Eigenlijk zou je daar een animated gifje van moeten maken.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar een animated gifje van moeten maken.
quote:
Ben gestopt met meuken en peuken.quote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, hij is ook gelijk op zijn pikkie getrapt als iemand zijn meuk niet kan waarderen. Beetje triest imo.
Jij zou toch niet meer posten in ONZ?quote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben gestopt met meuken en peuken.
Snak soms wel naar een sigaret.
Maar users zoals jij redden me dan net.
Het negativisme is altijd leuk om te zien.
Vroeg oud zijn sommige users bovendien.
Is dat alles wat je te melden hebtquote:Op maandag 15 december 2014 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer posten in ONZ?
Wie is dat ? En wie ben jijquote:Op maandag 15 december 2014 18:03 schreef MrSalazar het volgende:
Bijna hetzelfde niveau als badtripbob
Mooi dit, ik hoef mijn eerdere punt niet eens zelf te bewijzen, jij doet het al voor me. Bedankt.quote:Op maandag 15 december 2014 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te melden hebt
Zoek een puberslachtoffer met je gestalk en gepest.
Hier ga ik niet onder gebukt.
De brugklas ligt al ver achter me.
Veel sterkte met je FOK!plezier.
Maar niet hier.
Alhoewel, ga je gang.
Ben niet bang.
Gooi je met alle liefde in de gierput van FOK!
Niet dat ik je lok.
Je bent vrijwillig hier.
Op naar de Kerst.
Ben ik op m'n best.
Ik zou me zwart schminken.
Dan is de Zwarte Piet discussie alles wat ons rest.
Onherkenbaar een grote smoel.
Donker in z'n leven.
Wordt vast zelf veel gepest.
Doneer iets aan Serious Request.
Of emigreer naar België met het Goede Doel
Ben blij verrast door je compliment.quote:Op maandag 15 december 2014 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi dit, ik hoef mijn eerdere punt niet eens zelf te bewijzen, jij doet het al voor me. Bedankt.
Nee hoor, ik zeik niet, ik stel enkel feiten.quote:Op maandag 15 december 2014 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben blij verrast door je compliment.
Verder nog iets te zeiken ? Of zieken, qua geelzucht ?
quote:Op maandag 15 december 2014 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeik niet, ik stel enkel feiten.
Kan jij wel lezen?quote:Op maandag 15 december 2014 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]. Lang geleden dat ik feiten heb gesteld.
In het echte leven ben ik nog leuker.quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat ik tong in het dagelijks leven een geschikte vent zou vinden. Hier op Fok zie ik hem als een soort levende running gag en topic-versiering.
Wat denk jezelf ?quote:
Nou, aangezien schrijven blijkbaar ook al lastig gaat...quote:
Typen bedoel je ? Lees m'n columns. Meer woordenwaarde dan jouw azijngepis.quote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, aangezien schrijven blijkbaar ook al lastig gaat...
Zo zo, gefrustreerd joh?quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typen bedoel je ? Lees m'n columns. Meer woordenwaarde dan jouw azijngepis.
Kijk eens verder dan Onzin.quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik denk dat ik tong in het dagelijks leven een geschikte vent zou vinden. Hier op Fok zie ik hem als een soort levende running gag en topic-versiering.
Misschien omdat je grotendeels bagger produceert en vindt dat iedereen het maar leuk moet vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben niet gefrustreerd. Alleen jammer dat je nooit op m'n vragen antwoord, en niks zinnigs te zeggen hebt. Weet niet waar je haat tegenover mijn vandaan komt.
Voorbeelden van de laatste dagen van bagger :quote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien omdat je grotendeels bagger produceert en vindt dat iedereen het maar leuk moet vinden.
Het is geen vooroordeel meer na jaren empirische waarnemingen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voorbeelden van de laatste dagen van bagger :
http://forum.fok.nl/user/history/7889
Laatste weken mag ook.
Vooroordelen zijn fucking irritant.
Niet dat het me iets scheelt. Maar je vervuilt er m'n topics en posts mee.
Je bent wel stoer met je briljante bijdrages aan FOK!
Gaat ie moeilijke woorden gebruiken om intelligent over te komen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is geen vooroordeel meer na jaren empirische waarnemingen.
Dat jij dat een moeilijk woord vindt is meer een teken van jouw gebrekkige woordenschat dan een teken van mijn behoefte om slim over te komen. Emperisch is alles behalve een moeilijk woord als je gewoon de middelbare hebt afgerond.quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat ie moeilijke woorden gebruiken om intelligent over te komen.
Ga zo door jongen en groei chagrijnig op.
Ik heb meer hoge afgerond dan middelbare. Nam al jong alleen lekkere meiden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat jij dat een moeilijk woord vindt is meer een teken van jouw gebrekkige woordenschat dan een teken van mijn behoefte om slim over te komen. Emperisch is alles behalve een moeilijk woord als je gewoon de middelbare hebt afgerond.
Goede topicwending hoor, hulde. Lekker ontwijkend vooral.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb meer hoge afgerond dan middelbare. Nam al jong alleen lekkere meiden.
Zij mij ook. Was hun vrije keuze. Wanneer word jij ontknaapt ?
Ha ha ha.quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goede topicwending hoor, hulde. Lekker ontwijkend vooral.
Waarom zou ik antwoord moeten geven op een vraag die echt compleet irrelevant is in deze discussie?quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha.Je antwoordt weer niet. Veel succes verder met het azijnpissen.
Ik zie hem vaak zure en negatieve reacties posten, maar hij wordt hier wel door iedereen geadoreerd. Waar zit die verborgen leuke kant van deze beste man?quote:
Zijn gewoon kwaliteitsposts.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik zie hem vaak zure en negatieve reacties posten, maar hij wordt hier wel door iedereen geadoreerd. Waar zit die verborgen leuke kant van deze beste man?
ja en jullie zijn zeker heeeel toevallig óók matties op msn, skype, irc, facebook en instagramquote:
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja en jullie zijn zeker heeeel toevallig óók matties op msn, skype, irc, facebook en instagram
good game
Ik wil niet heel lullig doen, maar zat dit terug te lezen. En hier doe jij precies hetzelfde wat je eerst zei tegen Rezania. Intelligent proberen over te komen door toe te lichten wat voor hogere opleidingen je al wel niet hebt gevolgd en hoe de meiden wel niet voor je in de rij stonden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb meer hoge afgerond dan middelbare. Nam al jong alleen lekkere meiden.
Zij mij ook. Was hun vrije keuze. Wanneer word jij ontknaapt ?
Ten eerste word ik nu weer beticht. Ik verdedig me alleen maar. Kan hem toch niet gelijk geven ? Ik val nooit iemand aan. Ik heb voor hem honing aan m'n snikkel. Hij komt continue met aanvallen tegen mij, en beticht me van alles en nog wat. Begrijp niet waar zijn haat vandaan komt. ik heb geen haat tegen hem. Alleen medelijden, dat ik hem bezighoud op FOK! Denk niet dat ie gelukkig is irl. Wens hem een mooi 2015 toe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:43 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wil niet heel lullig doen, maar zat dit terug te lezen. En hier doe jij precies hetzelfde wat je eerst zei tegen Rezania. Intelligent proberen over te komen door toe te lichten wat voor hogere opleidingen je al wel niet hebt gevolgd en hoe de meiden wel niet voor je in de rij stonden.
Betichten was zeker niet m'n bedoeling, en het was helemaal niet mijn bedoeling om deze discussie weer opnieuw te beginnen. Maar het was gewoon iets wat me opviel. Maargoed, ik zal 'n een gelukkig 2015 toewensen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten eerste word ik nu weer beticht. Ik verdedig me alleen maar. Kan hem toch niet gelijk geven ? Ik val nooit iemand aan. Ik heb voor hem honing aan m'n snikkel. Hij komt continue met aanvallen tegen mij, en beticht me van alles en nog wat. Begrijp niet waar zijn haat vandaan komt. ik heb geen haat tegen hem. Alleen medelijden, dat ik hem bezighoud op FOK! Denk niet dat ie gelukkig is irl. Wens hem een mooi 2015 toe.
TTK / P.C. Hooft-prijs voor dichteres Anneke Brassingaquote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, hij is ook gelijk op zijn pikkie getrapt als iemand zijn meuk niet kan waarderen. Beetje triest imo.
Ik bedoelde jou niet. Maar die ranzige Renzia die alleen maar negatief post. Sorry voor het misverstand.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef politiekman het volgende:
[..]
Betichten was zeker niet m'n bedoeling, en het was helemaal niet mijn bedoeling om deze discussie weer opnieuw te beginnen. Maar het was gewoon iets wat me opviel. Maargoed, ik zal 'n een gelukkig 2015 toewensen.
Geen probleemquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet. Maar die ranzige Renzia die alleen maar negatief post. Sorry voor het misverstand.
Blijf je daarom reageren en mijn aandacht proberen te trekken? Omdat je "geen shit" geeft?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / P.C. Hooft-prijs voor dichteres Anneke Brassinga
Dit noem je vast ook meuk ?
Ik lig in een deuk en geef geen shit.
Of neuk. Ben gestopt met roken.
Weg met die shit.
Nu jij nog een keer voor het eerst neuken.
Oh ja, want jij post gelukkig altijd louter positief hè.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet. Maar die ranzige Renzia die alleen maar negatief post. Sorry voor het misverstand.
Echt man, ga lekker anders hypocriet doen en leer eens accepteren dat niet iedereen je uitgekauwde meuk grappig en/of leuk vindt.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutverkiezing.
Maak er dan werk van.
Met 10 rubrieken, die nog te begrijpen zijn ook.
Huilen man.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |