Ik begin PSV best wel te hekelen dit seizoen, letterlijk iedereen bij PSV heeft een kut-uitstraling.quote:
PSV kon er ook niet zoveel aan doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef Scrummie het volgende:
Guus_metwatGelukpleurtiesnelweerop
Anyway. Achteraf had je gewoon zondagavond 18:00 moeten spelen, als eis. Gekluns van KNVB en het mietjes (en onprofessionele) gedrag van PSV kost ons (mogelijk) deze wedstrijd.
Dit seizoen? De afgelopen jaren heb je onder een steen geleefd? PSV is de grootste, op 1 na, tyfusclub van dit land. Geen historie, geen uitstraling, de spelers zijn al jaren irritante homootjes, met Depay voorop.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik begin PSV best wel te hekelen dit seizoen, letterlijk iedereen bij PSV heeft een kut-uitstraling.
Alleen die Rekik vind ik wel een normale gozer.
Maar Willems, Depay, Luuk De Jong, Maher etc etc. allemaal flikkers eerste klas.
En Cocu dan, met z'n kutkop. Bah. Fuck PSV.
PSV had moeten zeggen; geen probleem, we spelen zondag avond. Was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kon er ook niet zoveel aan doen.
PSV niet vervelender vinden dan ADO.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit seizoen? De afgelopen jaren heb je onder een steen geleefd? PSV is de grootste, op 1 na, tyfusclub van dit land. Geen historie, geen uitstraling, de spelers zijn al jaren irritante homootjes, met Depay voorop.
Niets mis met ADO. De eredivisie kan makkelijk zonder PSV, ADO heeft tenminste nog een uitstraling.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
PSV niet vervelender vinden dan ADO.
Knvb/Fox wilde dat niet en die hebben helaas een te grote vinger in de papquote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV had moeten zeggen; geen probleem, we spelen zondag avond. Was er niets aan de hand geweest.
Elke andere competitie had dat op die manier gedaan, maar in NL zou het weer niet kunnen.
Nouja, dan zijn dat de anusplakkertjes. Buiten dat is of blijft PSV een pauperclub.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Knvb/Fox wilde dat niet en die hebben helaas een te grote vinger in de pap
Dat ben ik dan wel weer met je eensquote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, dan zijn dat de anusplakkertjes. Buiten dat is of blijft PSV een pauperclub.
Gelukkig maar! Anders vechten enzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens
quote:● Colin Kazim-Richards was dit seizoen in zeven Eredivisie-duels betrokken bij een doelpunt via een goal of een assist; meer dan iedere andere Feyenoorder.
Sowieso, maar dat had dan wel pas na de winterstop (quote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Anders vechten enzo.
Dat wordt dan ook wel een beetje verwacht van een niet-scorende spits. De goaltjes moeten toch op de één of andere manier vallen.quote:
Die de jong heeft mij de grootste tering kop met zijn hang ogen. Daar moet je toch gewoon voluit op stompen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik begin PSV best wel te hekelen dit seizoen, letterlijk iedereen bij PSV heeft een kut-uitstraling.
Maar Willems, Depay, Luuk De Jong, Maher etc etc. allemaal flikkers eerste klas.
En Cocu dan, met z'n kutkop en z'n kutinterviews. Bah. Fuck PSV.
Ja, daar zijn Joris en Wesley voorquote:Op woensdag 17 december 2014 19:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die de jong heeft mij de grootste tering kop met zijn hang ogen. Daar moet je toch gewoon voluit op stompen.
Als de spelers ook maar zo vertrouwensvol zijn.. Het verlies van twee belangrijke spelers doet wel iets met de moraal van je team uiteraard.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:25 schreef Kerftminister het volgende:
Krijg me toch een partij diarree van al die figuren die nu al excuses gaan lopen maken. We pakken dat PSV gewoon in man, beetje vertrouwen tonen, niet gelijk gaan indekken. Boëtius speelde ook pas sinds Sevilla thuis goed.
Ach komaan verdomme. Als je die eikels van PSV allemaal arrogant hoort lopen lullen in de media hoor je juist nog gemotiveerder te zijn dan normaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:26 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Als de spelers ook maar zo vertrouwensvol zijn.. Het verlies van twee belangrijke spelers doet wel iets met de moraal van je team uiteraard.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
En Cocu dan, met z'n kutkop en z'n kutinterviews. Bah. Fuck PSV.
Ik proef wat frustratie. Jammer dit.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit seizoen? De afgelopen jaren heb je onder een steen geleefd? PSV is de grootste, op 1 na, tyfusclub van dit land. Geen historie, geen uitstraling, de spelers zijn al jaren irritante homootjes, met Depay voorop.
Uh, verkapte Koeman-opstelling? 5-3-2, met Boulah als CV?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:33 schreef Caland het volgende:
Zanger Rinus oppert nu dat Feyenoord met Wilkshere en Boulahrouz op rechts begint.
Wat.
Wordt helemaal niks vanavond. Waardeloos waardeloos waardeloos.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:35:46OPSTELLING Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, El Ahmadi; Wilkshire, Kazim-Richards en Manu. #psvFEY reageer retweet
Kwamen wel telkens 0-1 voorquote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef Caland het volgende:
Koeman scheet ook altijd in z'n broek als hij naar de arena moest. Flashbacks
Hij wil Willems uitschakelen. Dat had Willems dan toch goed gezien dat Fred daar iets op zou vinden.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh, verkapte Koeman-opstelling? 5-3-2, met Boulah als CV?
PSV weet zich hier geen raad mee. Die moeten dadelijk het spel gaan maken. Dat kunnen ze totaal niet. Ik had gehoopt op een boeiende wedstrijd, maar dit wordt een bloedeloos schaakspel.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan we nu counteren tegen über-counterploeg PSV?
Die Willems is ook zo over het paard getild als wat. Beperkte speler.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij wil Willems uitschakelen. Dat had Willems dan toch goed gezien dat Fred daar iets op zou vinden.
Laat onze Boulah Depay aanpakken zoals ie ooit met CR deedquote:Op woensdag 17 december 2014 19:44 schreef BeamofLight het volgende:
Dit behoudend noemen. Met boulah tegen memphis is gewaagd juist. Komt nooit goed.
Dit dusquote:
Ben wel benieuwd hoe het uitpakt jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV weet zich hier geen raad mee. Die moeten dadelijk het spel gaan maken. Dat kunnen ze totaal niet. Ik had gehoopt op een boeiende wedstrijd, maar dit wordt een bloedeloos schaakspel.
Vertrouwen moet wel ergens op gebaseerd zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef Sunri5e het volgende:
Tering zeg.... Lekker voor het vertrouwen van Bilal
Misschien dat Fred de linkerflank van PSV uit wil schakelen, Hansie.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef Sunri5e het volgende:
Tering zeg.... Lekker voor het vertrouwen van Bilal
Tuurlijk. Als hij moet verdedigen kan hij er geen klote van. Maar hij heeft wel al aardig wat assists gegeven.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die Willems is ook zo over het paard getild als wat. Beperkte speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |