ghehehehequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Tem het volgende:
Wel een mooie voor Wie is Het: Heb ik een snor?
Kan het nog steeds Yasmin zijn.
ze werd gewoon getriggered!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Mijn zus werkt nu al 5 jaar in België en was laatst echt boos toen we bij mijn moeder aan het eten waren. Omdat iemand Belse mayonaise zei.
'WAAR SLAAT DAT NOU OP?! Alsof ze dat in België zeggen. In België zeggen ze niet eens Bels dus ik vind het zo dom. Wat is dat denigrerend zeg, denk je dat je dan Vlaams praat of zo???'
Dan is het toch fijn om te kunnen zeggen dat ze niet zo moet zeuren omdat ik de enige ben die hier echt Bels is
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij maar 29 centimeter heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
buigen?
wat een homo erotisch gedoe vandaag, mutant wilde ook al in mijn hol enzo
Gekkigheid, ik val op exotische types.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent een Duindorper.
vandaar dat minderwaardigheidscomplexje denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat hij maar 29 centimeter heeft.
Mijn zus is zo iemand die zichzelf nu helemaal de bom vindt omdat ze toevallig in België werkt. Dan vindt ze het even leuk daar en besluit dat ze zich ineens als driekwart Belg gaat gedragen.quote:
Chris Zegers is nog steeds een mooie man.quote:
Hij is niet echt exotisch ....quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chris Zegers is nog steeds een mooie man.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien maak je nog wel kans bij hem, proberen kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien maak je nog wel kans bij hem, proberen kan nooit kwaadals hij gister bij mijn moeder was dan is chris zegers way out of his leagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just sayin
ze is wel liefOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien maak je nog wel kans bij hem, proberen kan nooit kwaadSamen met Chris het Zwitserleven gevoel ervaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat laag om zo over je moeder te praten, dit valt me van je tegen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij gister bij mijn moeder was dan is chris zegers way out of his league
just sayin
ze is wel lief
homoquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
wat nou man, chris zegers is gewoon een hele mooie maan
Maan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:27 schreef sp3c het volgende:
wat nou man, chris zegers is gewoon een hele mooie maan
Niks mis met een beetje hommo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maan?
Aantrekkelijke vent, dat wel ja.
No hommo.
Gaat het nu weer over mutant?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
Gehandicapte getinte linkse homo's moeten we dan ook niet.
Blijf gewoon lekker in die stinkholen van je.
Het gaat eigenlijk nergens over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het nu weer over mutant?
No shit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk nergens over.
Kijk uit voor de mooie maan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon slapen. Fijne voorstelling nog, met jullie hoofden.
Trusten!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
Truste !quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb al bijna een kratje op.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ik drink rooibosthee omdat ik stiekem een PvdA hippie ben.
echt nietquote:
Straks denken mensen dat ik niet eens in Duindorp woon, dat moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef sp3c het volgende:
omdat je een beetje een kutje bent
straks worden er weer allerlei mensen getriggered door je verzonnen verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |