Heb je weer teveel poedersuiker in je neus gestopt ouwe snuifdoos?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zunne zwartjoekel. Oprotten uit het mooie blanke Nederland!
Word jij dat soort tergend ongrappige posts nou nooit zat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je weer teveel poedersuiker in je neus gestopt ouwe snuifdoos?
wat is daar nou weer mis meequote:
quote:
Ik en Nicolette moeten altijd heel hard lachen om onze coke grappen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Word jij dat soort tergend ongrappige posts nou nooit zat?
Ja das waar :pquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Die popcorngif plaatste je zelf.
Getverdemmequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aardig tegen de mensen.
Racist??quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
1 topic vol mutant en iedereen begint gvd de racist uit te hangen
Gelijk rassiessmeee roepen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
Het ons recht om te weten wat jouw afkomst is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelijk rassiessmeee roepen.
Ik heb nog niks slechts gezegd.
Ja, je bevindt je in uitstekend gezelschap.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik en Nicolette moeten altijd heel hard lachen om onze coke grappen.
! topic vol mutant en ik wil ook mensen het land uitzetten. Nou ja, mensen.... eentje danquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
Ik doe net alsof, politiek correct en zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GetverdemmeAls ik had geweten dat je zo iemand zou zijn...... Aardige mensen. Brrrrrrrr
Jullie recht ? Hoezo dat ? Vraag dat toch ook niet aan jullie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het ons recht om te weten wat jouw afkomst is.
volgens mutant01 stem je nu op Geertquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Racist??
De harde blanke waarheid, jonguh.
terecht denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
! topic vol mutant en ik wil ook mensen het land uitzetten. Nou ja, mensen.... eentje dan
Ik ben van Nederlandse afkomst maar in België geboren. True story, mijn mams en paps waren bij kennissen in Antwerpen toen ik opeens bijna een maand te vroeg kwamquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie recht ? Hoezo dat ? Vraag dat toch ook niet aan jullie?
GAhahahaahquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben van Nederlandse afkomst maar in België geboren. True story, mijn mams en paps waren bij kennissen in Antwerpen toen ik opeens bijna een maand te vroeg kwam
dan kun jij de infiltrant zijn als we straks de boel gaan democratiseren daarquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben van Nederlandse afkomst maar in België geboren. True story, mijn mams en paps waren bij kennissen in Antwerpen toen ik opeens bijna een maand te vroeg kwam
Je bent wel getint toch? Dat vind ik heel spannend allemaal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah ben hier geboren dus gewoon Nederlander.
Lach je me nou uit om waar ik geboren ben? Als we dat bij jouw soort doen is het ineens xenofoob zeker?quote:
Nee. Pffff wat een racismeroepers hierquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lach je me nou uit om waar ik geboren ben? Als we dat bij jouw soort doen is het ineens xenofoob zeker?
De Smet?quote:
Hoezo denk je dat ik getint ben ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent wel getint toch? Dat vind ik heel spannend allemaal.
Nee dan was het Yaseminquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Tem het volgende:
Yasmin is gewoon een Turk. Alles is begonnen in Turkije namelijk.
Dat hoop ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik getint ben ?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Tem het volgende:
Wel een mooie voor Wie is Het: Heb ik een snor?
Kan het nog steeds Yasmin zijn.
buigen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, je gaat echt buigen als je het weet.
ghehehehequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Tem het volgende:
Wel een mooie voor Wie is Het: Heb ik een snor?
Kan het nog steeds Yasmin zijn.
ze werd gewoon getriggered!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Mijn zus werkt nu al 5 jaar in België en was laatst echt boos toen we bij mijn moeder aan het eten waren. Omdat iemand Belse mayonaise zei.
'WAAR SLAAT DAT NOU OP?! Alsof ze dat in België zeggen. In België zeggen ze niet eens Bels dus ik vind het zo dom. Wat is dat denigrerend zeg, denk je dat je dan Vlaams praat of zo???'
Dan is het toch fijn om te kunnen zeggen dat ze niet zo moet zeuren omdat ik de enige ben die hier echt Bels is
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij maar 29 centimeter heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
buigen?
wat een homo erotisch gedoe vandaag, mutant wilde ook al in mijn hol enzo
Gekkigheid, ik val op exotische types.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent een Duindorper.
vandaar dat minderwaardigheidscomplexje denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij maar 29 centimeter heeft.
Mijn zus is zo iemand die zichzelf nu helemaal de bom vindt omdat ze toevallig in België werkt. Dan vindt ze het even leuk daar en besluit dat ze zich ineens als driekwart Belg gaat gedragen.quote:
Chris Zegers is nog steeds een mooie man.quote:
Hij is niet echt exotisch ....quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chris Zegers is nog steeds een mooie man.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien maak je nog wel kans bij hem, proberen kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien maak je nog wel kans bij hem, proberen kan nooit kwaadals hij gister bij mijn moeder was dan is chris zegers way out of his leagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just sayin
ze is wel liefOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien maak je nog wel kans bij hem, proberen kan nooit kwaadSamen met Chris het Zwitserleven gevoel ervaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat laag om zo over je moeder te praten, dit valt me van je tegen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij gister bij mijn moeder was dan is chris zegers way out of his league
just sayin
ze is wel lief
homoquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
wat nou man, chris zegers is gewoon een hele mooie maan
Maan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
wat nou man, chris zegers is gewoon een hele mooie maan
Niks mis met een beetje hommo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maan?
Aantrekkelijke vent, dat wel ja.
No hommo.
Gaat het nu weer over mutant?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
Gehandicapte getinte linkse homo's moeten we dan ook niet.
Blijf gewoon lekker in die stinkholen van je.
Het gaat eigenlijk nergens over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het nu weer over mutant?
No shit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk nergens over.
Kijk uit voor de mooie maan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon slapen. Fijne voorstelling nog, met jullie hoofden.
Trusten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
Truste !quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb al bijna een kratje op.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ik drink rooibosthee omdat ik stiekem een PvdA hippie ben.
echt nietquote:
Straks denken mensen dat ik niet eens in Duindorp woon, dat moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
omdat je een beetje een kutje bent
straks worden er weer allerlei mensen getriggered door je verzonnen verhalen
doe ff niet zo ordinairquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie hier van ?
[ afbeelding ]
Als ie bij me aan de deur staat met zijn bomgordeltje, krijgt ie een koud Colombiaans biertje van me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:41 schreef sp3c het volgende:
rare mensen zouden dat zijn
mogelijk mutant01 want die heeft ze natuurlijk allemaal op zijn zwarte lijst staan
Dikke tieten maar geen gezicht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat de rest.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
als specularium het had gepost had ik het een topshow gevonden maar van jou nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet gepast dus voor het strand ?
Welke ben jij?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de afwas maar geen zinquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als specularium het had gepost had ik het een topshow gevonden maar van jou niet
is er in de keuken niets te doen
kijk haar doen alsofquote:
Ben jij net zo foxy als je UI?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:46 schreef sp3c het volgende:
je was toch een hollander
wasmetdezetriggers?
Kinderen krijgen ook, wat heb jij je vrouw aangedaan man!quote:
Je bent dus blank? Dit is een fikse tegenvaller.quote:
Nicolette vindt van niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent dus blank? Dit is een fikse tegenvaller.
Da's waar, slaven zijn zwart.quote:
Nicolette moet gewoon haar bek houden verder.quote:
Waarom doet ze zo mysterieus, ik raak alleen maar meer verward.quote:
Hoezo focus je zo op mijn huidskleur. We zijn allemaal mens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen minderwaardigheidscomplex? Ik vind getinte mensen juist mooi.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo focus je zo op mijn huidskleur. We zijn allemaal mens.
Met het licht uit zijn we allemaal zwart.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
Allemaal?quote:
mocht je vriendinnetje willenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met het licht uit zijn we allemaal zwart.
Nee jij neukt de lampenkappen van het plafond.quote:
Ben jij ook getint dan? We zouden een keer kunnen bellen.quote:
Geen binnenhuisarchitect, die Duindorper.quote:
"Zou ik je een keertje alleen thuis kunnen opbellen"quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij ook getint dan? We zouden een keer kunnen bellen.
Zeg, medeZuidHollanders, dit is cultuur van de bovenste plank!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik kom ook uit Zuid-Holland maar dit zegt me niks. En het boeit me ook geen flikker eerlijk gezegd.
quote:
Oeh waar woon je? Misschien zijn we wel buren ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh waar woon je? Misschien zijn we wel buren ofzo.
Kun je eventueel haar snor likken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oeh waar woon je? Misschien zijn we wel buren ofzo.
quote:
Ik ben kwart Rotterdammer ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:56 schreef sp3c het volgende:
Rotterdam en cultuur horen niet in 1 zin
zeg dat nou niet, mani is al verliefd op jequote:
Hey jij ging slapen!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:58 schreef Uccie het volgende:
En ik maar denken dat Mata haags was #teleurstelling
Niet verstandelijk gehandicapt bedoel je?quote:
Mijn familiegeschiedenis doorgespit. Bijna iedereen komt uit Den Haag en omgeving. Tot ver terug bij sp3c in de buurt, toen het nog gewoon drassige kutgrond was.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:58 schreef Uccie het volgende:
En ik maar denken dat Mata haags was #teleurstelling
Mani met zijn duindorper vuurwerk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:59 schreef Uccie het volgende:
Ik sliep al...toen blies iemand de glasbak op denk ik.
Nee ok, dan is het goedquote:Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn familiegeschiedenis doorgespit. Bijna iedereen komt uit Den Haag en omgeving. Tot ver terug bij sp3c in de buurt, toen het nog gewoon drassige kutgrond was.
Ben je blank dan? Nou ik ben niet heel kieskeurig ofzo hoor.quote:
Je weet jezelf wel te verkopen zeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je blank dan? Nou ik ben niet heel kieskeurig ofzo hoor.
Onzin ik houd mij netjes aan de regels, maar op oudjaarsdag blaas ik de hele buurt op.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani met zijn duindorper vuurwerk.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet verstandelijk gehandicapt bedoel je?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani met zijn duindorper vuurwerk.
Heb de glasbakopblazer jouw kant op gestuurd. Slaap lekker!quote:Op woensdag 17 december 2014 00:03 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga ook maar slapen
misschien kan iemand takke ff triggeren met goede verhalen, dan hebben we hier morgen weer een supergezellig topic
Mijn stamboom gaat 2000 jaar terug in Groningen, roomblank dus ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet jezelf wel te verkopen zeg.
Trouwens ben jij blank ?
No hommo, dus nee.quote:
Oh. Ik val niet op blank. Sorryquote:Op woensdag 17 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn stamboom gaat 2000 jaar terug in Groningen, roomblank dus ja.
godverdomde kutallochtoonquote:Op woensdag 17 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo veel onzin verkondigen.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Ik val niet op blank. Sorry
dat zegt niets. Die van mij heeft wortels in Friesland en Zeeland.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedtijd sp3c, je begint wartaal uit te slaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
godverdomde kutallochtoon
terug naar je eigen land pls
Ik wil juist een donker kind... Zo'n halfbloedjequote:Op woensdag 17 december 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo veel onzin verkondigen.
Iedereen wil dat zijn kind blank is, al die privileges!
Dan ken je Aadje ook wel.quote:
Halfbloedjes zijn prachtig ja, maar als ik een kind bij je baar wordt dat toch een halfbloedje?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil juist een donker kind... Zo'n halfbloedje
Het is geen gadget.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil juist een donker kind... Zo'n halfbloedje
Weet niet precies hoe je dat wilt doen? Sowieso worden die te licht.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn prachtig ja, maar als ik een kind bij je baar wordt dat toch een halfbloedje?
Deze Aad?quote:
Truste, minihageneesje.quote:
Precies, het is een lieve jongen die Aad.quote:
Maar nog steeds mini.quote:
Waar sta ik ?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
Top 100 van dinsdag 16 december 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
12. 193 El_Matador
13. 192 Mani89
zal even kijken. Goed idee.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:12 schreef Tem het volgende:
Misschien ook nog foto's van Anouk haar 6 kinderen van 9 verschillende mannen?
Haha jij hebt echt geen leven!quote:Op woensdag 17 december 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
Top 100 van dinsdag 16 december 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
12. 193 El_Matador
13. 192 Mani89
Kun je zelf bekijken in GC.quote:
ja, zeg, jij bent werkloos, ik niet.quote:
Wie zegt dat ik werkloos ben ?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, zeg, jij bent werkloos, ik niet.
Top!quote:Op woensdag 17 december 2014 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk eens Yasmin!
GC / Dagcijfers #234
Die Duindorper van je.quote:
Jij ook hè!quote:Op woensdag 17 december 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah.
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie.
Buenas noches.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah.
Ik ga slapen. Slaap lekker jullie.
Fijne dromen toegewenst Specularium.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fijne dromen toegewenst Specularium.
Jazeker, hand in hand liepen we heel de buurt op te blazen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb jij fijne dromen gehad over Mani?
Hoi Stijn, nog 1 nachtje slapen.quote:
Romantisch.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jazeker, hand in hand liepen we heel de buurt op te blazen.
LOLquote:Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik ben, een hele romantische jongen.
Dat wist ik wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik ben, een hele romantische jongen.
Arie dacht ook: ik kan wel een leuk reisje gebruiken, de Veluwe heb ik al gezien tenslotte.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Door ze een heftige tocht door de Argentijnse jungle te laten maken
Ik ben al met Mani de buurt aan het opblazen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
Date tussen Specularium en Njo in het verschiet?
Ik moest redelijk hard lachen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
In het programma De Roze Wildernis probeert Arie Boomsma vier homofobe vaders dichter bij hun homoseksuele zoons te laten komen. .
Ver schieten dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben al met Mani de buurt aan het opblazen.
Bedankt voor deze gouden tip.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Arie, Arie, Arie.
Vanavond bij RTL Late nIght
In het programma De Roze Wildernis probeert Arie Boomsma vier homofobe vaders dichter bij hun homoseksuele zoons te laten komen. Zo kwam de 21-jarige Danley erachter dat zijn vader Henk zelfs heeft vastgezeten voor geweld tegen een homoseksueel. Door ze een heftige tocht door de Argentijnse jungle te laten maken hoopt Arie de moeizame band tussen deze jonge homo's en hun vaders te verbeteren. Aan tafel bij Humberto vertelt hij samen met Danley en Henk of dat gelukt is.
Ik heb gewoon een pizza besteld.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef YokiKater het volgende:
Even een kilo gehakt bakken, het is tenslotte woensdag.
Nog even volhouden Uc!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pizza besteld.
Weer pas 19u thuis
Aangenaa kennis te maken, ik ben Uccie.quote:
Hoi Uccie, ik ben Karel Kastfascist.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aangenaa kennis te maken, ik ben Uccie.
Pizzaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een pizza besteld.
Weer pas 19u thuis
Dag Karelquote:Op woensdag 17 december 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Uccie, ik ben Karel Kastfascist.
Salami kaasquote:
Hallo Uccie.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aangenaa kennis te maken, ik ben Uccie.
Dag hete Peter, ik ben meer van de hete peper.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo Uccie.
Aangenaam. Ik ben Hete Peter.
Dan bent u bij mij aan het goede adres.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dag hete Peter, ik ben meer van de hete peper.
Hoi madame Jeanette.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dag hete Peter, ik ben meer van de hete peper.
In mijn eten hèquote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan bent u bij mij aan het goede adres.
Je hebt betere... 1/10quote:
Wel.quote:
Timmm zit zeker weer de kantjes er vanaf te lopen?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet het.. Ik zit met mijn kop even bij de FP.
Timtim is juist een held. Die kan ik niets maar dan ook helemaal niets kwalijk nemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmm zit zeker weer de kantjes er vanaf te lopen?
Ik voel hete mannenliefde.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Timtim is juist een held. Die kan ik niets maar dan ook helemaal niets kwalijk nemen.
Glascontainers opblazen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
Nu het daar over gaat, waar is Mani?
Je minnaar heeft een dubbele agenda.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
Nu het daar over gaat, waar is Mani?
Sommige doen het niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Arno denkt dat dat hip is. Retro-hipster.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
Arnie moet die troep natuurlijk kijken van zijn vriendin.
Ja, zogenaamd weer.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef YokiKater het volgende:
Is iedereen vuurwerk afsteken op het pleintje of zo?
Dat mag.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zat vanavond even de BNW-en VBL rellen te volgen.
Verder wat Yoki zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |