Dit is gewoon een forse vrouwquote:
Ik doelde op Chris Martin en zijn hondengejank.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit is gewoon een forse vrouw
Manmanmanquote:
Beste nummer ooit gemaakt volgens Paulquote:
Jij bent duidelijk niet het beste nummertje ooit gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beste nummer ooit gemaakt volgens Paul![]()
Liefhebber heb je zelf ingevuldquote:Op woensdag 17 december 2014 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zegt de KaneliefhebberManmanman.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet het beste nummertje ooit gemaakt.
Don't feed the birdquote:Op woensdag 17 december 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach ik was gewenst en geen ongelukje, dat kan ik van mijn beiden broers niet zeggen
Maakt de kans op ongelukjes wel kleinerquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maakt de kans op ongelukjes wel kleiner
Bijna weekendquote:
Speciaal opgezocht op Spotify en in de kerstlijst gezet. Ik had wel een andere nummer van ze erin, maar deze is genotquote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van de Spice Girls leuker.
Wat staat er verder allemaal in je lijstje?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
Speciaal opgezocht op Spotify en in de kerstlijst gezet. Ik had wel een andere nummer van ze erin, maar deze is genot
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat staat er verder allemaal in je lijstje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]2000 Miles - The PretendersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.
Urbanus - bakske vol met stro
Lonely this Christmas - Mud
Stop the calvary
Kate Bush - December Will Be Magic Again
Thanks, Urbanus ga ik alleen overslaan. Die heb ik dagen in mijn hoofd zitten als ik hem hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 15:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
2000 Miles - The Pretenders
Urbanus - bakske vol met stro
Lonely this Christmas - Mud
Stop the calvary
Kate Bush - December Will Be Magic Again
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]Andy Williams, Bing Crosby, The Killers zie ik zo al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog niet zoveel, volgens mij mis ik van alles, maar ik heb ook maar in 10 minuutjes erin gezet wat ik zo snel kon bedenken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andy Williams, Bing Crosby, The Killers zie ik zo al niet.
Wie?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Nou ja, over het algemeen eten vogels liever zaad...
Arme DaLuna
Nou jottemquote:
Mad?quote:
Die reactie van die vent aan de telefoon was wel goud, leek wel alsof die er heel blij mee wasquote:
Waarom zou ik mad zijnquote:
Ik heb mijn koptelefoon wel op, maar ik hoor Paul McCartneyquote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit aul mccartney of is het m wel?
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn![]()
Dean Saunders zit/zat in de gevangenis en was de laatste "winnaar" van het briljante SBS programma Popstars___
quote:Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Omdat je veel emo.gif deed
Dat weet nog niemandquote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit waar het SR geneuzel hoort vanaf morgen of is daar een ander topic voor?
Net zo kut als haar andere nummers inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
Vind het geen verkeerde plaat van Sjakkelien
Niet zo trollen plint.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
hier + het SER-subforumquote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit waar het SR geneuzel hoort vanaf morgen of is daar een ander topic voor?
Geen fan nee?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand
Maar ik vrees dat dat dit topic is
Dat wel, maar het valt me een beetje op dat 3FM een stel aan artiesten heeft die ze blijven recyclen en om de haverklap over de ether te horen zijn. Ook Ilse de Lange (quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staanquote:
dat klopt, komt nogquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staan
ja, dat is teleurstellendquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef alors het volgende:
Ze zit wel helemaal onder de permanente plakplaatjes, zonde.
Het huis gaat zaterdag op slotquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staan
Eh, morgenavond gaat het op slot manquote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het huis gaat zaterdag op slot
SER gaat maandag open.
Bron?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, morgenavond gaat het op slot man
*klein proestje*quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het huis gaat zaterdag op slot
SER gaat maandag open.
Ik ben bloedserieusquote:Op woensdag 17 december 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/
You must be joking
Post anders effe wat steroiden spierballen hier om te compenseren wollahquote:
Daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Post anders effe wat steroiden spierballen hier om te compenseren wollah
Inderdaad. Zonde van dat Eames krukjequote:Op woensdag 17 december 2014 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Dit lijkt me toch wat onhandig van dr
[ afbeelding ]
vrees alleen dat Jurre Bosman binnenkort Spijkers met koppen er uit gaat gooien bij Radio 2. Dat is nu wel het buitenbeentje op Radio 2 qua programmeringquote:Op woensdag 17 december 2014 12:20 schreef Sersjee het volgende:
Cabaret er uit en minder Nederlandstalig, dan komt het helemaal goed met 2. Voor mij dan.
[..]
Uiteraard.
Is niet de eerste.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:31 schreef Pandaplint het volgende:
Thijs vd Brink had al een Serious request shirt aan
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2014 17:19 schreef wolfrolf het volgende:
Oh zijn ze er nu al
Sr begint morgen pas he jongons
Ben benieuwd of ik het dit jaar weer zo uitgebreid ga volgen als andere jarenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Laatste avond dat het hier rustig is.
Nog een week en het is weer iets rustiger en nog een week later is de rust teruggekeerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Laatste avond dat het hier rustig is.
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog een week en het is weer iets rustiger en nog een week later is de rust teruggekeerd.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.It's the most wonderful time of the year.
Jij vindt die lijstjes maar niks?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
top2000/top SR crosspostlijstjes met bijbehorende smileys bagger.It's the most wonderful time of the year.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |