Dat is het punt nietquote:Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Automaat geschakeld!!!!!!!!!!!!
= scooter op 4 wielen
quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. En je aantal notes. Nog een zo'n opmerking en ik druk op TR
snitchquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk. En je aantal notes. Nog een zo'n opmerking en ik druk op TR
terechte klacht pls stoot me af voordat het te laat isquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja uh uh
uh
uh
ik weet niet wat ik met jou moet
je probeert me te hosselen
Ik heb wel eens een bloeddruk van 202/67 gehadquote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
NSB'er met je nazivriendje.quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol ghphquote:
jij moet een vent zijnquote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
terechte klacht pls stoot me af voordat het te laat is
oh wacht
je komt niet van vera166 af haha
quote:
janken in een slowchat... meh.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij gebrek aan moderators, moet toch iemand het doen
niemand weet of ik een flamoes heb muahhaahahquote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij moet een vent zijn
ben nog nooit door iemand met een flamoesje gehosseld
nja BIJNA nooit dan
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij moet een vent zijn
ben nog nooit door iemand met een flamoesje gehosseld
nja BIJNA nooit dan
0 gelukkigquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Door hoeveel met een penis wel dan? Misschien straal je iets uit..
mag ik voelenquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
niemand weet of ik een flamoes heb muahhaahah
wat een smerig woord is dat srs niet gebruiken
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet je maar niet het logo van de SS als UI nemen.
Teringnazi![]()
oké naziboiquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had daar mijn redenen voor en die heb ik uitgelegd. Feit dat een ongeschoold iemand als jij niet zijn geschiedenis kent (of toch tenminste maar van een kant) kan dan idd nare gevolgen hebben.
Maar je doet maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |