Ik vind het nut persoonlijk gering. Alleen vermindering van geklaag heeft enig nutquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Mede daardoor werden de randzaken en geklaag niet gepost in de SC.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Daar is de 3FM FOK! Facebookgroep toch voor?
3FM HOOLS. Overal hidden-Wilberts plaatsen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
Wij zijn nu wel een beetje de VBLers in MLN
Neem een Wilbert-UIquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
3FM HOOLS. Overal hidden-Wilberts plaatsen.
Nee.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor Panda dan
[ afbeelding ]
Boeiendquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:18 schreef BobW het volgende:
Geen graveyardshifts voor Gerard en maar twee keer 22-02
nu konden ze eindelijk eens alle nachtshifts door drie delen en echt alles husselen omdat er geen ochtend-dj inzit......quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:18 schreef BobW het volgende:
Geen graveyardshifts voor Gerard en maar twee keer 22-02
Ja jammer dat elke dag van 6 tot 18 hetzelfde is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu konden ze eindelijk eens alle nachtshifts door drie delen en echt alles husselen omdat er geen ochtend-dj inzit......
Dat kost luisteraars.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu konden ze eindelijk eens alle nachtshifts door drie delen en echt alles husselen omdat er geen ochtend-dj inzit......
alsof dat tijdens een CL wedstrijd van Ajax of het Nederlands elftal niet gebeurtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft niets met de mensen te maken, 100 posts in 10 minuten is gewoon veel te fucking veel. Posten om het posten
ADHD en een angststoornis mag je me aanrekenen, maar geen autisme!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zodra de SR invasie weer begint in dit topic ga ik onderduiken met Minthy en de andere autisten
Mag ik dan een gratis proefsessiequote:Op dinsdag 16 december 2014 18:02 schreef minthy het volgende:
[..]
ADHD en een angststoornis mag je me aanrekenen, maar geen autisme!!![]()
Al werk ik daar wel het liefst mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |