Inderdaad. Zonde van dat Eames krukjequote:Op woensdag 17 december 2014 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Dit lijkt me toch wat onhandig van dr
[ afbeelding ]
vrees alleen dat Jurre Bosman binnenkort Spijkers met koppen er uit gaat gooien bij Radio 2. Dat is nu wel het buitenbeentje op Radio 2 qua programmeringquote:Op woensdag 17 december 2014 12:20 schreef Sersjee het volgende:
Cabaret er uit en minder Nederlandstalig, dan komt het helemaal goed met 2. Voor mij dan.
[..]
Uiteraard.
Is niet de eerste.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:31 schreef Pandaplint het volgende:
Thijs vd Brink had al een Serious request shirt aan
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2014 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
Oh zijn ze er nu al
Sr begint morgen pas he jongons
Ben benieuwd of ik het dit jaar weer zo uitgebreid ga volgen als andere jarenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Laatste avond dat het hier rustig is.
Nog een week en het is weer iets rustiger en nog een week later is de rust teruggekeerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Laatste avond dat het hier rustig is.
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog een week en het is weer iets rustiger en nog een week later is de rust teruggekeerd.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.It's the most wonderful time of the year.
Jij vindt die lijstjes maar niks?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.It's the most wonderful time of the year.
Ik ben lijstofiel, ik vind ze leuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt die lijstjes maar niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |