Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef vera166 het volgende:
[..]
de users in dit topic zijn eigenlijk verrassend chill dat moet ik ook toegeven
lobi
Je hebt kaartjes gewonnen voor Braddie in Concert. Gefeliciteerd.quote:
Absolute zero chillquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.
Jij eerst.quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lengte en gewicht pls voor vleeskeuring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Nog beter; zal ik jou eens even lekker in je kont neuken?quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef vera166 het volgende:
Zal ik jou eens even lekker in je kont neuken
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierik weet ook niet of ik soms aardig of niet aardig op iemand moet reageren omdat ik dus niet weet of ik internetfittie met die persoon heb oder nicht
de ekte struggles
Geen fotografisch geheugen hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierik weet ook niet of ik soms aardig of niet aardig op iemand moet reageren omdat ik dus niet weet of ik internetfittie met die persoon heb oder nicht
de ekte struggles
NEINquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog beter; zal ik jou eens even lekker in je kont neuken?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij eerst.30 gramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat doen mannenquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik heb het ene topic een dikke fittie met users die ik het volgende topic back als een echt bro
Dat is FOK!
ditquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik heb het ene topic een dikke fittie met users die ik het volgende topic back als een echt bro
Dat is FOK!
stoer doen met je nerdstatusquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen fotografisch geheugen hebben
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij eerst.9 cm lang 10 cm diameter kom haten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
hoiquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
fotografisch geheugen hebben lijkt me wel echt dope
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar zou je nog steeds weigeren als ik voor je stond?![]()
Daarom weet jij ook bijna ieder antwoord in de quiz toch?quote:
Geen haat. Enkel medelijdenquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
9 cm lang 10 cm diameter kom haten dan.
jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daarom weet jij ook bijna ieder antwoord in de quiz toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |