godverdommequote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Scheidsrechter heeft het niet gezien, dus mooie casus voor de aanklager van de KNVBquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Wat voor een blinde ankerscheids ben je als dat niet ziet dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Dat die tyfuslul z'n hamstrings in 8 stukken mag scheuren danquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Raakt ook nog de voet denk ik.quote:
Scheidsrechter heeft het niet gezien, dus mooie casus voor de aanklager van de KNVBquote:
Geen overtreding natuurlijk.. Kuipersquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit veld.
Overtreding De Jong.
Hand op schouder.
Werken hier nagenoeg altijd en elk bedrijf heeft wel eens problemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
erg duur als je afhankelijk bent van internet, ook hun streams zijn niet geweldig
En dan? Geel lijkt me maximale strafquote:Op woensdag 17 december 2014 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Scheidsrechter heeft het niet gezien, dus mooie casus voor de aanklager van de KNVB.
Lijkt er op, opmerkelijk want: KNJBquote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij mag Feyenoord niet winnen
Dus kan de aanklager er bijzonder weinig mee imo. De uitslag wordt er toch niet door verandert.quote:
Hopelijk halen we het einde met 11 manquote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef De_Pel het volgende:
En hoppa, derde gele kaart, gaat ook lekker
edl had nog een los internet abo, was 11e/maand tov 18 voor dtvquote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werken hier nagenoeg altijd en elk bedrijf heeft wel eens problemen.
Maar het is een keuze. Scheelt geld, maar je hebt idd wel het nadeel van internet-only.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |