Dit is gewoon een forse vrouwquote:
Ik doelde op Chris Martin en zijn hondengejank.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit is gewoon een forse vrouw
Manmanmanquote:
Beste nummer ooit gemaakt volgens Paulquote:
Jij bent duidelijk niet het beste nummertje ooit gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beste nummer ooit gemaakt volgens Paul![]()
Liefhebber heb je zelf ingevuldquote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zegt de KaneliefhebberManmanman.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet het beste nummertje ooit gemaakt.
Don't feed the birdquote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach ik was gewenst en geen ongelukje, dat kan ik van mijn beiden broers niet zeggen
Maakt de kans op ongelukjes wel kleinerquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maakt de kans op ongelukjes wel kleiner
Bijna weekendquote:
Speciaal opgezocht op Spotify en in de kerstlijst gezet. Ik had wel een andere nummer van ze erin, maar deze is genotquote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van de Spice Girls leuker.
Wat staat er verder allemaal in je lijstje?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
Speciaal opgezocht op Spotify en in de kerstlijst gezet. Ik had wel een andere nummer van ze erin, maar deze is genot
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat staat er verder allemaal in je lijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]2000 Miles - The PretendersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.
Urbanus - bakske vol met stro
Lonely this Christmas - Mud
Stop the calvary
Kate Bush - December Will Be Magic Again
Thanks, Urbanus ga ik alleen overslaan. Die heb ik dagen in mijn hoofd zitten als ik hem hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
2000 Miles - The Pretenders
Urbanus - bakske vol met stro
Lonely this Christmas - Mud
Stop the calvary
Kate Bush - December Will Be Magic Again
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]Andy Williams, Bing Crosby, The Killers zie ik zo al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andy Williams, Bing Crosby, The Killers zie ik zo al niet.
Wie?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Nou ja, over het algemeen eten vogels liever zaad...
Arme DaLuna
Nou jottemquote:
Mad?quote:
Die reactie van die vent aan de telefoon was wel goud, leek wel alsof die er heel blij mee wasquote:
Waarom zou ik mad zijnquote:
Ik heb mijn koptelefoon wel op, maar ik hoor Paul McCartneyquote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit aul mccartney of is het m wel?
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn![]()
Dean Saunders zit/zat in de gevangenis en was de laatste "winnaar" van het briljante SBS programma Popstars___
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |