV probeert af te schuiven
Ik ga echt niet roepen dat ze bij ons allemaal hoogbegaafd zijn, maar spelers als Depay (goeie voetballer hoor, soms) of Willems (haha) hebben wij echt niet. En daar ben ik echt heel blij om.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar loop dan niet met je eigen domheid te koop, op bijvoorbeeld twitter. Hou dan gewoon je bek dicht.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Boulha heeft nog steeds een zeer goede tackle in huis hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mathijsen is centraal 10x beter dan Boulah.
Fred is echt helemaal de weg kwijt.
Echt hequote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk moet je Fred het vertrouwen geven en dus niet zeiken, maar Wilkshire als rechtsbuiten, man man man
Fixedquote:Op woensdag 17 december 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is óók heel erg dom ja. Haha.. Die hele selectie is dom geloof ik. Mahèèèèèèr bijv.. Of Locadia
. Of Rekik
. Enige spelers met wat niveau zijn Wijnaldum (hier opgeleid he..) en Guardado.
Dat interview en die foto in en na respectievelijk Auschwitz was toch echt gewoon schandalig van Willemsquote:Op woensdag 17 december 2014 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet roepen dat ze bij ons allemaal hoogbegaafd zijn, maar spelers als Depay (goeie voetballer hoor, soms) of Willems (haha) hebben wij echt niet. En daar ben ik echt heel blij om.
'Het is echt een legende'quote:Op woensdag 17 december 2014 20:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat interview en die foto in en na respectievelijk Auschwitz was toch echt gewoon schandalig van Willems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |