Maak je niet zo druk Pino.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.
Vooral omdat het andere topic [SC] heet en dit [3FM]quote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oftewel, de vaste mensen van hier, de rest zit in het livetopic. Handig man.
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef Pino maar even het nieuwe topic jongens, kan ie de OP updaten en kan ie SR in de TT zetten
Wij gaan ook naar SER.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk ookIk post gewoon hier. Zoveel ga ik het toch niet volgen denk ik, hoop ik.
De voorgaande jaren leverde het net zoveel gezeik op. Hoe ze het ook doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar SER.
Voorgaande jaren werkte het toch goed, waarom veranderen? Je weet dat dat gezeik oplevert.
Vorig jaar waren er maar weinig azijnpissers, which was good.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
De voorgaande jaren leverde het net zoveel gezeik op. Hoe ze het ook doen.
Het is ons baken in deze donkere tijd!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Het maakt me allemaal geen donder uit. Kom op, het is maar een forum
Ja maar verandering HUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 18 december 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
Het maakt me allemaal geen donder uit. Kom op, het is maar een forum
Nee, dat is Fred.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is ons baken in deze donkere tijd!!!!!
Ja dat snap ik, maar deze reeks blijft gewoon, dus ik post hier. Laat djkoelkast, Iwanius en Paultje maar lekker in de SC posten.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gaan ook naar SER.
Voorgaande jaren werkte het toch goed, waarom veranderen? Je weet dat dat gezeik oplevert.
En ja dan komt de autist in mij naar boven, want dit zorgt alleen maar voor versplintering.
Ik ook niet sterker nog vanaf Zaterdag ben ik niet eens meer in NL tot begin Januari.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:18 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk ookIk post gewoon hier. Zoveel ga ik het toch niet volgen denk ik, hoop ik.
Deze reeks gaat ook naar SER zeggen ze, dus ook hier krijgen we passanten. Enfin, meer onduidelijkheid.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar deze reeks blijft gewoon, dus ik post hier. Laat djkoelkast, Iwanius en Paultje maar lekker in de SC posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |