Vast wel, ik ben niet moeilijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik dan een gratis proefsessie
Ik ook, ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben niet moeilijk.
Waarin eigenlijk?
Omgaan met m'n autisme natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarin eigenlijk?
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarin eigenlijk?
Zsm opzuipenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omgaan met m'n autisme natuurlijk!
Ik zal sessies met jullie inplannen, tof!!quote:
Dicht laten en bewaren voor een mooi momentquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.
ik dank Minthy trouwens zo ongeveer aan deze reeks tijdens SRquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zodra de SR invasie weer begint in dit topic ga ik onderduiken met Minthy en de andere autisten
Best bizar eigenlijk, aangezien ik meestal maak dat ik wegkomquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dank Minthy trouwens zo ongeveer aan deze reeks tijdens SR
Zeker weten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Pino had er een grote hand in natuurlijk!!quote:
Minthy is dus ook een handpop?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
En Pino had er een grote hand in natuurlijk!!![]()
Al klinkt dat ietwat ranzig zo
Heb je ook aan je date verteld dat je graag overal je handen instoptquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Minthy is dus ook een handpop?![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lijken me leuke gasten. Nu Van Velzen nog.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
Nick en Simon zijn 1 nacht te gast in het glazen huis. Ik wens ze veel plezier.
jijquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
Dat zijn leuke gasten ^o^quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |