quote:
Kerstigquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:40 schreef wolfrolf het volgende:
pandaplint ik herhaal
wat vind je van mijn UI??
Sorry, ik heb al een datequote:
Ik mag toch hopen van nietquote:
Vraag mij af hoe hij door de voorselectie is gekomen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tim heeft 11 vragen gehad en er nul goed gehad.
Ze waren flink bezig op de grote markt in Groningenquote:
Is die er?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe hij door de voorselectie is gekomen.
Gluhwein, dat herinnert mij eraan dat ik wijn op mijn paklijst voor Kerstmis moet zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze waren flink bezig op de grote markt in Groningenzag er sfeervol uit
Ik heb het echter bij de Glühwein en oliebollen gehouden
Glühwein is één van de weinige dingen die ik niet met kerstmisquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gluhwein, dat herinnert mij eraan dat ik wijn op mijn paklijst voor Kerstmis moet zetten.
Daar is de 3FM FOK! Facebookgroep toch voor?quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat de coolste mensen van Fok! tijdens de immigratie van SR hun eigen SC topic verdienen waar ze hun dagelijkse beslommeringen kunnen posten.
Ja maar eigenlijk vind ik dat we andere Fok!kers ermee moeten inpeperen dus het moet openbaar hier op Fok! Dat ze kunnen lurken, maar het niet in hun hoofd halen om te posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Daar is toch de 3FM FOK! Facebookgroep toch voor?
Ik ga het dit jaar ook niet bijhouden. Dat wordt 's ochtends zwaaien en de rest van de dag onderduiken voor de immigranten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zodra de SR invasie weer begint in dit topic ga ik onderduiken met Minthy en de andere autisten
Screenshots posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk vind ik dat we andere Fok!kers ermee moeten inpeperen dus het moet openbaar hier op Fok! Dat ze kunnen lurken, maar het niet in hun hoofd halen om te posten.
In ons eigen Glazen Huisquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zodra de SR invasie weer begint in dit topic ga ik onderduiken met Minthy en de andere autisten
Dat iddquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga het dit jaar ook niet bijhouden. Dat wordt 's ochtends zwaaien en de rest van de dag onderduiken voor de immigranten.
als dat zou kunnenquote:
Ik heb gewoon geen tijd om het bij te houdenquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is dit topic toch ook een autistische bende![]()
Prima toch als er wat nieuwe mensen bij komen.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik werk bij een bedrijf waar we met elektronica werken.
Hier op kantoor staat een kerstboom met o.a. daarin printplaten, oordopjes, een zwanenhalsmicrofoon en een DIN connector als kerstballen![]()
Ik heb een mooi koffiebekertje met de tekst "Piek" als piek op de boom gezet.
Hilariteit alom. Ik ga kapot.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk alleen dat'ie beslaat door alle hitsige dingen die er gebeuren aan de binnenkant
Dankjequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen tijd om het bij te houden
Gaat vaak echt te hard...
En ik vind alleen de mensen leuk die ook blijven hangen.
Niet dat ik überhaupt veel ga posten dit jaar, maar een bepaalde groep uit een niet nader te noemen subforum verpest het nu al zeker 2 jaar met hun gekut en OP aanpassen met Humberto (zoals overal).quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is dit topic toch ook een autistische bende![]()
Prima toch als er wat nieuwe mensen bij komen.
Verdomme, die zocht ikquote:
Leuk, mits ik af en toe eruit mag om naar mijn scriptiebegeleider te gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, die zocht ik
De vaste 3FM topic clan in het glazen huis
MLN / [MLN Kletshonk] #92quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Niet dat ik überhaupt veel ga posten dit jaar, maar een bepaalde groep uit een niet nader te noemen subforum verpest het nu al zeker 2 jaar met hun gekut en OP aanpassen met Humberto (zoals overal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |