Oh, standaard PI.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo de [ afbeelding ]? Luister jij zoveel radio 2?
standaard pi'squote:Op woensdag 17 december 2014 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, standaard PI.
Laatste tijd wel meer ja, beetje richting de Top 2000 he.
quote:
Normaal pas ik hem altijd aan, maar vanwege stage nu vergeten.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
standaard pi'szorgt alleen maar voor verwarring
ow god, die lijst belegen liedjes ja
dat is het gevaar van zo'n standaard ding jaquote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal pas ik hem altijd aan, maar vanwege stage nu vergeten.
pleonasmequote:Op woensdag 17 december 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit voor gaylord kerstnummer
Je deadline niet halen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Je scriptiebegeleider mailen dat je de deadline niet gaat halen. Krijg je als mail terug: dat had ik al wel verwacht, je was veel te optimistisch in je planning.
Ik dagen stressen, want toch wel bang voor haar, is er dus niets aan de hand.
Mijn totaal niet realistische deadline.quote:
Je moet wat minder fokken.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn totaal niet realistische deadline.
Iets waar je normaal gesproken 2 maanden voor hebt, wilde ik even doen in een weekje
Klopt. Maar ik ben een goede multi-tasker.quote:
Je UIquote:
quote:
Ik ben tegen bontquote:
Over drie jaar is dit het Radio 2 topicquote:Op woensdag 17 december 2014 12:17 schreef Sersjee het volgende:
Dat programma wat Rob gaat doen op 2 is zo te zien een voortzetting van waar ie op KX mee bezig is qua parallel muziek universum. Goede zaak.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over drie jaar is dit het Radio 2 topic
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nu nog een iets andere muziekkeuze, en het wordt nog eens verdraaid interessant om radio 2 in plaats van 3fm te gaan luisteren.
Uiteraard.quote:
Eensquote:
Ik vind het origineel van de Spice Girls leuker.quote:
Wat een zurigheidquote:Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
Ekdom kan weer z'n trucjes doen in het Glazenhuis xD
[ afbeelding ]
Ik heb wel zin in volgende week maandag/dinsdag jaquote:Op woensdag 17 december 2014 13:04 schreef Sersjee het volgende:
Ik was vanochtend in Haarlem en ik moet zeggen, nu ik de voorbereidingen heb gezien en zag wat er allemaal loos is daar begint het bij mij ook wel een beetje te kriebelen.
Je ballen?quote:
Ik wilde ook al een GGD grapje makenquote:
Geschatte openingsdatum: 23-12-2014 22:00 uurquote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
je vroeg ook niet wanneer.
Het gaat vanzelf open en dan wordt het gemeld in MED
Zal het niet missen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Over SER:
[..]
Geschatte openingsdatum: 23-12-2014 22:00 uur
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft de raarste regel uit dit liedje: "They won't have snow this year in Africa" Ik mag toch hopen dat deze zin klopt anders hebben we andere problemen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Blijft de raarste regel uit dit liedje: "They won't have snow this year in Africa" Ik mag toch hopen dat deze zin klopt anders hebben we andere problemen.
Op een paar uitzonderingen daar gelaten, snap je best wat ik bedoelquote:
Gelukkig zegt men dit elk jaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een dramajaar wordt dit.
Wat ben ik vergeten?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar vergeten?
Denk juist van niet. Voor deze namen krijg je niet zo'n beste quote hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had geld op de nachtkrachten moeten zetten dan was ik rijk geweest.
Neuh, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je de hele nacht naar Haarlem?
Mwa, ook niet denk ik. Misschien dat ik het opneem om later wat stukken terug te kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hele nacht naar de tv kijken?
Maar dan mis je wat er overdag gebeurtquote:Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, ook niet denk ik. Misschien dat ik het opneem om later wat stukken terug te kijken.
Later = als SR voorbij is ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan mis je wat er overdag gebeurt
Wat voor een?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zit al een nieuwe in de oven hoor![]()
Ja beetje steeds 10 tellen hetzelfde van Kensington zien zeker.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of gewoon de Updates kijken, wordt toch de hele dag herhaald.
Pino heeft liever dat je de hele dag naar hem kijkt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja beetje steeds 10 tellen hetzelfde van Kensington zien zeker.
vanille chocoquote:
Dat snap ik, maar dan moet hij maar niet naar stage gaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino heeft liever dat je de hele dag naar hem kijkt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vanille choco
En later nog 2 x stroopwafelcake
Jelly?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pino heeft liever dat je de hele dag naar hem kijkt.
Nee, ik kijk liever naar Tommie en Meneer Aart.quote:
Of naar de UI van Mexquote:Op woensdag 17 december 2014 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, ik kijk liever naar Tommie en Meneer Aart.
Dit is gewoon een forse vrouwquote:
Ik doelde op Chris Martin en zijn hondengejank.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit is gewoon een forse vrouw
Manmanmanquote:
Beste nummer ooit gemaakt volgens Paulquote:
Jij bent duidelijk niet het beste nummertje ooit gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beste nummer ooit gemaakt volgens Paul![]()
Liefhebber heb je zelf ingevuldquote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zegt de KaneliefhebberManmanman.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet het beste nummertje ooit gemaakt.
Don't feed the birdquote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach ik was gewenst en geen ongelukje, dat kan ik van mijn beiden broers niet zeggen
Maakt de kans op ongelukjes wel kleinerquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maakt de kans op ongelukjes wel kleiner
Bijna weekendquote:
Speciaal opgezocht op Spotify en in de kerstlijst gezet. Ik had wel een andere nummer van ze erin, maar deze is genotquote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van de Spice Girls leuker.
Wat staat er verder allemaal in je lijstje?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
Speciaal opgezocht op Spotify en in de kerstlijst gezet. Ik had wel een andere nummer van ze erin, maar deze is genot
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat staat er verder allemaal in je lijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]2000 Miles - The PretendersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.
Urbanus - bakske vol met stro
Lonely this Christmas - Mud
Stop the calvary
Kate Bush - December Will Be Magic Again
Thanks, Urbanus ga ik alleen overslaan. Die heb ik dagen in mijn hoofd zitten als ik hem hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
2000 Miles - The Pretenders
Urbanus - bakske vol met stro
Lonely this Christmas - Mud
Stop the calvary
Kate Bush - December Will Be Magic Again
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]Andy Williams, Bing Crosby, The Killers zie ik zo al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andy Williams, Bing Crosby, The Killers zie ik zo al niet.
Wie?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Nou ja, over het algemeen eten vogels liever zaad...
Arme DaLuna
Nou jottemquote:
Mad?quote:
Die reactie van die vent aan de telefoon was wel goud, leek wel alsof die er heel blij mee wasquote:
Waarom zou ik mad zijnquote:
Ik heb mijn koptelefoon wel op, maar ik hoor Paul McCartneyquote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit aul mccartney of is het m wel?
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn![]()
Dean Saunders zit/zat in de gevangenis en was de laatste "winnaar" van het briljante SBS programma Popstars___
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Omdat je veel emo.gif deed
Dat weet nog niemandquote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit waar het SR geneuzel hoort vanaf morgen of is daar een ander topic voor?
Net zo kut als haar andere nummers inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
Vind het geen verkeerde plaat van Sjakkelien
Niet zo trollen plint.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
hier + het SER-subforumquote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit waar het SR geneuzel hoort vanaf morgen of is daar een ander topic voor?
Geen fan nee?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand
Maar ik vrees dat dat dit topic is
Dat wel, maar het valt me een beetje op dat 3FM een stel aan artiesten heeft die ze blijven recyclen en om de haverklap over de ether te horen zijn. Ook Ilse de Lange (quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staanquote:
dat klopt, komt nogquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staan
ja, dat is teleurstellendquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef alors het volgende:
Ze zit wel helemaal onder de permanente plakplaatjes, zonde.
Het huis gaat zaterdag op slotquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staan
Eh, morgenavond gaat het op slot manquote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het huis gaat zaterdag op slot
SER gaat maandag open.
Bron?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, morgenavond gaat het op slot man
*klein proestje*quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het huis gaat zaterdag op slot
SER gaat maandag open.
Ik ben bloedserieusquote:Op woensdag 17 december 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/
You must be joking
Post anders effe wat steroiden spierballen hier om te compenseren wollahquote:
Daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Post anders effe wat steroiden spierballen hier om te compenseren wollah
Inderdaad. Zonde van dat Eames krukjequote:Op woensdag 17 december 2014 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Dit lijkt me toch wat onhandig van dr
[ afbeelding ]
vrees alleen dat Jurre Bosman binnenkort Spijkers met koppen er uit gaat gooien bij Radio 2. Dat is nu wel het buitenbeentje op Radio 2 qua programmeringquote:Op woensdag 17 december 2014 12:20 schreef Sersjee het volgende:
Cabaret er uit en minder Nederlandstalig, dan komt het helemaal goed met 2. Voor mij dan.
[..]
Uiteraard.
Is niet de eerste.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:31 schreef Pandaplint het volgende:
Thijs vd Brink had al een Serious request shirt aan
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2014 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
Oh zijn ze er nu al
Sr begint morgen pas he jongons
Ben benieuwd of ik het dit jaar weer zo uitgebreid ga volgen als andere jarenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Laatste avond dat het hier rustig is.
Nog een week en het is weer iets rustiger en nog een week later is de rust teruggekeerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Laatste avond dat het hier rustig is.
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog een week en het is weer iets rustiger en nog een week later is de rust teruggekeerd.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.It's the most wonderful time of the year.
Jij vindt die lijstjes maar niks?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.It's the most wonderful time of the year.
Ik ben lijstofiel, ik vind ze leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt die lijstjes maar niks?
Heeft hij toevallig weer een nonchalant mutsje/hoedje op?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig weer een nonchalant mutsje/hoedje op?
Ongetwijfeld. Zoiets...quote:Op donderdag 18 december 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig weer een nonchalant mutsje/hoedje op?
Ik heb lijstfobie. Ik vind het maar niks en ontwijk het liever.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben lijstofiel, ik vind ze leuk.
Niet meer bij te houden dan vrees ikquote:Op donderdag 18 december 2014 08:54 schreef Qunix het volgende:
Vanaf vanavond gaat het hier weer druk worden...
Ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben lijstofiel, ik vind ze leuk.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aparte SC. WE HOUDEN ONS EIGEN TOPIC JAAAAA
Ik vind het onzin. Maar goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Autisme rules![]()
Bedankt modjes
Uiteindelijk zit toch iedereen hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Maar goed.
Ik heb al gevraagd waarom 2 SC's ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit toch iedereen hier.
Sowieso dat er ook mensen hier gaan posten voor livedingen. Een SC wordt niet door iedereen als livetopic gelezen.quote:
mijn myat blijft dan wat overzichtelijker hoop ikquote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso dat er ook mensen hier gaan posten voor livedingen. Een SC wordt niet door iedereen als livetopic gelezen.
Twee topics naast elkaar zal wel schelen in de drukte
Ik denk dat dit topic gewoon in SR komt te staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef minthy het volgende:
De autist in mij volgt het niet meer en ziet het vanavond wel.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band
quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Godskolere, wat word ik hier blij van.
Beterschap!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klassieker gaat het niet worden vandaag.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beterschap!
Klas sieker, heb je hem? xD
Duh, waarom nietquote:Op donderdag 18 december 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic gewoon in SR komt te staan.
Toch niet.quote:
Muis doet veel te weinig naaien de laatste tijd. Ik heb er geen zin in, geen inspiratie en zo hard is het ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef Pandaplint het volgende:
Zojuist hier op de markt
[ afbeelding ]
Ik moest aan Muis denken
Minthyquote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef minthy het volgende:
De autist in mij volgt het niet meer en ziet het vanavond wel.
Ik ken het. Ik heb er ook nooit zin in.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis doet veel te weinig naaien de laatste tijd. Ik heb er geen zin in, geen inspiratie en zo hard is het ook weer niet nodig.
Oh ik zie het ja. Dan de OP maar voor beide topics of alleen deze?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch niet.
Komt een aparte SC daar, centraal topic. Maar ik vind het vrij onduidelijk nu.
Afgelopen jaren werkte het goed, en topics centraal zetten ontaardt in dat mensen ze missen.
Beide topics?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik zie het ja. Dan de OP maar voor beide topics of alleen deze?
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beide topics?
We worden trouwens wel naar SER verplaatst zo te zien, maar dan als SC. Dat worden dus 2 livetopics.
Maak je niet zo druk Pino.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.
Vooral omdat het andere topic [SC] heet en dit [3FM]quote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef Pino maar even het nieuwe topic jongens, kan ie de OP updaten en kan ie SR in de TT zetten
Wij gaan ook naar SER.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk ookIk post gewoon hier. Zoveel ga ik het toch niet volgen denk ik, hoop ik.
De voorgaande jaren leverde het net zoveel gezeik op. Hoe ze het ook doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar SER.
Voorgaande jaren werkte het toch goed, waarom veranderen? Je weet dat dat gezeik oplevert.
Vorig jaar waren er maar weinig azijnpissers, which was good.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
De voorgaande jaren leverde het net zoveel gezeik op. Hoe ze het ook doen.
Het is ons baken in deze donkere tijd!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Het maakt me allemaal geen donder uit. Kom op, het is maar een forum
Ja maar verandering HUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Het maakt me allemaal geen donder uit. Kom op, het is maar een forum
Nee, dat is Fred.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is ons baken in deze donkere tijd!!!!!
Ja dat snap ik, maar deze reeks blijft gewoon, dus ik post hier. Laat djkoelkast, Iwanius en Paultje maar lekker in de SC posten.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar SER.
Voorgaande jaren werkte het toch goed, waarom veranderen? Je weet dat dat gezeik oplevert.
En ja dan komt de autist in mij naar boven, want dit zorgt alleen maar voor versplintering.
Ik ook niet sterker nog vanaf Zaterdag ben ik niet eens meer in NL tot begin Januari.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk ookIk post gewoon hier. Zoveel ga ik het toch niet volgen denk ik, hoop ik.
Deze reeks gaat ook naar SER zeggen ze, dus ook hier krijgen we passanten. Enfin, meer onduidelijkheid.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar deze reeks blijft gewoon, dus ik post hier. Laat djkoelkast, Iwanius en Paultje maar lekker in de SC posten.
Oh chill, waar ga je heen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet sterker nog vanaf Zaterdag ben ik niet eens meer in NL tot begin Januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |