Vast wel, ik ben niet moeilijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik dan een gratis proefsessie
Ik ook, ik ook!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, ik ben niet moeilijk.
Waarin eigenlijk?
Omgaan met m'n autisme natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarin eigenlijk?
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarin eigenlijk?
Zsm opzuipenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omgaan met m'n autisme natuurlijk!
Ik zal sessies met jullie inplannen, tof!!quote:
Dicht laten en bewaren voor een mooi momentquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ga ik doen met de fles wijn in mijn koelkast? Gekocht, maar nog niet gedronken.
ik dank Minthy trouwens zo ongeveer aan deze reeks tijdens SRquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zodra de SR invasie weer begint in dit topic ga ik onderduiken met Minthy en de andere autisten
Best bizar eigenlijk, aangezien ik meestal maak dat ik wegkomquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dank Minthy trouwens zo ongeveer aan deze reeks tijdens SR
Zeker weten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Pino had er een grote hand in natuurlijk!!quote:
Minthy is dus ook een handpop?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
En Pino had er een grote hand in natuurlijk!!![]()
Al klinkt dat ietwat ranzig zo
Heb je ook aan je date verteld dat je graag overal je handen instoptquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Minthy is dus ook een handpop?![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lijken me leuke gasten. Nu Van Velzen nog.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
Nick en Simon zijn 1 nacht te gast in het glazen huis. Ik wens ze veel plezier.
jijquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
Dat zijn leuke gasten ^o^quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
3!quote:
twitter:ruuddewild twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 20:21:10Heb je al geregeld dat ik het Glazen Huis in mag @sofievandenenk? http://t.co/4PSRB7pQzE reageer retweet
waarom eigenlijk niet? hij is toch ook ooit in de nacht begonnen? en hij is de jongste dus kan vast het makkeliojkste nachten doorhalen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kost luisteraars.
Overigens had ik niet verwacht dat Domien in de nacht zou draaien. Ik had daar "gewoon" gerard en coen verwacht
Nooit onder stoelen of banken geschoven dat ik dat wel een goed nummer vindquote:
Zij lijken me wel tofquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef MarijeH het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Ruud de Wild in het glazen huistwitter:ruuddewild twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 20:21:10Heb je al geregeld dat ik het Glazen Huis in mag @sofievandenenk? http://t.co/4PSRB7pQzE reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |