Ik ben lijstofiel, ik vind ze leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt die lijstjes maar niks?
Heeft hij toevallig weer een nonchalant mutsje/hoedje op?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig weer een nonchalant mutsje/hoedje op?
Ongetwijfeld. Zoiets...quote:Op donderdag 18 december 2014 08:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig weer een nonchalant mutsje/hoedje op?
Ik heb lijstfobie. Ik vind het maar niks en ontwijk het liever.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben lijstofiel, ik vind ze leuk.
Niet meer bij te houden dan vrees ikquote:Op donderdag 18 december 2014 08:54 schreef Qunix het volgende:
Vanaf vanavond gaat het hier weer druk worden...
Ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben lijstofiel, ik vind ze leuk.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aparte SC. WE HOUDEN ONS EIGEN TOPIC JAAAAA
Ik vind het onzin. Maar goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Autisme rules![]()
Bedankt modjes
Uiteindelijk zit toch iedereen hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het onzin. Maar goed.
Ik heb al gevraagd waarom 2 SC's ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit toch iedereen hier.
Sowieso dat er ook mensen hier gaan posten voor livedingen. Een SC wordt niet door iedereen als livetopic gelezen.quote:
mijn myat blijft dan wat overzichtelijker hoop ikquote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso dat er ook mensen hier gaan posten voor livedingen. Een SC wordt niet door iedereen als livetopic gelezen.
Twee topics naast elkaar zal wel schelen in de drukte
Ik denk dat dit topic gewoon in SR komt te staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef minthy het volgende:
De autist in mij volgt het niet meer en ziet het vanavond wel.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band
quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef Sersjee het volgende:
Godskolere, wat word ik hier blij van.
Beterschap!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klassieker gaat het niet worden vandaag.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beterschap!
Klas sieker, heb je hem? xD
Duh, waarom nietquote:Op donderdag 18 december 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic gewoon in SR komt te staan.
Toch niet.quote:
Muis doet veel te weinig naaien de laatste tijd. Ik heb er geen zin in, geen inspiratie en zo hard is het ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef Pandaplint het volgende:
Zojuist hier op de markt
[ afbeelding ]
Ik moest aan Muis denken
Minthyquote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef minthy het volgende:
De autist in mij volgt het niet meer en ziet het vanavond wel.
Ik ken het. Ik heb er ook nooit zin in.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis doet veel te weinig naaien de laatste tijd. Ik heb er geen zin in, geen inspiratie en zo hard is het ook weer niet nodig.
Oh ik zie het ja. Dan de OP maar voor beide topics of alleen deze?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch niet.
Komt een aparte SC daar, centraal topic. Maar ik vind het vrij onduidelijk nu.
Afgelopen jaren werkte het goed, en topics centraal zetten ontaardt in dat mensen ze missen.
Beide topics?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ik zie het ja. Dan de OP maar voor beide topics of alleen deze?
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beide topics?
We worden trouwens wel naar SER verplaatst zo te zien, maar dan als SC. Dat worden dus 2 livetopics.
Maak je niet zo druk Pino.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.
Vooral omdat het andere topic [SC] heet en dit [3FM]quote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef Pino maar even het nieuwe topic jongens, kan ie de OP updaten en kan ie SR in de TT zetten
Wij gaan ook naar SER.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk ookIk post gewoon hier. Zoveel ga ik het toch niet volgen denk ik, hoop ik.
De voorgaande jaren leverde het net zoveel gezeik op. Hoe ze het ook doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar SER.
Voorgaande jaren werkte het toch goed, waarom veranderen? Je weet dat dat gezeik oplevert.
Vorig jaar waren er maar weinig azijnpissers, which was good.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
De voorgaande jaren leverde het net zoveel gezeik op. Hoe ze het ook doen.
Het is ons baken in deze donkere tijd!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Het maakt me allemaal geen donder uit. Kom op, het is maar een forum
Ja maar verandering HUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Het maakt me allemaal geen donder uit. Kom op, het is maar een forum
Nee, dat is Fred.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is ons baken in deze donkere tijd!!!!!
Ja dat snap ik, maar deze reeks blijft gewoon, dus ik post hier. Laat djkoelkast, Iwanius en Paultje maar lekker in de SC posten.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar SER.
Voorgaande jaren werkte het toch goed, waarom veranderen? Je weet dat dat gezeik oplevert.
En ja dan komt de autist in mij naar boven, want dit zorgt alleen maar voor versplintering.
Ik ook niet sterker nog vanaf Zaterdag ben ik niet eens meer in NL tot begin Januari.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk ookIk post gewoon hier. Zoveel ga ik het toch niet volgen denk ik, hoop ik.
Deze reeks gaat ook naar SER zeggen ze, dus ook hier krijgen we passanten. Enfin, meer onduidelijkheid.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar deze reeks blijft gewoon, dus ik post hier. Laat djkoelkast, Iwanius en Paultje maar lekker in de SC posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |