Oh, standaard PI.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo de [ afbeelding ]? Luister jij zoveel radio 2?
standaard pi'squote:Op woensdag 17 december 2014 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, standaard PI.
Laatste tijd wel meer ja, beetje richting de Top 2000 he.
quote:
Normaal pas ik hem altijd aan, maar vanwege stage nu vergeten.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
standaard pi'szorgt alleen maar voor verwarring
ow god, die lijst belegen liedjes ja
dat is het gevaar van zo'n standaard ding jaquote:Op woensdag 17 december 2014 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Normaal pas ik hem altijd aan, maar vanwege stage nu vergeten.
pleonasmequote:Op woensdag 17 december 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit voor gaylord kerstnummer
Je deadline niet halen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Je scriptiebegeleider mailen dat je de deadline niet gaat halen. Krijg je als mail terug: dat had ik al wel verwacht, je was veel te optimistisch in je planning.
Ik dagen stressen, want toch wel bang voor haar, is er dus niets aan de hand.
Mijn totaal niet realistische deadline.quote:
Je moet wat minder fokken.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn totaal niet realistische deadline.
Iets waar je normaal gesproken 2 maanden voor hebt, wilde ik even doen in een weekje
Klopt. Maar ik ben een goede multi-tasker.quote:
Je UIquote:
quote:
Ik ben tegen bontquote:
Over drie jaar is dit het Radio 2 topicquote:Op woensdag 17 december 2014 12:17 schreef Sersjee het volgende:
Dat programma wat Rob gaat doen op 2 is zo te zien een voortzetting van waar ie op KX mee bezig is qua parallel muziek universum. Goede zaak.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over drie jaar is dit het Radio 2 topic
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nu nog een iets andere muziekkeuze, en het wordt nog eens verdraaid interessant om radio 2 in plaats van 3fm te gaan luisteren.
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |