neequote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef vera166 het volgende:
JA HAHAHAHAHAHAHA FUCK IEDEREEN IK HEB EEN FIPO
Je zegt net dat je daar niet aan doet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef vera166 het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef vera166 het volgende:
Daar staat wel wat tegenover hequote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef vera166 het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef vera166 het volgende:
Twee keer zelfs in dit topicquote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef vera166 het volgende:
* Remqo pinkt traantje wegquote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mooi he, om te zien hoe ze groot worden
Soms valt het tegen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mooi he, om te zien hoe ze groot worden
quote:
ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]![]()
eindelijk de dag die je wist die ging komen
ik heb fristi dus wil je ook wat?quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar staat wel wat tegenover he![]()
quote:
i do wut i wantquote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zegt net dat je daar niet aan doet.
geroyeerdquote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is het met je peent Remqo?
Heb vandaag niet zo'n zin om verder te gaanquote:Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe is het met je peent Remqo?
quote:
kots+melk en aardbei, alleen de consument weet dat niet.quote:
Elke afwijzing maakt me sterker, elke afwijzing brengt me meer op het pad dat mij leidt naar jouquote:
hehehquote:
Baasje!quote:
Jammer! KLB verdient wel een mooie peentquote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb vandaag niet zo'n zin om verder te gaan![]()
Wel een Tatjana aandachtshoeren paint gemaakt vandaag.
Hoink?quote:Op maandag 15 december 2014 21:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Elke afwijzing maakt me sterker, elke afwijzing bernegt me mee rop het pad dat mij leidt naar jou
oh wacht...
ik heb een vrouw ...
laatmaar
Werd gevraagd of ik docent wilde worden op Windesheimquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer! KLB verdient wel een mooie peent
Link naar Tatjana?
Goed verhaal.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Werd gevraagd of ik docent wilde worden op WindesheimTyf toch op. Ik ga geen kleuters lesgeven
![]()
Tevens verdient het geen kont (ok, per uur zal het nog wel redelijk zijn met die docenten-werkdagen)
Maar je wordt niet betaald voor de overuren die je maakt thuisquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Werd gevraagd of ik docent wilde worden op WindesheimTyf toch op. Ik ga geen kleuters lesgeven
![]()
Tevens verdient het geen kont (ok, per uur zal het nog wel redelijk zijn met die docenten-werkdagen)
Lees de OP.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef vera166 het volgende:
ja wtf is dat tatjana stemgebeuren :S ik word genoemd daarin maar ik kan niet vinden wat dat inhoudt
ik lijk niet eens op haar
Dat je een babe bentquote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef vera166 het volgende:
ja wtf is dat tatjana stemgebeuren :S ik word genoemd daarin maar ik kan niet vinden wat dat inhoudt
ik lijk niet eens op haar
Nou dan weet je het tochquote:
Ohquote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je al eens gepost Toot
coolquote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is ze ook
Voor Vera zou ik eenmalig celibatair opgeven
Er staat ook nog een spoiler.quote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee daarin staan alleen regels en dat gebeuren wat je moet quoten om te stemmem
Gewoon terechte nominatie.quote:
Als ik win in de categorie Tatjana, dan laat ik ze vergroten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeden peent wel, al vind ik de tetten nog meevallen
jij wil geen ventquote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
als je met me trouwt en we in spanje gaan wonen misschien
Toto wil graag later in Lissabon wonen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
quote:
Ja dat is het inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor domme mensen lijk ik dom
quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
het wordt trouwens lissabon denk ik dus
: ')quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto wil graag later in Lissabon wonen.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee wat doe je met mijn vertrouwen in jou
wat doe je met mijn leven
je ruineert alles
quote:
Terecht, Lissabon is een van de mooiste en meest sfeervolle steden van Europa.quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto wil graag later in Lissabon wonen.
kloptquote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hjb dat zeg je zeker omdat die van mij een dag bleef staan gvd
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij wil geen vent
ik ben toch een vent
negeer me niet ah zemmelquote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
Flikker op joh, teringnaziquote:
Dat is het punt nietquote:Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Automaat geschakeld!!!!!!!!!!!!
= scooter op 4 wielen
quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. En je aantal notes. Nog een zo'n opmerking en ik druk op TR
snitchquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. En je aantal notes. Nog een zo'n opmerking en ik druk op TR
terechte klacht pls stoot me af voordat het te laat isquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja uh uh
uh
uh
ik weet niet wat ik met jou moet
je probeert me te hosselen
Ik heb wel eens een bloeddruk van 202/67 gehadquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
NSB'er met je nazivriendje.quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol ghphquote:
jij moet een vent zijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
terechte klacht pls stoot me af voordat het te laat is
oh wacht
je komt niet van vera166 af haha
quote:
janken in een slowchat... meh.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij gebrek aan moderators, moet toch iemand het doen
niemand weet of ik een flamoes heb muahhaahahquote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij moet een vent zijn
ben nog nooit door iemand met een flamoesje gehosseld
nja BIJNA nooit dan
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij moet een vent zijn
ben nog nooit door iemand met een flamoesje gehosseld
nja BIJNA nooit dan
0 gelukkigquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..
mag ik voelenquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
niemand weet of ik een flamoes heb muahhaahah
wat een smerig woord is dat srs niet gebruiken
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar niet het logo van de SS als UI nemen.
Teringnazi![]()
oké naziboiquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.
Maar je doet maar
Kun jij niet gewoon weggaan?quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.
Maar je doet maar
quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denken dat hij mijn vriend isIk word gedwongen. Net als prins Bernhard.
Sowieso door demon. Waarschijnlijk ook wel door Slaapzakquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..
Ik ben veel te oud voor demon manquote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sowieso door demon. Waarschijnlijk ook wel door Slaapzak
dat is ook weer bietje overdreven geloof ikquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud voor demon man
Die wil ze liever van de helft van mijn leeftijd
Oeps, dacht dat je 13 wasquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat valt meequote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook weer bietje overdreven geloof ik
Beetje apart dat hij een pedo is en op een openbaar forum een karikatuur van zichzelf gaat vormen en dat nog raar opkijkt dat hij bedreigt wordt, gedoxt wordt, aangegeven wordt, en (irl) aangepakt wordt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK! is alles dat je nodig hebtquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
4chan:')
Vroeger was ik een 9gagger.
Nu is het al een paar jaar overrated.
hij lokt wel vies uit jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Beetje apart dat hij een pedo is en op een openbaar forum een karikatuur van zichzelf gaat vormen en dat nog raar opkijkt dat hij bedreigt wordt, gedoxt wordt, aangegeven wordt, en (irl) aangepakt wordt.
Vroeger speelde je nog met barbies gvd.quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
baequote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik app je straks over de tijd en locatie bae
Hoe jong zijn die jongetjes dan waar hij op geilt?quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Beetje apart dat hij een pedo is en op een openbaar forum een karikatuur van zichzelf gaat vormen en dat nog raar opkijkt dat hij bedreigt wordt, gedoxt wordt, aangegeven wordt, en (irl) aangepakt wordt.
12/13 ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe jong zijn die jongetjes dan waar hij op geilt?
Je moet wat om de tijd te dodenquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Brugklassers.quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
12-13quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
13quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
13quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rezquote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Best vermakelijk. Rezanalia tegen tong
nicequote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies dezelfde tijd
Zolang je maar geen deel bent van de Fedora.... Feminist...quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik knipte de haren eraf en verfde het zwarte met nagellak.quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger speelde je nog met barbies gvd.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zolang je maar geen deel bent van de Fedora.... Feminist...
Reddit army!
quote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Oh ben je emo? deadprez geilt daar op en dan doe je ook nog eens hetzelfde als zijn vriendin... Oh oh..quote:Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik knipte de haren eraf en verfde het zwarte met nagellak.
Dus spelen weet ik niet..
Dat lijkt maar zo, door die smiley van hem.quote:
toen ik begon met fok heb ik mezelf beloofd nooit verliefd te worden op een fokker maar het onvoorstelbare is nu gebeurd.quote:
match made in heavenquote:Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ben je emo? deadprez geilt daar op en dan doe je ook nog eens hetzelfde als zijn vriendin... Oh oh..
oja dat is wel zo waarschijnlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, door die smiley van hem.
wil je me wijfie zijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
toen ik begon met fok heb ik mezelf beloofd nooit verliefd te worden op een fokker maar het onvoorstelbare is nu gebeurd.
Regel nummer 1 van FOK!ken, nooit verliefd worden op een FOK!ker #DontfallinloveonFOK!quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
toen ik begon met fok heb ik mezelf beloofd nooit verliefd te worden op een fokker maar het onvoorstelbare is nu gebeurd.
Jullie beoordelen ook snel iemand hč.quote:Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ben je emo? deadprez geilt daar op en dan doe je ook nog eens hetzelfde als zijn vriendin... Oh oh..
Alsof dat zo verleidelijk isquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Regel nummer 1 van FOK!ken, nooit verliefd worden op een FOK!ker #DontfallinloveonFOK!
quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
oja dat is wel zo waarschijnlijk
toch heb ik geen last van hem en ik snap niet dat anderen dat wel hebben
sterker nog ik zie nooit posts van hem
Hij vindt het hier niet meer leuk.quote:Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef HPLC het volgende:
Ik vind hem de laatste tijd nogal afwezig. eerlijk gezegd.
GC / Dagcijfers #234
6 keer in de top 100 van de dag deze maand, waarvan maar 1 keer meer dan 100 posts. De beste man heeft eindelijk een verdiende leven gevonden.
Last is een beetje overdreven idd, maar ik vind hem verder ook niet echt een vermakelijke user. Hij heeft wel een goede muzieksmaak.quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
oja dat is wel zo waarschijnlijk
toch heb ik geen last van hem en ik snap niet dat anderen dat wel hebben
sterker nog ik zie nooit posts van hem
Wat een heerlijke droogkloot die Tongquote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Zowel Danny (knorretje) als yvonne (iteejer) heeft een partner hier. Dus dat is ook mijn droomquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Regel nummer 1 van FOK!ken, nooit verliefd worden op een FOK!ker #DontfallinloveonFOK!
heb je daar nog foto's van?quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jullie beoordelen ook snel iemand hč.
Dat betekent niet dat ik emo ben![]()
Al had ik wel een kleine alternatieve tijd.
waarom heb je dan C:\Fapping\mortax1.jpg ?quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof dat zo verleidelijk is
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Last is een beetje overdreven idd, maar ik vind hem verder ook niet echt een vermakelijke user. Hij heeft wel een goede muzieksmaak.
snap ik, fok is soms helemaal niet leukquote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Hij vindt het hier niet meer leuk.
Soms was het wel grappig. Als hij weer eens met smegmanus in aanraking kwam en ONZ vol ging spammen met links naar zijn topics. Ik moet gewoon alweer lachen bij het ideequote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Last is een beetje overdreven idd, maar ik vind hem verder ook niet echt een vermakelijke user. Hij heeft wel een goede muzieksmaak.
jaquote:
shitquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mortaxx lijkt niet genoeg op een hippiezwerver voor mij, sry.quote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
waarom heb je dan C:\Fapping\mortax1.jpg ?
Oh dat is van voor mijn tijd denk ik, of dat heb ik gewoon nooit meegekregenquote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms was het wel grappig. Als hij weer eens met smegmanus in aanraking kwam en ONZ vol ging spammen met links naar zijn topics. Ik moet gewoon alweer lachen bij het idee
hoiquote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mortaxx lijkt niet genoeg op een hippiezwerver voor mij, sry.
Nee blijfquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef vera166 het volgende:
doei lieve mensen ik ga er vandoorlove jullie
Je bedoelt, je bent niet lekker genoeg voor mortie?quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dacht dat jij op hipsters geildequote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niemand lacht meer om hem... Pijnlijke constateringquote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Hij vindt het hier niet meer leuk.
ok doei gr grquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef vera166 het volgende:
Aaawwwquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef vera166 het volgende:
Het komt ook wel door hem dat tong daar weinig meer post denk ik. Heeft best vaak een aanvaring met hem gehad met diverse bans die daarop volgdenquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat is van voor mijn tijd denk ik, of dat heb ik gewoon nooit meegekregen
;$quote:
ben je geobsedeerd door mortaxx, toevallig?quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bedoelt, je bent niet lekker genoeg voor mortie?
dat zeg ik, jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dacht dat jij op hipsters geilde
Dit is de kloon van Mortaxx speciaal voor zijn wereldreis.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
ben je geobsedeerd door mortaxx, toevallig?
Eerste keer dat ik Mortaxx mention, maar ok, nee.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
;$
[..]
ben je geobsedeerd door mortaxx, toevallig?
[..]
dat zeg ik, ja
dit jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat ik gewoon een tuinbroek aan zou trekken met een paars kleurtje in mijn korte koppie en lekker scharen met een niet mannelijke lesbo.
Heb je geen moeder?quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef john-hert het volgende:
Heb toen straks wat schoon moeten maken met allesreiniger, nu krijg ik spontaan ebola achter mijn PC van de allesreiniger-dampen die nog aan mijn handen hangen![]()
Verder wel een stormlooptopic deze.
rip hertquote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef john-hert het volgende:
Heb toen straks wat schoon moeten maken met allesreiniger, nu krijg ik spontaan ebola achter mijn PC van de allesreiniger-dampen die nog aan mijn handen hangen![]()
ik ook alleen dan ben ik wel gewoon lekker en vinger ik mezelf terwijl ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Catkiller het volgende:
Denk dat ik gewoon een tuinbroek aan zou trekken met een paars kleurtje in mijn korte koppie en lekker scharen met een niet mannelijke lesbo.
Paars is wel een beetje passé. Liever iets als groen of blauw.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Catkiller het volgende:
wel een chille manier om dood te gaan lijkt me datquote:Op maandag 15 december 2014 21:50 schreef Catkiller het volgende:
Kan ook koolmonoxide zijn trouwens bel de brandweer voor de zekerheid of ga naar buiten terwijl je iets of iemand waar je weinig om geeft binnen laat zitten.
Dit topic gaat harder dan ebola zich kan verspreidenquote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef john-hert het volgende:
Doe 't hem na, dan weet je het zeker.quote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel een chille manier om dood te gaan lijkt me dat
wat een sneu scenario is ditquote:Op maandag 15 december 2014 21:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ook alleen dan ben ik wel gewoon lekker en vinger ik mezelf terwijl ik in de spiegel kijk
Doodsverwensing.quote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Doe 't hem na, dan weet je het zeker.
RIP in vredequote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jawel maar daar heb ik niets over te zeggen
[..]
RIP aan de nabestaande
De enige chille manier om dood te gaan is op het strijdveld. Heb ik geleerd na Vikings te kijkenquote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel een chille manier om dood te gaan lijkt me dat
Wow hard manquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Doe 't hem na, dan weet je het zeker.
Is geen doodsverwensing. Ik zei niet dat ik je dood wilde, alleen dat als je het na zou doen dat je het dan zeker weetquote:
Vikingsquote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De enige chille manier om dood te gaan is op het strijdveld. Heb ik geleerd na Vikings te kijken
[..]
Wow hard man
Maar ik welquote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef john-hert het volgende:
Jawel maar daar heb ik niets over te zeggen
Komt ie weer met zijn autistenpraatjes hoorquote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is geen doodsverwensing. Ik zei niet dat ik je dood wilde, alleen dat als je het na zou doen dat je het dan zeker weet
Beter lezen prez. Ik weet dat je dat niet goed af gaat.
Ik heb van Vikings geleerd dat de Blood Eagle, geen chille manier is om dood te gaanquote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De enige chille manier om dood te gaan is op het strijdveld. Heb ik geleerd na Vikings te kijken
Snap wel dat jij dat adoreert ja, lekker andersgelovigen kapot maken en hun vrouwen verkrachten en hun bezittingen plunderen gewoon omdat het kan.quote:
Alles wat slimmer dan jou is (vrijwel alles behalve isaac_cuenca dus) bestempelen als autistisch gaat je niet helpen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn autistenpraatjes hoor
Goed dat je kapot maken en verkrachten in die volgorde zet. That's how I Roll(o)!quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap wel dat jij dat adoreert ja, lekker andersgelovigen kapot maken en hun vrouwen verkrachten en hun bezittingen plunderen gewoon omdat het kan.
jij bent gewoon jaloers omdat jij niet op jezelf kan vingerenquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat een sneu scenario is dit
Echt he, dat is de enige reden eigenlijk dat ik een viking zou willen zijn ook meteen.quote:
Zij is lekkerquote:
Dan jouquote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Alles wat slimmer dan jou is (vrijwel alles behalve isaac_cuenca dus) bestempelen als autistisch gaat je niet helpen.
Jezelf vingeren terwijl je hard moet huilen vanwege je lage zelfbeeld werkt dan ook niet inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers omdat jij niet op jezelf kan vingeren
Weet ik.quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Die moet ik je geven, in grammatica overtref je me.
Als je de lerares zou hebben gehad die wij hadden dan zou je niet op de les letten maar op haar.quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
Die lessen Nederlands op het vwo zijn ook niet al te best meer hč.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers omdat jij niet op jezelf kan vingeren
quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezelf vingeren terwijl je hard moet huilen vanwege je lage zelfbeeld werkt dan ook niet inderdaad.
Ik vond ze alle twee wel appetijtelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zij is lekker
Die prinses Arsloch vind ik maar een eng wijf.
Had je er toen nog niet voor gekozen om homo te wordenæquote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je de lerares zou hebben gehad die wij hadden dan zou je niet op de les letten maar op haar.
whehequote:Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je er toen nog niet voor gekozen om homo te wordenæ
Zelfs homo's kunnen sommig vrouwelijk schoon niet achterwegen latenquote:Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je er toen nog niet voor gekozen om homo te wordenæ
Die geilert die een broedstation voor reuzen denkt te kunnen wordenquote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef HPLC het volgende:
Ik vond die ene in Engeland ook wel knap. Dat wijf dat eerst met Dagestan wilde, maar toen maar met een paar soldaten ging
hehehquote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen sommig vrouwelijk schoon niet achterwegen laten(Ich bin einfach ein Verräter)
aha de aloude truc doe alsof je homo bent in de hoop dat een vriendin zit uitkleed waar je bij bent omdat het je toch niks doet zodat je toch nog eens in je leven tieten in het echt kan zien.quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zelfs homo's kunnen sommig vrouwelijk schoon niet achterwegen laten(Ich bin einfach ein Verräter)
Dat wordt deze zomer pasquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Remqo het volgende:
Ik kan niet wachten op S3
Vikings![]()
Ragnar
Iemand heeft het na al die jaren doorquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
aha de aloude truc doe alsof je homo bent in de hoop dat een vriendin zit uitkleed waar je bij bent omdat het je toch niks doet zodat je toch nog eens in je leven tieten in het echt kan zien.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
aha de aloude truc doe alsof je homo bent in de hoop dat een vriendin zit uitkleed waar je bij bent omdat het je toch niks doet zodat je toch nog eens in je leven tieten in het echt kan zien.
Die ja, De naam was trouwens Athelstanquote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die geilert die een broedstation voor reuzen denkt te kunnen worden
Let it go.quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
help de site van arcee is down, nu kan ik niet zien hoeveel posts ik vandaag heb
Nog steeds genoeg om een leven te moeten gaan zoeken gok ikquote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
help de site van arcee is down, nu kan ik niet zien hoeveel posts ik vandaag heb
quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg om een leven te moeten gaan zoeken gok ik
Het duurt veel te lang, maar ik vertrouw erop dat het weer een goed seizoen gaat worden.quote:Op maandag 15 december 2014 22:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat wordt deze zomer pasBut it's gonna be worth it
denk het niet, dat zal fylax wel weer zijnquote:
Komt door die kinderlijke energie die jij niet meer hebt.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk het niet, dat zal fylax wel weer zijn
kloptquote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door die kinderlijke energie die jij niet meer hebt.
Ach ja, het had erger kunnen zijn, je had ook zo oud kunnen zijn als slappe zak.quote:
Deze:quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door die kinderlijke energie die jij niet meer hebt.
hehehquote:Op maandag 15 december 2014 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach ja, het had erger kunnen zijn, je had ook zo oud kunnen zijn als slappe zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |