Ja, VBL tokkies verzieken Fok aardig. DWDD topic is ook al een tijd niks meerquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niet dat ik überhaupt veel ga posten dit jaar, maar een bepaalde groep uit een niet nader te noemen subforum verpest het nu al zeker 2 jaar met hun gekut en OP aanpassen met Humberto (zoals overal).
Heeft niets met de mensen te maken, 100 posts in 10 minuten is gewoon veel te fucking veel. Posten om het postenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is dit topic toch ook een autistische bende![]()
Prima toch als er wat nieuwe mensen bij komen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:23 schreef henkde_j het volgende:
Vet filmpje![]()
Hopen dat de NOS ook dit soort beelden gaat maken mocht die tocht er komen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Pfff wat zijn jullie voor Nederlanders![]()
Schaatsen op de Friese meren
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef henkde_j het volgende:
Het geluid van schaatsen op het ijs.
En dan voornamelijk dat "tjuw tjuw tjuw" geluid
Bullshit, VBL heeft een hekel aan 3fm en mijdt SR dus grotendeels. Dat zijn drie users die het verpesten voor de rest, en een kleine raid twee jaar terug wat wel storend was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niet dat ik überhaupt veel ga posten dit jaar, maar een bepaalde groep uit een niet nader te noemen subforum verpest het nu al zeker 2 jaar met hun gekut en OP aanpassen met Humberto (zoals overal).
Ik begrijp gewoon echt niet waarom half FOK! nog steeds vol staat met hidden-Humberto's.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, VBL tokkies verzieken Fok aardig. DWDD topic is ook al een tijd niks meer
Was dat vorig jaar dan ook niet?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullshit, VBL heeft een hekel aan 3fm en mijdt SR dus grotendeels. Dat zijn drie users die het verpesten voor de rest, en een kleine raid twee jaar terug wat wel storend was.
Omdat Gramulanion en CCYH dat lollig vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon echt niet waarom half FOK! nog steeds vol staat met hidden-Humberto's.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja het is allemaal de schuld van vbl![]()
![]()
Zo, dat nazoeken... dan heb je echt geen leven hequote:
Vorig jaar was er alleen gekloot met die requestlijst. Wat ik overigens vrij onschuldig vond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar dan ook niet?
Posting in VBL is not a crimequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Modern hooliganism: rellen op een forum. Je hoeft er de deur niet voor uit.
Na een voetbalwedstrijd gaan ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Posting in VBL is not a crime
Die SC in Memory lane is ons door Rubbereend liefdevol toegewezen als rustige uitvalsbasisquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat gaat SER open? Donderdag om 20.30 uur kennende? TDF is ook altijd zo mooi optijd.
I know, maar SER is altijd wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die SC in Memory lane is ons door Rubbereend liefdevol toegewezen als rustige uitvalsbasis
Rubbereend
Ik vraag me af of het er wel komt, SER is toch al twee jaar alleen maar deze SC en wat bagger antitopics.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe laat gaat SER open? Donderdag om 20.30 uur kennende? TDF is ook altijd zo mooi optijd.
https://www.google.nl/sea(...)n+op+natuurijs+dag+2quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo, dat nazoeken... dan heb je echt geen leven he
Mede daardoor werden de randzaken en geklaag niet gepost in de SC.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het er wel komt, SER is toch al twee jaar alleen maar deze SC en wat bagger antitopics.
Ik vind het nut persoonlijk gering. Alleen vermindering van geklaag heeft enig nutquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Mede daardoor werden de randzaken en geklaag niet gepost in de SC.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Daar is de 3FM FOK! Facebookgroep toch voor?
3FM HOOLS. Overal hidden-Wilberts plaatsen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Wij zijn nu wel een beetje de VBLers in MLN
Neem een Wilbert-UIquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM HOOLS. Overal hidden-Wilberts plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |