Alsof dat zo verleidelijk isquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Regel nummer 1 van FOK!ken, nooit verliefd worden op een FOK!ker #DontfallinloveonFOK!
quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
oja dat is wel zo waarschijnlijk
toch heb ik geen last van hem en ik snap niet dat anderen dat wel hebben
sterker nog ik zie nooit posts van hem
Hij vindt het hier niet meer leuk.quote:Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef HPLC het volgende:
Ik vind hem de laatste tijd nogal afwezig. eerlijk gezegd.
GC / Dagcijfers #234
6 keer in de top 100 van de dag deze maand, waarvan maar 1 keer meer dan 100 posts. De beste man heeft eindelijk een verdiende leven gevonden.
Last is een beetje overdreven idd, maar ik vind hem verder ook niet echt een vermakelijke user. Hij heeft wel een goede muzieksmaak.quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
oja dat is wel zo waarschijnlijk
toch heb ik geen last van hem en ik snap niet dat anderen dat wel hebben
sterker nog ik zie nooit posts van hem
Wat een heerlijke droogkloot die Tongquote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Best vermakelijk. Rezanalia tegen tong
Zowel Danny (knorretje) als yvonne (iteejer) heeft een partner hier. Dus dat is ook mijn droomquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Regel nummer 1 van FOK!ken, nooit verliefd worden op een FOK!ker #DontfallinloveonFOK!
heb je daar nog foto's van?quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jullie beoordelen ook snel iemand hè.
Dat betekent niet dat ik emo ben![]()
Al had ik wel een kleine alternatieve tijd.
waarom heb je dan C:\Fapping\mortax1.jpg ?quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof dat zo verleidelijk is
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Last is een beetje overdreven idd, maar ik vind hem verder ook niet echt een vermakelijke user. Hij heeft wel een goede muzieksmaak.
snap ik, fok is soms helemaal niet leukquote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Hij vindt het hier niet meer leuk.
Soms was het wel grappig. Als hij weer eens met smegmanus in aanraking kwam en ONZ vol ging spammen met links naar zijn topics. Ik moet gewoon alweer lachen bij het ideequote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Last is een beetje overdreven idd, maar ik vind hem verder ook niet echt een vermakelijke user. Hij heeft wel een goede muzieksmaak.
jaquote:
shitquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
mortaxx lijkt niet genoeg op een hippiezwerver voor mij, sry.quote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
waarom heb je dan C:\Fapping\mortax1.jpg ?
Oh dat is van voor mijn tijd denk ik, of dat heb ik gewoon nooit meegekregenquote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms was het wel grappig. Als hij weer eens met smegmanus in aanraking kwam en ONZ vol ging spammen met links naar zijn topics. Ik moet gewoon alweer lachen bij het idee
hoiquote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mortaxx lijkt niet genoeg op een hippiezwerver voor mij, sry.
Nee blijfquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef vera166 het volgende:
doei lieve mensen ik ga er vandoorlove jullie
Je bedoelt, je bent niet lekker genoeg voor mortie?quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dacht dat jij op hipsters geildequote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niemand lacht meer om hem... Pijnlijke constateringquote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Hij vindt het hier niet meer leuk.
ok doei gr grquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef vera166 het volgende:
doei lieve mensen ik ga er vandoorlove jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |