Meh, dat is mijn punt niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben ook voor een dictatuur omdat wat het volk stemt niet mijn ding is
Wat weet jij daar nou weer van?quote:
Denk het niet, want meisjes zijn braafquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
V8 ChatGirl.
Heb jij dat vroeger nooit gekeken?
Nee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
V8 ChatGirl.
Heb jij dat vroeger nooit gekeken?
Wij hadden vroeger gen V8.quote:
5 cilinder met roffel. Roel weetquote:
houthakkers die ze omhakkenquote:
Mits met baard en ruitjes overhemdquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mits met baard en ruitjes overhemd
Cadillac 8.2L V8quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
5 cilinder met roffel. Roel weet
*Zit achter z'n laptop in ruitjes shirt met een bijl naast mequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mits met baard en ruitjes overhemd
wat is dat voor barrel xDquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cadillac 8.2L V8
Mensen met een Cadillac Eldorado weten
[ afbeelding ]
6 cilinders zelfsquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
5 cilinder met roffel. Roel weet
Ik hoop voor jou dat je date het ook waardeert.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
*Zit achter z'n laptop in ruitjes shirt met een bijl naast me
quote:
Ah? T6?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
6 cilindersquote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
You got cookies, so share them maybe
Ik heb een chocoladecookiequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
You got cookies, so share them maybe
RIP dit topic.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Overmorgen Serious Request
zin in wel toch![]()
Ik heb wel een prinsessengebakje voor je.quote:
Leuk allemaal vriendjes van VBL hierquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb wel een prinsessengebakje voor je.
En voor mij danquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb wel een prinsessengebakje voor je.
De BNW SC is lekker rustig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk allemaal vriendjes van VBL hier
Of we openen ergens een tijdelijke 3FM SC waar de postkots wat minder onvolgbaar is?
Een Gnarp-setquote:
S80 2.9.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah? T6?
Al klinkt de 5cilinder uit de v70 classic nog altijd het mooist
Ik vind dat de coolste mensen van Fok! tijdens de immigratie van SR hun eigen SC topic verdienen waar ze hun dagelijkse beslommeringen kunnen posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De BNW SC is lekker rustig.
Daar kunnen we wel posten.
BNW / [BNW SC] #166 De kerst in met nieuw behang
[wolfrolf #1] Kwaliteits user topicquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat de coolste mensen tijdens de immigratie van SR hun eigen SC topic verdienen.
Een keer eentje helemaal afgeragd bij de Volvo fabriekquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een keer eentje helemaal afgeragd bij de Volvo fabriek
Ik ben voorquote:
Liever niet, maar ja, dat is de keuze van hen he.quote:
ik heb in MLN nog wel een stoffige stilgevallen SC liggen: MLN / [MLN Kletshonk] #92quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leuk allemaal vriendjes van VBL hier
Of we openen ergens een tijdelijke 3FM SC waar de postkots wat minder onvolgbaar is?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb in MLN nog wel een stoffige stilgevallen SC liggen: MLN / [MLN Kletshonk] #92
Facebook :vquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
Facebookgroep, WhatsAppgroep, mogelijkheden genoeg voor tamtam-berichten
Ouderwetsche kettingbrievenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef minthy het volgende:
Facebookgroep, WhatsAppgroep, mogelijkheden genoeg voor tamtam-berichten
Lees je mee, Jimmy??quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
All I want for Christmas is yoooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu Bronson
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt Jacqueline nou alweer slaapgast?
Wij kennen haar slechts als Sid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt Jacqueline nou alweer slaapgast?
Hier mist duidelijk Extincequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:54 schreef Bronson het volgende:
Dank je wel voor je stem
Opposites/Willie Wartaal – Dom, Lomp & Famous
41%
Dio/Sef – Tijdmachine
33%
Brainpower – Dansplaat
26%
Dom, lomp graag.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
TV / [3FM #4810] Waar we de dennennaalden al ruiken
Eens met jou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee totaal niet, stom links evenement.
Jij?
Kijken mag, maar handjes thuis houden.quote:
Eerlijk gezegd: niet zo veel dit jaarquote:
Die zijn toch al druk bezig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijken mag, maar handjes thuis houden.
manmanmanquote:
quote:
Kerstigquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
pandaplint ik herhaal
wat vind je van mijn UI??
Sorry, ik heb al een datequote:
Ik mag toch hopen van nietquote:
Vraag mij af hoe hij door de voorselectie is gekomen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tim heeft 11 vragen gehad en er nul goed gehad.
Ze waren flink bezig op de grote markt in Groningenquote:
Is die er?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe hij door de voorselectie is gekomen.
Gluhwein, dat herinnert mij eraan dat ik wijn op mijn paklijst voor Kerstmis moet zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze waren flink bezig op de grote markt in Groningenzag er sfeervol uit
Ik heb het echter bij de Glühwein en oliebollen gehouden
Glühwein is één van de weinige dingen die ik niet met kerstmisquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gluhwein, dat herinnert mij eraan dat ik wijn op mijn paklijst voor Kerstmis moet zetten.
Daar is de 3FM FOK! Facebookgroep toch voor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat de coolste mensen van Fok! tijdens de immigratie van SR hun eigen SC topic verdienen waar ze hun dagelijkse beslommeringen kunnen posten.
Ja maar eigenlijk vind ik dat we andere Fok!kers ermee moeten inpeperen dus het moet openbaar hier op Fok! Dat ze kunnen lurken, maar het niet in hun hoofd halen om te posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Daar is toch de 3FM FOK! Facebookgroep toch voor?
Ik ga het dit jaar ook niet bijhouden. Dat wordt 's ochtends zwaaien en de rest van de dag onderduiken voor de immigranten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zodra de SR invasie weer begint in dit topic ga ik onderduiken met Minthy en de andere autisten
Screenshots posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk vind ik dat we andere Fok!kers ermee moeten inpeperen dus het moet openbaar hier op Fok! Dat ze kunnen lurken, maar het niet in hun hoofd halen om te posten.
In ons eigen Glazen Huisquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zodra de SR invasie weer begint in dit topic ga ik onderduiken met Minthy en de andere autisten
Dat iddquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar ook niet bijhouden. Dat wordt 's ochtends zwaaien en de rest van de dag onderduiken voor de immigranten.
als dat zou kunnenquote:
Ik heb gewoon geen tijd om het bij te houdenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is dit topic toch ook een autistische bende![]()
Prima toch als er wat nieuwe mensen bij komen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik werk bij een bedrijf waar we met elektronica werken.
Hier op kantoor staat een kerstboom met o.a. daarin printplaten, oordopjes, een zwanenhalsmicrofoon en een DIN connector als kerstballen![]()
Ik heb een mooi koffiebekertje met de tekst "Piek" als piek op de boom gezet.
Hilariteit alom. Ik ga kapot.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk alleen dat'ie beslaat door alle hitsige dingen die er gebeuren aan de binnenkant
Dankjequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen tijd om het bij te houden
Gaat vaak echt te hard...
En ik vind alleen de mensen leuk die ook blijven hangen.
Niet dat ik überhaupt veel ga posten dit jaar, maar een bepaalde groep uit een niet nader te noemen subforum verpest het nu al zeker 2 jaar met hun gekut en OP aanpassen met Humberto (zoals overal).quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme, die zocht ikquote:
Leuk, mits ik af en toe eruit mag om naar mijn scriptiebegeleider te gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, die zocht ik
De vaste 3FM topic clan in het glazen huis
MLN / [MLN Kletshonk] #92quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niet dat ik überhaupt veel ga posten dit jaar, maar een bepaalde groep uit een niet nader te noemen subforum verpest het nu al zeker 2 jaar met hun gekut en OP aanpassen met Humberto (zoals overal).
Ja, VBL tokkies verzieken Fok aardig. DWDD topic is ook al een tijd niks meerquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niet dat ik überhaupt veel ga posten dit jaar, maar een bepaalde groep uit een niet nader te noemen subforum verpest het nu al zeker 2 jaar met hun gekut en OP aanpassen met Humberto (zoals overal).
Heeft niets met de mensen te maken, 100 posts in 10 minuten is gewoon veel te fucking veel. Posten om het postenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef henkde_j het volgende:
Vet filmpje![]()
Hopen dat de NOS ook dit soort beelden gaat maken mocht die tocht er komen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Pfff wat zijn jullie voor Nederlanders![]()
Schaatsen op de Friese meren
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef henkde_j het volgende:
Het geluid van schaatsen op het ijs.
En dan voornamelijk dat "tjuw tjuw tjuw" geluid
Bullshit, VBL heeft een hekel aan 3fm en mijdt SR dus grotendeels. Dat zijn drie users die het verpesten voor de rest, en een kleine raid twee jaar terug wat wel storend was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon echt niet waarom half FOK! nog steeds vol staat met hidden-Humberto's.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, VBL tokkies verzieken Fok aardig. DWDD topic is ook al een tijd niks meer
Was dat vorig jaar dan ook niet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullshit, VBL heeft een hekel aan 3fm en mijdt SR dus grotendeels. Dat zijn drie users die het verpesten voor de rest, en een kleine raid twee jaar terug wat wel storend was.
Omdat Gramulanion en CCYH dat lollig vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon echt niet waarom half FOK! nog steeds vol staat met hidden-Humberto's.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja het is allemaal de schuld van vbl![]()
![]()
Zo, dat nazoeken... dan heb je echt geen leven hequote:
Vorig jaar was er alleen gekloot met die requestlijst. Wat ik overigens vrij onschuldig vond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar dan ook niet?
Posting in VBL is not a crimequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Modern hooliganism: rellen op een forum. Je hoeft er de deur niet voor uit.
Na een voetbalwedstrijd gaan ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Posting in VBL is not a crime
Die SC in Memory lane is ons door Rubbereend liefdevol toegewezen als rustige uitvalsbasisquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat gaat SER open? Donderdag om 20.30 uur kennende? TDF is ook altijd zo mooi optijd.
I know, maar SER is altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die SC in Memory lane is ons door Rubbereend liefdevol toegewezen als rustige uitvalsbasis
Rubbereend
Ik vraag me af of het er wel komt, SER is toch al twee jaar alleen maar deze SC en wat bagger antitopics.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat gaat SER open? Donderdag om 20.30 uur kennende? TDF is ook altijd zo mooi optijd.
https://www.google.nl/sea(...)n+op+natuurijs+dag+2quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo, dat nazoeken... dan heb je echt geen leven he
Mede daardoor werden de randzaken en geklaag niet gepost in de SC.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het er wel komt, SER is toch al twee jaar alleen maar deze SC en wat bagger antitopics.
Ik vind het nut persoonlijk gering. Alleen vermindering van geklaag heeft enig nutquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Mede daardoor werden de randzaken en geklaag niet gepost in de SC.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Daar is de 3FM FOK! Facebookgroep toch voor?
3FM HOOLS. Overal hidden-Wilberts plaatsen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Wij zijn nu wel een beetje de VBLers in MLN
Neem een Wilbert-UIquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM HOOLS. Overal hidden-Wilberts plaatsen.
Nee.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Panda dan
[ afbeelding ]
Boeiendquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:18 schreef BobW het volgende:
Geen graveyardshifts voor Gerard en maar twee keer 22-02
nu konden ze eindelijk eens alle nachtshifts door drie delen en echt alles husselen omdat er geen ochtend-dj inzit......quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:18 schreef BobW het volgende:
Geen graveyardshifts voor Gerard en maar twee keer 22-02
Ja jammer dat elke dag van 6 tot 18 hetzelfde is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu konden ze eindelijk eens alle nachtshifts door drie delen en echt alles husselen omdat er geen ochtend-dj inzit......
Dat kost luisteraars.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu konden ze eindelijk eens alle nachtshifts door drie delen en echt alles husselen omdat er geen ochtend-dj inzit......
alsof dat tijdens een CL wedstrijd van Ajax of het Nederlands elftal niet gebeurtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft niets met de mensen te maken, 100 posts in 10 minuten is gewoon veel te fucking veel. Posten om het posten
ADHD en een angststoornis mag je me aanrekenen, maar geen autisme!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Mag ik dan een gratis proefsessiequote:Op dinsdag 16 december 2014 18:02 schreef minthy het volgende:
[..]
ADHD en een angststoornis mag je me aanrekenen, maar geen autisme!!![]()
Al werk ik daar wel het liefst mee
Vast wel, ik ben niet moeilijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik dan een gratis proefsessie
Ik ook, ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben niet moeilijk.
Waarin eigenlijk?
Omgaan met m'n autisme natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarin eigenlijk?
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarin eigenlijk?
Zsm opzuipenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omgaan met m'n autisme natuurlijk!
Ik zal sessies met jullie inplannen, tof!!quote:
Dicht laten en bewaren voor een mooi momentquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.
ik dank Minthy trouwens zo ongeveer aan deze reeks tijdens SRquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Best bizar eigenlijk, aangezien ik meestal maak dat ik wegkomquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dank Minthy trouwens zo ongeveer aan deze reeks tijdens SR
Zeker weten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Pino had er een grote hand in natuurlijk!!quote:
Minthy is dus ook een handpop?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
En Pino had er een grote hand in natuurlijk!!![]()
Al klinkt dat ietwat ranzig zo
Heb je ook aan je date verteld dat je graag overal je handen instoptquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Minthy is dus ook een handpop?![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lijken me leuke gasten. Nu Van Velzen nog.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
Nick en Simon zijn 1 nacht te gast in het glazen huis. Ik wens ze veel plezier.
jijquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
Dat zijn leuke gasten ^o^quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
3!quote:
twitter:ruuddewild twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 20:21:10Heb je al geregeld dat ik het Glazen Huis in mag @sofievandenenk? http://t.co/4PSRB7pQzE reageer retweet
waarom eigenlijk niet? hij is toch ook ooit in de nacht begonnen? en hij is de jongste dus kan vast het makkeliojkste nachten doorhalen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kost luisteraars.
Overigens had ik niet verwacht dat Domien in de nacht zou draaien. Ik had daar "gewoon" gerard en coen verwacht
Nooit onder stoelen of banken geschoven dat ik dat wel een goed nummer vindquote:
Zij lijken me wel tofquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Ruud de Wild in het glazen huistwitter:ruuddewild twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 20:21:10Heb je al geregeld dat ik het Glazen Huis in mag @sofievandenenk? http://t.co/4PSRB7pQzE reageer retweet
Nee dat valt niet mee, maar jij kan daar niet meer op letten. Mannenquote:
Nee ik verdrink in haar ogen.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat valt niet mee, maar jij kan daar niet meer op letten. Mannen
Het zit nogal raar van links naar rechts helemaal (voor de kijker van rechts naar links). Denk dat het er recht van voor heel apart uitzietquote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee ik verdrink in haar ogen.
Maar zonder gekheid, wat mis ik?
Ja ok. Maar voor deze foto is daar niets mis mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zit nogal raar van links naar rechts helemaal (voor de kijker van rechts naar links). Denk dat het er recht van voor heel apart uitziet
Maar goed, het is natuurlijk puur gedaan voor de foto en daar is helemaaaaaaaaaaaaal niks mis mee
Het is zo'n emo/waai kapsel. Ik kan er van voren geen plaatjes van vinden, google laat me ernstig in de steek hier.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee ik verdrink in haar ogen.
Maar zonder gekheid, wat mis ik?
Ik denk dat ik het wel begrijp. Desondanks is het voor deze foto niet raar. Het stoort mij geenszins.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:15 schreef alors het volgende:
[..]
Het is zo'n emo/waai kapsel. Ik kan er van voren geen plaatjes van vinden, google laat me ernstig in de steek hier.
Ik denk dat het puur voor de foto is. Een scheiding oid met een foto in deze hoek is natuurlijk geen porumquote:Op woensdag 17 december 2014 10:15 schreef alors het volgende:
[..]
Het is zo'n emo/waai kapsel. Ik kan er van voren geen plaatjes van vinden, google laat me ernstig in de steek hier.
Dat Wilbert natuurlijk niet, want dan gaatzijn draaiboek in de warquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Ruud de Wild in het glazen huistwitter:ruuddewild twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 20:21:10Heb je al geregeld dat ik het Glazen Huis in mag @sofievandenenk? http://t.co/4PSRB7pQzE reageer retweet
Oh ja?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I was made for loving you baby
Nee. Ik loop met je te sollen. Sorryquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik loop met je te sollen. Sorry
Godverdomme kutaidsplaatquote:
Ik ook, maar pas vanaf volgende week woensdagquote:
Geluksvogel.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook, maar pas vanaf volgende week woensdag
ff lekker ballen eten zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geluksvogel.
Ik ben een half uur te vroeg op mijn werk vandaag
Echte bazen eten een prinsessengebakje.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ff lekker ballen eten zou ik zeggen
Neuh.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ff lekker ballen eten zou ik zeggen
Jij met je gebakquote:Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echte bazen eten een prinsessengebakje.
Ik heb gebak hierquote:Op woensdag 17 december 2014 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Echte bazen eten een prinsessengebakje.
Ik ben gek om kleine taartjesquote:
Ik ben gek op huppelig en vrolijkquote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer komt de tijd dat de muziek weer wat minder huppelig en vrolijk wordt?
Of een beetje rock'n roll met een trieste tekst maar een upbeat melodie?
Die was een paar jaar terug al, tweepop maakt zijn terugkeerquote:Op woensdag 17 december 2014 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer komt de tijd dat de muziek weer wat minder huppelig en vrolijk wordt?
Of een beetje rock'n roll met een trieste tekst maar een upbeat melodie?
en ga je grammaticale fouten van makenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben gek op huppelig en vrolijkDaar wordt ik huppelig en vrolijk van
![]()
Ja maar niet die jankplaten a la Snow Patrol, Keane etc....quote:Op woensdag 17 december 2014 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was een paar jaar terug al, tweepop maakt zijn terugkeer
Ja toen was de Britpop dood, nogal wiedes dat jij dat leuk vindt.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en ga je grammaticale fouten van maken
[..]
Ja maar niet die jankplaten a la Snow Patrol, Keane etc....
Eind '90, begin 2000dat was een toptijd
Kloptquote:Op woensdag 17 december 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja toen was de Britpop dood, nogal wiedes dat jij dat leuk vindt.
Mwah, allebei begin jaren 90 wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptEn het was ook wel mijn pubertijd dus dat is toch iets wat je denk ik het meeste bijblijft
Hiphop en (hard)rock/metal waren toen wel echt op hun hoogtepunt
Nu nog een iets andere muziekkeuze, en het wordt nog eens verdraaid interessant om radio 2 in plaats van 3fm te gaan luisteren.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:08 schreef themauster het volgende:
Zowel Stenders als Rabbering krijgen een programma bij Radio 2 vanaf Januari.
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6060-rob-paul-en-frank.html
Dat wordt dus zaterdagmiddag Rob luisteren ipv MT50quote:Op woensdag 17 december 2014 11:08 schreef themauster het volgende:
Luister je de MT50 ja?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat wordt dus zaterdagmiddag Rob luisteren ipv MT50
Nicequote:Op woensdag 17 december 2014 11:08 schreef themauster het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |