quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon een keertje de les verstoren.
Dan moet je nablijven.
Ja, want leraren verdienen zo veel...quote:
Die kinderen zijn dus even oud als dat jij bent? Dat lijkt me afknapper genoeg, dat het je vader had kunnen zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, oude getrouwde mannen met kinderen
Zoek toch lekker iemand van je eigen leeftijd joh.quote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, oude getrouwde mannen met kinderen
Een nieuwe fiets heeft soms een wat meer ervaren rijder nodig.quote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kinderen zijn dus even oud als dat jij bent? Dat lijkt me afknapper genoeg, dat het je vader had kunnen zijn.
Wat ik niet leuk vind is dat hij nooit boos word, we hebben nogal wat irritante kinderen in de klas die heel de tijd roepen en hij zegt er nooit wat van.quote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat is kut TS, want het is lastig om daar vanaf te komen als je iemand dagelijks/wekelijks ziet. Is er niks dat je niét leuk aan hem vindt? En dat je daar op focust?
[..]
[..]
Ja, want leraren verdienen zo veel...
Ja, maar een rijder die al met een elektrische fiets rondrijdt lijkt me enigszins overdreven.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets heeft soms een wat meer ervaren rijder nodig.
Nee niet ouder, ze zijn rond de 5 jaar. Maar ja, hij zou indd wel mn vader kunnen zijn, een jonge vader. Ughquote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kinderen zijn dus even oud als dat jij bent? Dat lijkt me afknapper genoeg, dat het je vader had kunnen zijn.
Niks mis met een nieuwe fiets naast de elektrische fiets thuis.quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar een rijder die al met een elektrische fiets rondrijdt lijkt me enigszins overdreven.
Heb ik geprobeerd, maar mocht niet baten...quote:Op maandag 15 december 2014 21:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoek toch lekker iemand van je eigen leeftijd joh.
Zoek een leuke FOK!ker uitquote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar mocht niet baten...
Als je nou elke keer als je aan hem denkt dat beeld even vervangt met je vader, dat je die zou zoenen en what not.... (quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Nee niet ouder, ze zijn rond de 5 jaar. Maar ja, hij zou indd wel mn vader kunnen zijn, een jonge vader. Ugh
Ach hoe oud is TS? 15? Ken weinig kerels met kinderen die op die leeftijdscategorie vallen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan heb je hem zo ver dat ie met je in bed duikt waar je vervolgens bij je vriendinnen over opschept en dan een klacht gaat indienen dat je sexueel lastiggevallen wordt
Mijn doel is absoluut niet om met hem het bed in te duiken. Dat is het punt juist, ik weet dat dit onmogelijk is en alleen maar problemen met zich mee zal brengen als hij zal weten wat ik voor hem voel, en ik probeer me erbij neer te leggen want ik wil hem geen problemen bezorgen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan heb je hem zo ver dat ie met je in bed duikt waar je vervolgens bij je vriendinnen over opschept en dan een klacht gaat indienen dat je sexueel lastiggevallen wordt
Ja heb ik al geprobeerd. En hoe genant dit wel niet is. Ik schaam me er rot voor en er is ook niemand die dit van me weet, behalve 1 andere docent met wie ik best close ben maar die weet niet dat het om zijn collega gaat. En dat ga ik ook zeker niet vertellen...quote:Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nou elke keer als je aan hem denkt dat beeld even vervangt met je vader, dat je die zou zoenen en what not.... ().
16 binnenkort 17. En nee, ik verwacht ook niet echt dat hij op me zal vallen. In zijn ogen ben ik wrs gwn die aardige leerling die veel interesse heeft in zijn vak (oftewel in hem)quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ach hoe oud is TS? 15? Ken weinig kerels met kinderen die op die leeftijdscategorie vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |