quote:Op woensdag 17 december 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Omdat je veel emo.gif deed
Dat weet nog niemandquote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit waar het SR geneuzel hoort vanaf morgen of is daar een ander topic voor?
Net zo kut als haar andere nummers inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
Vind het geen verkeerde plaat van Sjakkelien
Niet zo trollen plint.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
hier + het SER-subforumquote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit waar het SR geneuzel hoort vanaf morgen of is daar een ander topic voor?
Geen fan nee?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand
Maar ik vrees dat dat dit topic is
Dat wel, maar het valt me een beetje op dat 3FM een stel aan artiesten heeft die ze blijven recyclen en om de haverklap over de ether te horen zijn. Ook Ilse de Lange (quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:47 schreef Pandaplint het volgende:
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staanquote:
dat klopt, komt nogquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staan
ja, dat is teleurstellendquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef alors het volgende:
Ze zit wel helemaal onder de permanente plakplaatjes, zonde.
Het huis gaat zaterdag op slotquote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is dan nog niet open, ik zie hem niet in de index staan
Eh, morgenavond gaat het op slot manquote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het huis gaat zaterdag op slot
SER gaat maandag open.
Bron?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh, morgenavond gaat het op slot man
*klein proestje*quote:Op woensdag 17 december 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het huis gaat zaterdag op slot
SER gaat maandag open.
Ik ben bloedserieusquote:Op woensdag 17 december 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/
You must be joking
Post anders effe wat steroiden spierballen hier om te compenseren wollahquote:
Daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Post anders effe wat steroiden spierballen hier om te compenseren wollah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |