beef oder niet maakt niet uit.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierik weet ook niet of ik soms aardig of niet aardig op iemand moet reageren omdat ik dus niet weet of ik internetfittie met die persoon heb oder nicht
de ekte struggles
nee <3quote:
ik wil dat ook godverdommequote:
mooie uitspraakquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
beef oder niet maakt niet uit.
elke reactie is weer een kans om te veranderen hoe je band is met die persoon.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokPROUD TO BE CELIBATAIR
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen haat. Enkel medelijden
okquote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef vera166 het volgende:
als ik de lapo heb sorry ik maak geen nieuw topic dat kan ik niet
Ik ben tranny, da's anders.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokPROUD TO BE CELIBATAIR
ik ben na de eerste 1000 mannen celibatair geworden srryquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?![]()
Ik moet gewoon zo'n celibataire met een strakke doos a la vera hebben dan.
tranen wellen opquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Blackings het volgende:
elke reactie is weer een kans om te veranderen hoe je band is met die persoon.
Een veer kriebelt meer dan een boomstamquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?![]()
Ik moet gewoon zo'n celibataire met een strakke doos a la vera hebben dan.
ik zie iedereen en jezelf zeggen dat je slim bent dus nee.quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn intelligentie wordt juist vaak onderschat
Irl bedoel ik hequote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie iedereen en jezelf zeggen dat je slim bent dus nee.
nee want wil geen tt verzinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |