doe ff niet zo ordinairquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie hier van ?
[ afbeelding ]
Als ie bij me aan de deur staat met zijn bomgordeltje, krijgt ie een koud Colombiaans biertje van me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:41 schreef sp3c het volgende:
rare mensen zouden dat zijn
mogelijk mutant01 want die heeft ze natuurlijk allemaal op zijn zwarte lijst staan
Dikke tieten maar geen gezicht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat de rest.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
als specularium het had gepost had ik het een topshow gevonden maar van jou nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet gepast dus voor het strand ?
Welke ben jij?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de afwas maar geen zinquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
als specularium het had gepost had ik het een topshow gevonden maar van jou niet
is er in de keuken niets te doen
kijk haar doen alsofquote:
Ben jij net zo foxy als je UI?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:46 schreef sp3c het volgende:
je was toch een hollander
wasmetdezetriggers?
Kinderen krijgen ook, wat heb jij je vrouw aangedaan man!quote:
Je bent dus blank? Dit is een fikse tegenvaller.quote:
Nicolette vindt van niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent dus blank? Dit is een fikse tegenvaller.
Da's waar, slaven zijn zwart.quote:
Nicolette moet gewoon haar bek houden verder.quote:
Waarom doet ze zo mysterieus, ik raak alleen maar meer verward.quote:
Hoezo focus je zo op mijn huidskleur. We zijn allemaal mens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen minderwaardigheidscomplex? Ik vind getinte mensen juist mooi.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo focus je zo op mijn huidskleur. We zijn allemaal mens.
Met het licht uit zijn we allemaal zwart.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
Allemaal?quote:
mocht je vriendinnetje willenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met het licht uit zijn we allemaal zwart.
Nee jij neukt de lampenkappen van het plafond.quote:
Ben jij ook getint dan? We zouden een keer kunnen bellen.quote:
Geen binnenhuisarchitect, die Duindorper.quote:
"Zou ik je een keertje alleen thuis kunnen opbellen"quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij ook getint dan? We zouden een keer kunnen bellen.
Zeg, medeZuidHollanders, dit is cultuur van de bovenste plank!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik kom ook uit Zuid-Holland maar dit zegt me niks. En het boeit me ook geen flikker eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |