Heb je weer teveel poedersuiker in je neus gestopt ouwe snuifdoos?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zunne zwartjoekel. Oprotten uit het mooie blanke Nederland!
Word jij dat soort tergend ongrappige posts nou nooit zat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je weer teveel poedersuiker in je neus gestopt ouwe snuifdoos?
wat is daar nou weer mis meequote:
quote:
Ik en Nicolette moeten altijd heel hard lachen om onze coke grappen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Word jij dat soort tergend ongrappige posts nou nooit zat?
Ja das waar :pquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Die popcorngif plaatste je zelf.
Getverdemmequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aardig tegen de mensen.
Racist??quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
1 topic vol mutant en iedereen begint gvd de racist uit te hangen
Gelijk rassiessmeee roepen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
Het ons recht om te weten wat jouw afkomst is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelijk rassiessmeee roepen.
Ik heb nog niks slechts gezegd.
Ja, je bevindt je in uitstekend gezelschap.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik en Nicolette moeten altijd heel hard lachen om onze coke grappen.
! topic vol mutant en ik wil ook mensen het land uitzetten. Nou ja, mensen.... eentje danquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
Ik doe net alsof, politiek correct en zo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GetverdemmeAls ik had geweten dat je zo iemand zou zijn...... Aardige mensen. Brrrrrrrr
Jullie recht ? Hoezo dat ? Vraag dat toch ook niet aan jullie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het ons recht om te weten wat jouw afkomst is.
volgens mutant01 stem je nu op Geertquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Racist??
De harde blanke waarheid, jonguh.
terecht denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
! topic vol mutant en ik wil ook mensen het land uitzetten. Nou ja, mensen.... eentje dan
Ik ben van Nederlandse afkomst maar in België geboren. True story, mijn mams en paps waren bij kennissen in Antwerpen toen ik opeens bijna een maand te vroeg kwamquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jullie recht ? Hoezo dat ? Vraag dat toch ook niet aan jullie?
GAhahahaahquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben van Nederlandse afkomst maar in België geboren. True story, mijn mams en paps waren bij kennissen in Antwerpen toen ik opeens bijna een maand te vroeg kwam
dan kun jij de infiltrant zijn als we straks de boel gaan democratiseren daarquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben van Nederlandse afkomst maar in België geboren. True story, mijn mams en paps waren bij kennissen in Antwerpen toen ik opeens bijna een maand te vroeg kwam
Je bent wel getint toch? Dat vind ik heel spannend allemaal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Nah ben hier geboren dus gewoon Nederlander.
Lach je me nou uit om waar ik geboren ben? Als we dat bij jouw soort doen is het ineens xenofoob zeker?quote:
Nee. Pffff wat een racismeroepers hierquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lach je me nou uit om waar ik geboren ben? Als we dat bij jouw soort doen is het ineens xenofoob zeker?
De Smet?quote:
Hoezo denk je dat ik getint ben ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent wel getint toch? Dat vind ik heel spannend allemaal.
Nee dan was het Yaseminquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Tem het volgende:
Yasmin is gewoon een Turk. Alles is begonnen in Turkije namelijk.
Dat hoop ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik getint ben ?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Tem het volgende:
Wel een mooie voor Wie is Het: Heb ik een snor?
Kan het nog steeds Yasmin zijn.
buigen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee man, je gaat echt buigen als je het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |