kuch bvls2013.com kuchquote:Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef ursel het volgende:
Heeft er nog iemand een stream, janlul ligt eruit.
Zit nu op radio rijnmond, maar beeld is ook altijd wel prettig.
Is dat dan nodig met de explosies aan JAAAAAAAAAAA's of een explosie aan GVD, KUTZOOI etc.?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Jongens, graag ook de score vermelden... (of wat er dan ook gebeurt)... Mijn stream loopt een minuut achter
De mijne geloof ik een kwartier ondertussenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef RvLaak het volgende:
Jongens, graag ook de score vermelden... (of wat er dan ook gebeurt)... Mijn stream loopt een minuut achter
quote:
Best vervelend om dit te lezen en nog een minuut te moeten wachten of hij nou heeft gescoord of Depay's neus heeft gebrokenquote:
Rode kaart voor PSV?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is dat dan nodig met de explosies aan JAAAAAAAAAAA's of een explosie aan GVD, KUTZOOI etc.?
Meh, dat zou lekker zijn, maar niet zo'n explosie gok ik. En totaal onverwacht met Kuipersquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is dat dan nodig met de explosies aan JAAAAAAAAAAA's of een explosie aan GVD, KUTZOOI etc.?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Best vervelend om dit te lezen en nog een minuut te moeten wachten of hij nou heeft gescoord of Depay's neus heeft gebroken![]()
ik zit in de 36e minuutquote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De mijne geloof ik een kwartier ondertussen
Beide... de bal stuiterde vanuit het doel zo op de neus van Depayquote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Best vervelend om dit te lezen en nog een minuut te moeten wachten of hij nou heeft gescoord of Depay's neus heeft gebroken![]()
Deze Ajacied kan ik wel waarderen.quote:
Waarom niet DM en waarom dump je hem niet gewoon?quote:
Nu serieus, 44:40 hierquote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef BObNL het volgende:
Lol ik stop maar met lezen zit ook op minuut 39
DM kan ook. Mag niet volgens de regels.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom niet DM en waarom dump je hem niet gewoon?
Er worden constant streams gedumpt hier, dus denk niet dat je er wat voor zal krijgen hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
DM kan ook. Mag niet volgens de regels.
Ja, by far zijn beste wedstrijd tot dusver.quote:
Dit waardeer ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef Blackings het volgende:
[..]
Deze Ajacied kan ik wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |