Ja dat is het inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor domme mensen lijk ik dom
quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
het wordt trouwens lissabon denk ik dus
: ')quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto wil graag later in Lissabon wonen.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee wat doe je met mijn vertrouwen in jou
wat doe je met mijn leven
je ruineert alles
quote:
Terecht, Lissabon is een van de mooiste en meest sfeervolle steden van Europa.quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto wil graag later in Lissabon wonen.
kloptquote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hjb dat zeg je zeker omdat die van mij een dag bleef staan gvd
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij wil geen vent
ik ben toch een vent
negeer me niet ah zemmelquote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef vera166 het volgende:
[..]
als je met me trouwt en we in spanje gaan wonen misschien
Flikker op joh, teringnaziquote:
Dat is het punt nietquote:Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Automaat geschakeld!!!!!!!!!!!!
= scooter op 4 wielen
quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. En je aantal notes. Nog een zo'n opmerking en ik druk op TR
snitchquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. En je aantal notes. Nog een zo'n opmerking en ik druk op TR
terechte klacht pls stoot me af voordat het te laat isquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja uh uh
uh
uh
ik weet niet wat ik met jou moet
je probeert me te hosselen
Ik heb wel eens een bloeddruk van 202/67 gehadquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
NSB'er met je nazivriendje.quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol ghphquote:
jij moet een vent zijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
terechte klacht pls stoot me af voordat het te laat is
oh wacht
je komt niet van vera166 af haha
quote:
janken in een slowchat... meh.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij gebrek aan moderators, moet toch iemand het doen
niemand weet of ik een flamoes heb muahhaahahquote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij moet een vent zijn
ben nog nooit door iemand met een flamoesje gehosseld
nja BIJNA nooit dan
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij moet een vent zijn
ben nog nooit door iemand met een flamoesje gehosseld
nja BIJNA nooit dan
0 gelukkigquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..
mag ik voelenquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
niemand weet of ik een flamoes heb muahhaahah
wat een smerig woord is dat srs niet gebruiken
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar niet het logo van de SS als UI nemen.
Teringnazi![]()
oké naziboiquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.
Maar je doet maar
Kun jij niet gewoon weggaan?quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.
Maar je doet maar
quote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denken dat hij mijn vriend isIk word gedwongen. Net als prins Bernhard.
Sowieso door demon. Waarschijnlijk ook wel door Slaapzakquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..
Ik ben veel te oud voor demon manquote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sowieso door demon. Waarschijnlijk ook wel door Slaapzak
dat is ook weer bietje overdreven geloof ikquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud voor demon man
Die wil ze liever van de helft van mijn leeftijd
Oeps, dacht dat je 13 wasquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat valt meequote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook weer bietje overdreven geloof ik
Beetje apart dat hij een pedo is en op een openbaar forum een karikatuur van zichzelf gaat vormen en dat nog raar opkijkt dat hij bedreigt wordt, gedoxt wordt, aangegeven wordt, en (irl) aangepakt wordt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK! is alles dat je nodig hebtquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
4chan:')
Vroeger was ik een 9gagger.
Nu is het al een paar jaar overrated.
hij lokt wel vies uit jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Beetje apart dat hij een pedo is en op een openbaar forum een karikatuur van zichzelf gaat vormen en dat nog raar opkijkt dat hij bedreigt wordt, gedoxt wordt, aangegeven wordt, en (irl) aangepakt wordt.
Vroeger speelde je nog met barbies gvd.quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
baequote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik app je straks over de tijd en locatie bae
Hoe jong zijn die jongetjes dan waar hij op geilt?quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Blackings het volgende:
[..]
Beetje apart dat hij een pedo is en op een openbaar forum een karikatuur van zichzelf gaat vormen en dat nog raar opkijkt dat hij bedreigt wordt, gedoxt wordt, aangegeven wordt, en (irl) aangepakt wordt.
12/13 ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe jong zijn die jongetjes dan waar hij op geilt?
Je moet wat om de tijd te dodenquote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Brugklassers.quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
12-13quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
13quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
13quote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
rezquote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Best vermakelijk. Rezanalia tegen tong
nicequote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Precies dezelfde tijd
Zolang je maar geen deel bent van de Fedora.... Feminist...quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik knipte de haren eraf en verfde het zwarte met nagellak.quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vroeger speelde je nog met barbies gvd.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zolang je maar geen deel bent van de Fedora.... Feminist...
Reddit army!
quote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef HPLC het volgende:
ONZ / Tong80
Oh ben je emo? deadprez geilt daar op en dan doe je ook nog eens hetzelfde als zijn vriendin... Oh oh..quote:Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik knipte de haren eraf en verfde het zwarte met nagellak.
Dus spelen weet ik niet..
Dat lijkt maar zo, door die smiley van hem.quote:
toen ik begon met fok heb ik mezelf beloofd nooit verliefd te worden op een fokker maar het onvoorstelbare is nu gebeurd.quote:
match made in heavenquote:Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ben je emo? deadprez geilt daar op en dan doe je ook nog eens hetzelfde als zijn vriendin... Oh oh..
oja dat is wel zo waarschijnlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, door die smiley van hem.
wil je me wijfie zijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
toen ik begon met fok heb ik mezelf beloofd nooit verliefd te worden op een fokker maar het onvoorstelbare is nu gebeurd.
Regel nummer 1 van FOK!ken, nooit verliefd worden op een FOK!ker #DontfallinloveonFOK!quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
toen ik begon met fok heb ik mezelf beloofd nooit verliefd te worden op een fokker maar het onvoorstelbare is nu gebeurd.
Jullie beoordelen ook snel iemand hè.quote:Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ben je emo? deadprez geilt daar op en dan doe je ook nog eens hetzelfde als zijn vriendin... Oh oh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |