Jep.. Stream kan het niet aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef XSbig het volgende:
Is Janlul bij jullie ook zo sloom/loopt achter?
Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef XSbig het volgende:
FOX stream welquote:Op woensdag 17 december 2014 20:46 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Jep.. Stream kan het niet aan.
We zijn niet allemaal zo rijk jaquote:
Kwestie van seizoen kopen, niet per maand betalen... Scheelt veel geldquote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo rijk ja
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef XSbig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nederlands commentaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Tja, maar voor die 10 wedstrijden die ik kijk via stream..quote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwestie van seizoen kopen, niet per maand betalen... Scheelt veel geld
Moet je het zeker niet doen... Veel te duurquote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, maar voor die 10 wedstrijden die ik kijk via stream..
Wat kost een seizoen?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwestie van seizoen kopen, niet per maand betalen... Scheelt veel geld
Inderdaad. Verdomme, was ik maar wat egoïstischer geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij hapert steeds meer sinds je die link hier geplaatst hebt.
Precies, dan maar wat meer gekut met streams en lastig doen. Maar het is voor veel mensen wel een goede oplossing jaquote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je het zeker niet doen... Veel te duur
neequote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Sloggi het volgende:
Zit er ook publiek van PSV in dat stadion eigenlijk?
Is wel enkel onlinequote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil. Wist ik niet
quote:
Gaat lekker gezellig plaatjes posten in het ajax topic bitte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |